Propilkki II ennätyskalat??

Started by Juho_, November 03, 2005, 16:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fiskare

Siinä on mun oma ennätyskalani  :-D

Kurimus

Iso-ruuhijärvestä 2061g kirjolohi..
TOSI iso vei pilkin!

SUURkalastaja jyväskyläst

Taivallammesta 2220g hauki räsäsellä
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Ilbe-

1304g Rautu ja lätkään iski :)
Itsekurini on samurai-luokkaa.

juhox

Quote from: Ilbe- on February 15, 2007, 12:22:39
1304g Rautu ja lätkään iski :)
oho :-o, :-o,mun on 1200g kans rautulätkällä  :-).olisko kuvaa?
"En syö kalojen lääkkeitä. "

Ilbe-

Quoteoho :-o, :-o,mun on 1200g kans rautulätkällä  :-).olisko kuvaa?

Enpä tajunnut silloin varsinaisesta kalasta napata kuvaa  :-(

rainiemi

Quote from: Ilbe- on February 15, 2007, 15:46:33
Quoteoho :-o, :-o,mun on 1200g kans rautulätkällä  :-).olisko kuvaa?

Enpä tajunnut silloin varsinaisesta kalasta napata kuvaa  :-(
No mene sitten ennätyksiin ja nappaa sielä kuva  :-)  :wink:

Ilbe-

Enjoy ;) Grafiikat bugaavat minulla valikoissa, kuten varmaan huomaatte, mutta toivottavasti saa selvää  :-P

mehukatti85

907 grammainen ahvena lehmilammesta

95

No just sain uuden ennätykseni, kirjolohi 1908g :-)
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...

Rawhead

En ehtinyt ottamaan kuin hauen pyrstöstä kuvan. Paino oli 1558g, sain Rautupurosta.

Kipster

Ota kuva enkka sivulta kanssa ni saadaan varmistus että se oli oikeasti noin iso ;)

Rawhead

Quote from: Kipster on February 17, 2007, 13:13:16
Ota kuva enkka sivulta kanssa ni saadaan varmistus että se oli oikeasti noin iso ;)

Onhan täällä monet saanut isompiakin...

juhox

kuinka suuria kalamääriä olette saaneet saarijärveltä? .Oma ennätys on 4kg ja monta kisaa on menny vähän alle.Lisäksi tuli uusi ennätys kuha 900g :-D.

Hemulisoturi

Äsken tuli ensimmäinen kuha itselleni koko pelissä. Lähdin kirjolohia koettamaan, mutta piipahdin ''kuhapaikalla''. Heti pilkin tipahdettua veteen puna-hopeaan tasuriin otti 435g kuha.
Sitten siitä suoraan kirjolohipaikalle, mutta eipä tullut kirjolohia.
Olisi laajemmalla etsinnällä tullut varmasti useampikin kuha.
15 min kisan viimeiseksi jäin ensimmäisellä minuutilla tulleella kalalla, mutta kala sensijaan pokkasi suurimman kalan tittelin.  :-D

karib

Nyt tuli kerrankin kunnon kuha! Painoi 1129g. Samalta reiältä vielä 477g kuha ja yksi ahven. Aika oli kevättalvi ja aamu.
Paikka alavasemmalla olevan joen ja punaisen talon välissä olevasta niemennokasta vähän alas.

Vartin kisan voitto kahdella kuhalla ja yhdellä ahvenella sekä kisan suurin kala.

karib

deeris

puska jussi

Mun ennätyskala on propilkissä (ahven jotaki 700g) (kirjolohi vähän päälle kilon) (siika 265g)

vilzu81

pro-onkija

Sain rautupurosta 1468g taimenen. :-o

juhox

oho,sain lahnan TASAPAINOLLA.onko moni saanut tässä versiossa lahnaa tasurilla.

Yuz

En ole saanut, mutta joskus harvoin juuri lahnoja pilkitäänkin Ässällä. Kevyttä, varovaista pompotusta käyttäen saattaa saada ison lahnan maistamaan.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Rawhead

Tänään koitin tuosta samasta paikasta, josta karib oli napannut nuo 2 kuhaa ja tuollainen kuha nappasi mulla:(huono kuva taas)

Oma kuha ennätys meni rikki yli 200g:lla. Kiitos vaan karib hyvästä vinkistä! :-)

juhox

ennätykset uusiks :-D.

1kg50g

ja nyt tuli 670g ahven saarijärveltä :-).

juhox

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on April 01, 2007, 17:54:00
Ohhoh mimmoset enkat kala-ville:llä!!! :-o
on!varsinkin raudun ja siian :-o.

juhox

Linlon lahdella on tosiaan mahdollista tehdä enkkoja :-D.lahna painaa 2566g.jes!

pilkkiäijä

Oho kun on iso lahna  :-o Sain ennätys kuhani linonlahdelta ja se kuha painoi 778g. Sain myös sieltä toisen kuhan samassa kisassa mutta se oli alamittanen :-D Siinä kisassa sain 2801g kalaa 10 min kisassa. Tuli 1 kirjolohi joka painoi n.1500g. Mikko Happo vetelee isoja taimenia . Jo kaks kertaa melkein 2 kilonen taimen. Toinen tuli linonlahdelta ja toinen niemisjärviltä.
Olen kalastelijapoika!

SUURkalastaja jyväskyläst

No huhhuh olipas tapahtumatäytteinen 10minuuttinen Niemisjärvillä...Pelasin keskivaikeella cuppia evon Niemisjärvillä. Pilkin alusta loppuun sillä vihree päisellä punakarvasella pilkillä. Olin sitä vähä aikaa lillutellu veessä ni nappas jo kala. Väsyyttely kesti melko kauan ja aloin jo varmistua siitä että kohta sieltä reijästä pöllähtää pari kilone kirbeli, mutta kun kala tuli jäälle niin hämmästyin täysin! Se ei ollutkaan kirre vaan 1776g taimen :-o. Enkkalistan kärkeen uuessa versiossa ja myös eka taneni uuessa versiossa. Siitä hetken päästä siiman päässä riuhtoi taas taimen tällä kertaa kuitenkin alle kilonen 881g. Kisan lopussa onnistuin vielä hassuttamaan jään paremmalle puolelle 1113g kirren. Kukaan muu 9:stä kilpailijasta ei saanut yhtäkään kalaa. Kaikista ihmeellisintä oli että oli eka kertani kun pelasin Niemisjärvissä. Prkl olin cupin toinen 5p Hapon takana...
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani