Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

monnanlampi..rauma

Started by joel17, October 07, 2006, 19:37:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jormavirveli

Minä aijon saada ne kympin kalat sieltä :-D

Mätisäkki

Menisin itekki virvelöimään sinne mutta kun ei siellä saa kalastaa kuin perholla :|
<--Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-->

mikke.l

mikke.l

Quote from: Mätisäkki on March 11, 2007, 20:30:50
Menisin itekki virvelöimään sinne mutta kun ei siellä saa kalastaa kuin perholla :|

No sitten kalastetaan perhoilla. :mrgreen:

Mätisäkki

Ei osaa eikä omista :|
Eikä perhoilla saa puoliakaan siitä saaliista mitä virvelillä, joten saa jäädä mun osalta
<--Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-->

jormavirveli

kuinka paljon monna on auki?

joel17

huomenna menossa yrittämään onko jo kalaa virvelillä tullut kun on jo melkein koko toinen puoli pois jäästä? :-P
www.kalastusta.urli.net
www.kalastusta.munpalsta.com (rekisteröidy ihmeessä, että saadaan kunnon keskustelut)

joel17

www.kalastusta.urli.net
www.kalastusta.munpalsta.com (rekisteröidy ihmeessä, että saadaan kunnon keskustelut)

jormavirveli

kuinka paljon siellä on vielä jäätä?

jormavirveli

Mikä uistin olisi kirjolohelle hyvä, mitä kaikkia kaloja monnanmontulla on?

mikke.l

Luonnon kalojen lisäksi siellä on kirjoa ja puronieriää.

jormavirveli

onko puronieriöitä paljon ja mistä niitä saa?

mikke.l

Kyllä niitä viime vuonna vielä oli erittäin paljon, välillä ihan riesaksi asti kun yritti kirjoa.

Pienillä perhoilla niitä tuli ympäri lampea. :mrgreen:

jormavirveli

joel17

www.kalastusta.urli.net

jormavirveli

Tuleeko kirjolohta hyvin keväällä?

joel17

pieni punainen/oranssi tai muuten värikäs ni kyllä tulee ihan normaalisti :mrgreen: :roll:
www.kalastusta.urli.net

joel17

itsellä tuli 1 kirjo pari päivää sitten
:-o
www.kalastusta.urli.net

jormavirveli

joel17

nappasi punaiseen lottoon  :-P ja oli hervoton hauki päässä katkas vavan :-o
www.kalastusta.urli.net

jormavirveli

mihin hauki nappasi ja mistä? :-o olin tänää siellä kalassa ja sain yhden noin 1,100kg hauen  :-D

jormavirveli

mulla on yksi bete lotto papukaija väritys ja lippa calico cat melko iso, mille kalalle voisi olla hyvä?

joel17

Quote from: jormavirveli on April 07, 2007, 14:50:41
mulla on yksi bete lotto papukaija väritys ja lippa calico cat melko iso, mille kalalle voisi olla hyvä?

on hyvä!!!!lotto kirjolohelle ja harrille...näitkin jo mun tämän päivän saaliin :lol:mitä sait itse vai saitko mitään vielä?
www.kalastusta.urli.net

joel17

niin minä ja se juuso tullaan huomenna klo10-11
monnanlammelle
www.kalastusta.urli.net

mikke.l

Tänään Monnanlampi oli ihan kokonaan sentin paksuisessa jäässä. Oli kiva yllätys kun menin aamulla kalaan sinne. :|

jormavirveli

Mä olin äskön siellä, toisella puolella pystyi vähän heittelemään.

monnannappula

mä en oo vielä koskaan saanut mitää virvelillä onko vika minussa vai kaloissa? :oops: :?

kaivo

Quote from: monnannappula on April 09, 2007, 19:52:19
mä en oo vielä koskaan saanut mitää virvelillä onko vika minussa vai kaloissa? :oops: :?
En lähde tässä netin ääressä pohtimaan mistä kiikastaa, kun en ole nähnyt missä, miten ja milloin olet kalastanut. Kalantuloon vaikuttavia juttuja on sen verran monta mahdollista, ettei niitä pysty kuin arvailemaan jos ei tunne tilannetta.

Olisiko sinulla joku tuttu henkilö jonka kanssa voisit kalastella ja jolta kysyä neuvoja? Ainakin ahventa ja haukea on suhteellisen helppoa saada, jos virvelöinnin perusasiat ovat hallussa. Vähän sama asia kuin vaikkapa autolla ajon kanssa: liikenteessä ei pärjää, jos ei osaa käyttää autoa eikä tunne liikennesääntöjä.   

joel17

miten tulee kirjoa ja minkä värisellä perholla? :-o
www.kalastusta.urli.net