Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Millä uistimella et ole saanut haukia ?

Started by Pete, September 04, 2003, 21:10:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Anonymous

Quote from: AnonymousKoukuttomalla 8)

-Tomba

No ite meinasin kerran saada jopa hauen, kun viskelin koukutonta omatekoista vaapu/jerkkiyhdistelmää huvikseen vesikasvien viereen. Hauki piti uistimesta hanakasti kiinni kunnes tuli ylösnoston aika, niin se taisi viimein tajuta antaa periksi...

koutsi

Jooh, minähän se tossa edellisessä viestissä olin asialla, harmi kun ei tämä Mozilla oikein ymmärrä tota automaattista kirjautumista...

Hemphöö

Yksi mihin olen todellakin pettynyt on Minnow Spoon. Kaikki sitä kehuu mutta en ite ole saannut sillä yhtäkään kalaa... Ja olen kuitenkin uittanut sitä jonkin verran mutta siltikään en ole saanut sillä mitään. (?)
-Ei niin pitkää yötä ettei aamu tulisi-

ROOD

En ole ikinä saanut haukea aave-lusikalla, vaikka sitä ERÄ löehdessä kovasti kehuttiinkin, ja on ollut paljon vedessä(merellä), mutta ei tärpin tärppiä! Mites muilla

qube Tö Fiscerri manni..

Mulla ei oo käynykkää ikinä haukia kiinni stormin jossain lyhyessä mulikasa....vissiin pitäs olla paino eessä...ja remenin moresilda:n tai norwayhyn....Ei ruohomallin Minnow spoonin...Mut ms en oo viäl ehtiny uittaa palajo ku löysin sen vasta norja reissulla...

tormentor

fladenin paska vaappu mikä ei ui :mrgreen:

Eräjormat

oma tekemällä lusikka  uistimella  :D
SaaMamiES!!! :wink:

käy reenistä ku vetää kalaa sen minkä jaksaa...

Haugi_94

Minnow spoonilla en ole koskaan saanut mitään.
Kalat eivät edes ole seuranneet!

Yuz

Minnarilla, paitsi yhden sintin, eikä sitäkään lasketa. Tänään tuli isän kaverilta hienot kirot kun kokeili sitä. Kaksi karkuutusta.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

monnannappula

öööööö.sellanen 700 grammainen norjasta tuotu isommalle kalalle tarkoitettu. :-D :-D

Äitini on lohi

Quote from: monnannappula on April 09, 2007, 20:02:27
öööööö.sellanen 700 grammainen norjasta tuotu isommalle kalalle tarkoitettu. :-D :-D
Samaa mientä kanssasi Svenskpilk 1000 gr.. ha..ha..

Eetu_

lohen pyytäjä

Jollain bilteman vaapulla ei ole tullut haukea mutta muilla on varmasti tullu.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: lohen pyytäjä on April 14, 2007, 15:07:16
Jollain bilteman vaapulla ei ole tullut haukea mutta muilla on varmasti tullu.
En mäkää oo saanu hauen haukee, Bilteman Gale mallisella vaapulla.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

H.a.u.k.i

Puustjärven Aromilla en ole vielä mitään saanut...
Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?

Rapalapa

Onko yhtäkään Rapalaa (minnow spoonin lisäksi) jolla ei ole tullut kalaa? :lol:

Eetu_

Quote from: Kala_koira on April 18, 2007, 21:49:31
Onko yhtäkään Rapalaa (minnow spoonin lisäksi) jolla ei ole tullut kalaa? :lol:
On. 5-senttinen Original.

Suurkalastaja

Kyllä toi Rapalan 5-original toimii vallan mainiosti..  :-) Lohia tullut ja muutama ahvenkin.. :wink: Mutta bilteman 2 eri vaapulla ei tule mitään.. eipä ole hirveemmin kyllä vedessä käynytkään..  :wink:

ara_1

hauki ottaa vieheeseen kuin vieheeseen tietysti kohtuuden rajoissa,mutta eihän asia aina näinkään ole.Joskus pitää vaihdella paljonkin vieheitä siiman päähän.
Hauestaja ;)

Lurppa

Ei niitä kaikkia viheitä ole tultu uiteltua niin paljoa tai semmosissa olosuhteissa... Esim koskilla ei sitä haukea niin usein tule.
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

Tumzu

KIrjolohen värisellä minnow spoonilla en ole saanut yhtään haukea! kalastelin sillä samassa järvessä ja muut saivat kokoajan kalaa minnareilla, mutta tähän ei edes tärpännyt, muutakuin yksi 200g ahven. Väritin sen lentokonemaaleilla niin heti alkoi pelittämään.

PilkkijäÄhtäristä

Jollain iankaikkisen vanhalla ruohikkouistimella. Olen heittänyt sillä hauki varmasta paikasta ainakin 50kertaa. Merkkiä en tiedä.
Kohta pilkille!!!

Kutvonen

Suspeilla. Helvetin kalliita ja niin kovasti kehuttuja, mutta ei tuu sitte mitään. Kalastusaikaakin on saanut, mutta ei tärpin tärppiä. No ei aina voi voittaa  :|
Paska ei hakkaamalla parane.

Haugi_94

Quote from: _MiGGo_ on April 09, 2007, 14:47:28
Minnow spoonilla en ole koskaan saanut mitään.
Kalat eivät edes ole seuranneet!
Korjaan eräänä päivänä minnow spoonilla seitsemän haukea.

esal

Quote from: Kutvonen on May 17, 2007, 17:22:55
Suspeilla. Helvetin kalliita ja niin kovasti kehuttuja, mutta ei tuu sitte mitään. Kalastusaikaakin on saanut, mutta ei tärpin tärppiä. No ei aina voi voittaa  :|
Aika samoilla linjoilla minäkin olen. Suspilla ei tosiaan ole tullut mitään. Kaksi pakettia olen ostanut niitä, tosin ei kyllä "mahtavasti" ole saanut vielä uintiaikaakaan.. Eiköhän se niihinkin vielä joskus nappaa, toiveikkaana ainakin odotan. ;)

Haugi_94

Quote from: esal on June 09, 2007, 11:37:42
Aika samoilla linjoilla minäkin olen. Suspilla ei tosiaan ole tullut mitään. Kaksi pakettia olen ostanut niitä, tosin ei kyllä "mahtavasti" ole saanut vielä uintiaikaakaan.. Eiköhän se niihinkin vielä joskus nappaa, toiveikkaana ainakin odotan. ;)
Sama juttu täällä. Minulla on sininen ja normi ahvenen näköinen suspi, mutta ei ole napannut vielä.

osmanhauki

Minnow spoonilla ei mitään ole tullut ja eikä myöskään bete Krokodil. Korjakkaa jos kirjotin väärin :roll:

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: _MiGGo_ on June 09, 2007, 11:43:00
Quote from: esal on June 09, 2007, 11:37:42
Sama juttu täällä. Minulla on sininen ja normi ahvenen näköinen suspi, mutta ei ole napannut vielä.
Ihan sama juttu myös minulla
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Yuz

Quote from: osmanhauki on June 10, 2007, 18:10:34
Minnow spoonilla ei mitään ole tullut ja eikä myöskään bete rgodilellä. Korjakkaa jos kirjotin väärin :roll:
"Krokodil"

Merimetsolla en ole saanut haukia, vielä. Ainoa pääsi karkuun. Kuhia on kyllä tullut, mutta hauilta on vältytty.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

_hauki_

Lotolla en ole saanut ainuttakaan kalaa en edes Haukea