Eikö pk-seudun kaupoista löydy enää kärpäsentoukkia?

Started by Tuomas1, February 10, 2007, 21:34:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tuomas1

Olen käynyt neljässä eri kaupassa, joista löytyy pilkkiosasto, mutta yhdessäkään ei ole ollut kärpäsentoukkia. Aikaisempina talvina mielestäni on ollut, mutta ei nyt. Saapa nähdä mistä minä nyt niitä kärpäsentoukkia oikein hankin...  :x

freakloader

Omia viimeaikojen havaintoja: Kala-Pekassa Niittykummussa on. HongKongissa Vantaalla on.

Espoon MiniManissakin oli, mutta en suosittele ostamaan koska joku oli unohtanut laittaa sen jääkaapin päälle ja olivat about koteloituneita sitten. :D

jaska74

sellon prismasta niitä löytyy sekä vantaan honkkari niitä mainostaa tuoreena lähes joka päivä

Tuomas1

Quote from: jaska74 on February 11, 2007, 09:07:05
sellon prismasta niitä löytyy sekä vantaan honkkari niitä mainostaa tuoreena lähes joka päivä
Mistä ihmeestä sieltä? Kävin nimittäin pari päivää sitten kyseisessä Prismassa.

törppö

motoneteistä löytyy kyllä toukkia punasia ja valkosia.

pullasorsa

Kaikista essoista teboileista mitä näitä nyt on luulis löytyvän toukkia.
Lähti ku hauki laiturista.

jaska74

Quote from: Tuomas1 on February 11, 2007, 10:07:35
Quote from: jaska74 on February 11, 2007, 09:07:05
Mistä ihmeestä sieltä? Kävin nimittäin pari päivää sitten kyseisessä Prismassa.

se jääkaappi on vähän hassusti piilossa siellä hyllyn päädyssä lattialla. suurin piirtein samassa kohdassa missä on kelluntapuvut tarjouksessa

Juggis

Kyllä toukkia on ainakin Kehä III varrella Motonetissä, Hongkongissa sekä keskustassa Tyrskytaimenessa ja luultavasti jokaisessa kalastustarvikeliikkeessä :-D Noita nyt ite pääasiassa käytän.

Kannattaa rohkeasti kysäistä myyjältä, että missä on toukkia jos silmät eivät jääkaappia paikallista :wink: Näin mulle kävi Motonetissä, vaikka jääkaappi oli parin metrin päässä selän takana infotiskin edessä, kun kysyin henkilökunnalta :-D
Paras syötti on se siellä siiman päässä...

Tuomas1

Quote from: Juggis on February 11, 2007, 22:17:18
Kyllä toukkia on ainakin Kehä III varrella Motonetissä, Hongkongissa sekä keskustassa Tyrskytaimenessa ja luultavasti jokaisessa kalastustarvikeliikkeessä :-D Noita nyt ite pääasiassa käytän.

Kannattaa rohkeasti kysäistä myyjältä, että missä on toukkia jos silmät eivät jääkaappia paikallista :wink: Näin mulle kävi Motonetissä, vaikka jääkaappi oli parin metrin päässä selän takana infotiskin edessä, kun kysyin henkilökunnalta :-D
Juu aivan!  :-D Minä kysyin Motonetista eräältä naismyyjältä, että onko täällä kärpäsentoukkia. Vastaus kuului, että toivon mukaan ei.