Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Surkein kalastus reissu mitä sinulla on ollut?

Started by pro-onkija, March 22, 2007, 20:24:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pro-onkija

Kerran ku olin onkimassa kavereiden kanssa yks niistä kavereista alko urputtamaan mulle ja lopulta sanoin että, pie jo se naama ummessa. no sitten se tuli siihen tökkimään ja lopulta tönäs järveen ja siinä hajos kännykkä nokia n70  :-o  (se muuten ties että mulla oli kännykkä taskussa). Toiset katto ihan ihmeissään että miks se tönäs mut järveen ja sitten se huus että mitäs piet kännykkää taskussas! No se joutu ostaa uuden samallaisen kännykän. :-D

SUURkalastaja jyväskyläst

Varmaa ku kalastin ekaa vuotta virvelillä! Uistimia jäi sillon tappotahtia pohjaan!
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Haugi_94

Se semmonen reissu, kun menin yhelle pienelle koskelle kalaan niin, Lotto-lipan kopio jäi puun oksaan... No nyt oon ostanu toisen mutta aidon version. Tuskimpa niillä sitten mitään eroo on. Samalla reissulla taisin kaatua siihen koskeen kun kiivettiin jyrkkää ylämäkeä pitkin ylös. kännykkä hajos.

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: Haugi_94 on March 23, 2007, 16:01:52
Se semmonen reissu, kun menin yhelle pienelle koskelle kalaan niin, Lotto-lipan kopio jäi puun oksaan... No nyt oon ostanu toisen mutta aidon version. Tuskimpa niillä sitten mitään eroo on. Samalla reissulla taisin kaatua siihen koskeen kun kiivettiin jyrkkää ylämäkeä pitkin ylös. kännykkä hajos.
Hehheh muistan ton reissun kun eilisen!
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

kaivo

Kuhastelija

Viime syysloman kalareissut olivat surkeimpia.Lähes joka päivä kalassa tossa lähijärvessä,eli noin viitenä päivänä seitsemästä.No joka reissulla jäi jigi tai pari pohjaan ja kertaakaan ei ollut minkäänlaista kontaktia kaloihin. :x

axe|i

mä lähin kaverini kanssa kalaa merelle viikonlopuksi.  saaristoon kustaviin viime syksynä

TULOS:yksi pieni hauki (alle kilon) 8 kuvaa meren pohjas   ja kaverini tippu viä mereen ja sen upo uus puhelin meni rikki
sillo mietti jo vähän lopettamista mutta en lopeta heti ku jäät lähtee niin uisteleeen!!!!!!!!!!       

pro-onkija

Muistatko mikä kännykkä se oli mikä hajos axe|i ?

Fiskare

No siis mulla se huonoin kalareissu on ollut silloin, ku ei oo tullu yhtään kalaa ja uistimia on jäänyt pohjaan vaikka millä mitalla.
:-(

pvdriver

kerran lähettiin hossaan kalalle. mökin vuokraus ja luvat kolmeksi päivää teki kipeää mutta kun kalastuskaan ei tahonnu onnistua. kaveri kun heitteli vesipallolla ja perholla niin niitä yhistelmiä hävisi ainakin kaks kappaletta. mullakin jäi pari vesipalloa puuhun. uistimia jäi pohjaan puolenkymmentä ja vielä kun vihdoin saimme yhden kalankin innoissani polkaisin oman ykkösvapani päälle ja riks! huonosti päättyi se reissu kun ainoa kalakin oli alle kilonen k-lohi.

Äitini on lohi

Minun huonoin reissuni tapahtui setäni kanssa pienenä kun hän haki minut mukaan Puolankaan kalareissulle (äitini veli) hänkin on lohi (sukunimi) he.. No setä antoi minulle vanhan jonku: abumatic 120 umpikelan tai vastaavan abumaticin. No pitkän ajon ja patikoinnin jälkeen tultiin hienolle pienelle joelle ja minulle annettiin tietysti viellä joku pieni ruostunut uistin missä oli yksi koukku poikki, arvatkaa olinko vihainen hänelle, tiesin jo silloin 8 vanhana että olen urheilukalastaja (  8-) 8-) ) No siinä sitte alettiin heitteleen ja mulla oli siimat valmiiksi sekaisin kelan sisällä, avasin kelan ja näin että olikin vain parikymmentä metriä vanhaa siimaa siinä, setä vain hymähti etten tarvi, harjoittele sillä.. Olin aika epätoivoinen, no kuinkas sitte kävikään, setäni ja kaveri istui nuotiolla ja mie (rävin) sen paskakasan kanssa siinä rannalla niin otti kiinni joku iso, ison kiven takaa jossa oli suvanto, kaikki nähtiin se iso pyrstö kun se kävi pinnalla ja lähti rauhallisesti kuin juna.. Kelassa ei tietenkään ollyt siimaa ja naps.. Viellä tänäpäivänä setäni puhuu siitä reissusta siellä ei kukaan sit saanut kalaa mutta nähtiin iso ja minua pännii viellä tänäpäivänä se epäoikeudenmukaisuus mitä koin sillä reissulla..

osmanhauki

No se on surkei reissu ku minä heitin hyvällä viehellä ja isokiinni. Väsyttelin sitä ku yhtä äkkiä naps siima poikki sitte uudestaa toine viehe taas sama juttu toistu noin 5 kertaa. Sitte ei enää kiini ku pieni tumppi arvaa pänniikö :x tekis mieli huutaa siinä vaihees per.... ja vit.. nii se vaa on  :x

Fiskare

No tänään tuli tehtyä aika hukkareissu, nimiitäin:
Lähdin 6 aamulla ja olin paikalla perillä noin kahden tunnin poljennan jälkeen (oli koko matka semmosta kauheeta mutatietä).
Aloin sitten siellä kalastaan ja lopputuloksena oli yksi tärppi ja neljä viehettä pohjassa.
Ja sitte vielä kaaduin kotimatkalla pyörällä kaverin mokasta ja haavoja olkapäässä, kyynärpäässä ja kuhmu päässä.
:-D