Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalamiehen ihanne vaimon kriteerit?!?

Started by kalle, April 02, 2007, 21:29:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalle

Niin, minkälainen on kalamiehen ihanne vaimo?  Tässäpä eräs mielipide:

1. Isot tissit

2. kuuro mykkä

3. omistaa viinakaupan

Miltäs kuulostaa?

p.s. tämä on siis vanha vitsi, mutta voihan tuota oikeastikkin miettiä...

UnLimited

nyt tuo taitaa olla vähän liian jyrkkä linja.. huippupiirtenä sanoisin semmosen, nainen joka itse harrastaa/tulee harrastamaan kalastusta.
Tuo viinakauppa ei oikein.. emmehän halua kaikista kalastajista tulevan alkoholisteja? Emmehän?  :roll: Tuo että harrastaa kalastusta eikä napise jos vähän sattuu kalavehkeet haisemaan..

kalle

Quote from: UnLimited on April 02, 2007, 21:36:58
nyt tuo taitaa olla vähän liian jyrkkä linja.. huippupiirtenä sanoisin semmosen, nainen joka itse harrastaa/tulee harrastamaan kalastusta.
Tuo viinakauppa ei oikein.. emmehän halua kaikista kalastajista tulevan alkoholisteja? Emmehän?  :roll: Tuo että harrastaa kalastusta eikä napise jos vähän sattuu kalavehkeet haisemaan..

En tiennytkään, että viinakaupan omistajista tulee alkohilsteja, apteekkareista narkomaaneja, jne...

Pete

Mitäs tuomareista tulee, tai kätilöistä ?

miigu

Kyllä ihanne emäntä on semmonnen mikä tekee eväät ja laittaa ruokaa kotona ja ei narise kalastuksesta ja lähtee kalakaveriks jos tarpeen, ja pesee pyykit sekin on ihan jees homma vielä.,

UnLimited

Quote from: kalle on April 02, 2007, 21:51:54
Quote from: UnLimited on April 02, 2007, 21:36:58

En tiennytkään, että viinakaupan omistajista tulee alkohilsteja, apteekkareista narkomaaneja, jne...

No voi anteeksi.. mutta yleisesti ajatellen, ottamalla tuon viinakaupan pois säästyy moni hukkumiselta "Viinaa on aina liikaa, vesillä" Kerta nyt sitten tosikkoja ollaan niin aivan sama.. millään mitään väliä

Aatami

Kaikki tarpeellinen on jo kotona :-D Ei pahemmin narise kalastuksesta, laittaa ruokaa(todella hyvä kokki), pesee pyykit ja muutenkin täysin toimiva yksilö! Ja ei en ole unessa. Enempää en viitsikkään kertoa, mutta toimii :wink:
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

kalle

Niin, kylllähän nyt kaikki tajuaa, että tuo kysymykseni on TOSIKON tekemä, mutta anyway, itse pidän kalastuksesta paljon kavereitten kanssa, jolloin pääsee vaimoa vähän karkuun, ok, ok, nyt ovat nuoret kaverit ihmeissään, mutta ehkäpä seuraava ilmaus voi auttaa ymmärtämään asiaa: Avioliitto on kuin kangastus Saharassa, ympärillä satumaisia linnoja ja keitaita, kuitenkin ajan kuluessa alkaa harhakuvat haihtua, jo huomaat olevasi kaksin aavikolla kamelin kanssa.. No niin, tämä oli nyt vaan tälläinen tosikon juttu...

UnLimited

Ehkä sitten olen vain niin huumorintajuton että en tajua.. Ymmärrän toki että kalareissut eivät ole mitään raittiusjuhlia mutta silti. Ja myönnään itsekkin nauttivani usein kalalla alkomahoolia, tosin rannassa, ruorijuoppous ei ole ykköstavoitteenani. Ja ehkä kun olen tämmöinen "nuori" ja en vielä tajua tuota avioliitto hässäkkää, niin tulevaisuus opettakoon.  :roll:

pumpkinca

Jos ajatellaan pelkästään ulkonäöllisesti niin:

1. Pienet rinnat (ei kuitenkaan mallia kinnas)
2. Vaalea
3. Lyhyt ja laiha

kalle

Quote from: UnLimited on April 02, 2007, 22:43:33
Ehkä sitten olen vain niin huumorintajuton että en tajua.. Ymmärrän toki että kalareissut eivät ole mitään raittiusjuhlia mutta silti. Ja myönnään itsekkin nauttivani usein kalalla alkomahoolia, tosin rannassa, ruorijuoppous ei ole ykköstavoitteenani. Ja ehkä kun olen tämmöinen "nuori" ja en vielä tajua tuota avioliitto hässäkkää, niin tulevaisuus opettakoon.  :roll:

Olen samaa mieltä, meinaan viina ei sovi järvellä kalastettaessa, paitsi talvella pilkillä!!! Voi, voi, kuinka vitsikästä, en taida kuitenkaan luopua päivätyöstäni, ja ryhtyä stad up koomikoksi...