Isoimmat kirjolohet?

Started by Pescador, February 28, 2007, 17:16:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pescador

Eli mikä on isoin kirjolohenne. Omani on 855g                                                                                                                                                                                                                                                                E: äänestystä muokattu                                                                                                                                                                                                                             

Yuz

En muista tarkkaan, mutta oli ainakin 1800g. Eikös näitä aiheita juuri pyydetty olemaan aloittamatta jossain?
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

95

Hieman pieni taulukko... :roll:
Minulla 1908
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...

Mice

Hieman pieni omani n.2300 8-)
KALJAA KONEESEE

Kipster

Itselläni oli hiukan alle 2kg, kuva on siel ennätyskalat topikis

Fiskare

Toi skaala on aika pieni, ku kaikil näyttää olevan yli kilosta kalaa.
Oma ennätykseni 1700g.

SUURkalastaja jyväskyläst

Iso-Ruuhijärvestä 2132g kirre
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Pescador

En tiennyn että ootte saanu näinki isoja kaloja :roll:

deeris

mun kirjolohi on 1548g ruuhi järveltä  :-o

Kipster

Quote from: Jupetius on March 01, 2007, 14:25:20
En tiennyn että ootte saanu näinki isoja kaloja :roll:

Lueskeleppa ennätyskalat topikkia ni sitten tiedät ;)

Yuz

Muokkaa äänestystä sen verran että vaihtoehtoa voi muuttaa. Ne, jotka laittoivat yli 900g, ovat nyt 900g-1200g-alueen uhreja!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Eetu_

Kaivo:

Quote from: Kaivo
Tästä eteenpäin kaikki uudet ennätyskala-aiheet menevät lukkoon. Ennätyskaloista löytyy keskustelua jo 16 sivun verran (kyseinen keskustelu on vieläpä tällä samalla sivulla), joten taimenistakin voi kertoilla siellä.

ProPilkki II ennätyskalat??

SUURkalastaja jyväskyläst

Just nyt en sitte voi muuttaa tota ku laitoin yli 900g ja enkkani on 2132g :x
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

rainiemi

Hehe... Aikas hullusti meni kun mun ennätys on yli 1500 grammaa ja se onkin nytten siinä 900-1200 grammasis kalois XD Mut eipä sitä voi varmaan muuttaa enää  :-(

Fiskare

Quote from: rainiemi on March 01, 2007, 21:09:53
Hehe... Aikas hullusti meni kun mun ennätys on yli 1500 grammaa ja se onkin nytten siinä 900-1200 grammasis kalois XD Mut eipä sitä voi varmaan muuttaa enää  :-(
Sama mulla, paitsi et mul on enkka 1700g.  :evil:

Pescador

nyt tuon pitäs olla kunnolla :|

Yuz

En nyt sanoisi. Laita se asetus, että valintaa voi muuttaa.

kaivo

Onko edes tiedossa, minkä kokoisia kirrejä pelissä voi saada? Montako kertaa gallup-vaihtoehtoja pitää vielä lisätä?

Tällaiset aiheet on usein mielekkäämpää hoitaa äänestyksen sijasta tavallisena keskusteluna.

Pescador

Mikko_-Procyon-

Quote from: Kaivo on March 02, 2007, 11:35:03
Onko edes tiedossa, minkä kokoisia kirrejä pelissä voi saada? Montako kertaa gallup-vaihtoehtoja pitää vielä lisätä?

Tällaiset aiheet on usein mielekkäämpää hoitaa äänestyksen sijasta tavallisena keskusteluna.

Totta kai! Vaan enpäs aikonut kertoa. Pidetään mielenkiintoa yllä, sillä kaikenlaisten raja-arvojen paljastaminen tappaa mielenkiinnon nopeasti.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

lohen pyytäjä

Muistaakseni se oli 1900g.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

TuomasTheKalastaja

IMMA CHARGIN MAH LAZER

deeris

TuhlaajaPoika

kaks ja puoli kiloa on mennyt rikki. luulen että järvissä piilee reippaasti yli kolmekilosia, kunhan vaan osuu kohdalle...

Luupää

2341 g Ruuhijärveltä :-)

deeris

1901g niemisjärveltä  :lol:

Poromies

Vain 1805g Iso-Ruuhijärveltä. Sitä pienempiä tullut taas lukematon määrä ja mahttomasti isompia väsytyksiä karannu ja irronnut.
"Kalastetaan aina kun ehditään, ja silloinkin kun ei ole aikaa"

Parker

Pullaa!

UppoPerho

Mun isoin kirjolohi on Isosta-Ruuhijärvestä 1448g :-D...... syvimmästä kohasta... :-D
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!