Sukupuoli- ja ikäjakauma palstalla?

Started by hettsor, May 07, 2007, 15:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hettsor

Heip! Uutena kiinnostaa, että minkä ikäistä porukkaa täällä hengaa. Haulla en löytänyt ainakaan ihan samanlaista aihetta. Yllätyksekseni ainakin aika nuorta, mitä nyt olen hetken ehtinyt seurailla ja vakoilla profiilien tietoja. Entäs sukupuolijakauma, onko täällä vain miehiä, vai mahtuuko joukkoon myös naisia? Eli siis ikäsi ja sukupuolesi? :) Itse täytän kesällä 18 ja tyttö olen.

Yuz

Terve, ja hauskaa, että tänne eksyy tuota kauniimpaakin sukupuolta!  :wink:
Ei tällä hetkellä taida muita aktiivisia käyttäjiä kuin miehiä olla sinua lukuunottamatta. Kieltämättä ikäjakauma melko nuorta on, itse olen 15. On täällä näkynyt yhdeksänvuotiaasta kuusikymppisiin käyttäjiin, mutta aktiivista porukkaa 10 ja 45 vuoden välillä, tietääkseni.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Rambo-Jonne

Naisia mahtuu, mutta eipä niitä paljoa ole. :cry:
15 ja "mies".

Siikapossu

Olen 15 ja miäs. Mukavaa että kauniinpaakin sukupuolta tulee mukaan kuvioihin.

Aatami

22 vuotta ja "äijä". On tosiaan mukava kuulla että tuonkin ikäiset tytöt kalastavat. Toivottavasti oma vaimo ei vielä kalastuksesta innostu, koska siinä menee sitten viimeinenkin oljenkorsi vapauteen. Jos sitä nyt voi enää vapaudeksi sanoa. Joka tapauksessa tervetuloa haastelemaan hyvistä ja vähemmän hyvistä aiheista.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

pumpkinca

26v ja "munakas" :-D Naisia ei ole liiemmin näkynyt mutta mukaan vaan. :-)

Pete

Quote from: Aatami on May 07, 2007, 17:22:06
22 vuotta ja "äijä". Toivottavasti oma vaimo ei vielä kalastuksesta innostu, koska siinä menee sitten viimeinenkin oljenkorsi vapauteen. Joka tapauksessa tervetuloa haastelemaan hyvistä ja vähemmän hyvistä aiheista.

Joo, siinä useammaltakin "äijältä" loppuu puheet isoista hauista kun emäntä kantaa tällaisen kotiin.

tai tällaisen

jaska74

meikäläinen täyttää ens sunnuntaina jo 33 vaikka poika vielä olen  :-)

ja kyllä tuollanen hauenkantaja tännekkin kelpais  :wink:

Pescador

Ikä 11v,nuori poika :cry: No,on se ilo että on kalastus vuosia edessä :-)

Aatami

On kyl mahtavia saaliita naisesi saanut Pete. Ja jos nyt totta puhutaan niin kyllä sitä välillä toivoisi, että tuo parempi puoliskokin joskus innostuisi mukaan lähtemään. Se on vaan hyvä jos on yhdistäviä harrastuksia. Kumpi teillä on saanut isomman fisun? Nuokin noissa kuvissa taitaa yli 6 kilosia eikö?
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Pete

Reilu 4,5 kiloa olen vielä johdossa, mutta veikkaan etten tällä menolla kovin kauaa.. Kuvissa on muistaakseni 7.5kg Ängösundista ja n.8kg Åvasta Björnholman vesiltä. 

jiiäm87

Ikää on kertynyt 19 vuoden verran, elokuussa 20.
Ja miehenalku olen.
yaRR!

kaivo

Quote from: hettsor on May 07, 2007, 15:01:53
Heip! Uutena kiinnostaa, että minkä ikäistä porukkaa täällä hengaa. Haulla en löytänyt ainakaan ihan samanlaista aihetta. Yllätyksekseni ainakin aika nuorta, mitä nyt olen hetken ehtinyt seurailla ja vakoilla profiilien tietoja. Entäs sukupuolijakauma, onko täällä vain miehiä, vai mahtuuko joukkoon myös naisia? Eli siis ikäsi ja sukupuolesi? :) Itse täytän kesällä 18 ja tyttö olen.
Jep... Ikäjakauma on painottunut nuorempiin harrastajiin, mistä kertoo ainakin jossain määrin myös pidempään käynnissä ollut ikägallup:

Sukupuolijakauma on samankaltainen kuin tässä harrastuksessa yleensäkin tuppaa olemaan, eli ukkovalta. Mielestäni kauniimman sukupuolen edustajia mahtuisi vesille ja näille kalafoorumeille huomattavasti aiempaa enemmän – jo näkökulmaerojenkin vuoksi. Peten kuvat todistavat myös sen, että naiset osaavat kalastaa ja saada kaloja.

Joten, tervetuloa Kalassa.nettiin! T. moderaattori vuosimallia 1979, rumemman sukupuolen edustaja...  :wink:

taildancer

Joop,mä oon poika ja ikää löytyypi 13wee.eika paljon 10-15 on täällä.mutta onneks vielä paaaaljooon kalastus vuosia jäljellä.

Janxu

Mikko_-Procyon-

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Kuhastelija

Eetu_

Mice

KALJAA KONEESEE

HaukiTomppa

18 vuotias uros olen juu... Ei taida olla montaa naista tällä sivustolla?  8-) Lisää vain niin saadaan kalassa.netin deittichat pystyyn  :-D

Rambo-Jonne

Sitte saattaa riittää kun otat ja käsket kavereiden tehdä tänne tunnukset. Otappa projektiksi :wink:

ara_1

14 w olen ja kohta täytän 15. Ja mieshän minä  :-D
Hauestaja ;)

Zer0

samwagen

Quote from: HaukiTomppa on May 09, 2007, 15:00:49
18 vuotias uros olen juu... Ei taida olla montaa naista tällä sivustolla?  8-) Lisää vain niin saadaan kalassa.netin deittichat pystyyn  :-D
Juu täällä olis kans 15v. miehenalku tarjolla. 8-)

lohen pyytäjä

Kalaan aina kun vain ehtii.;)

miigu

No 21v tulee täytee kesällä tässä ja äijä tai ainakin viel jokin aika sit olin  :-D 

aika nuorta on porukka mut eipä toi kyllä toisaalta haittaa Naisimmeissii vois tosin olla hiukka enemmän mut jospa se tästä..

Miquel

Taimenta väsyttämään!

OsPa