Luonto/Erästely kuvia..

Started by miigu, May 04, 2007, 17:40:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lohen pyytäjä

Ammuikko koiran ajosa vai lähtiikkö jäneksen kanssa kiertään ympyrää? Minäkin voin etsiä jonkun jänis kuvan jos tänne niitä saa laittaa.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Kurppa

Quote from: Hemulisoturi on May 19, 2007, 20:48:59
Kurppa. Onkohan kysymyksessä joku noista taustalla olevista taloista? Nuo talot siis ennen siltaa kun lähetään Kaukosista sinne jonnekkin päin  :lol:

Kuvassa ilme on taas mitä on ja jne jne.. Kuva on kokonaisuudessaan lähes julkaisukelvoton, mutta..

Empä ole nuista taloista varma (pitää varmistää äidiltä) mutta tuossa lähettyvillä kumminkin, ja muuten, oletko menossa ensi kesänä sinne kalastelemaan? Itse olen ainakin, kun on tuo majoitus lähellä ja ilmaista.

Hemulisoturi

Jep. Lähdemme heinäkuun 16. päivä tuonne Lappiin päin. Pysähdymme tuossa Kaukosissa tai Könkäällä ja mennään sitten siitä Könkämäenolle.

Kurppa

Quote from: Hemulisoturi on May 20, 2007, 21:48:18
Jep. Lähdemme heinäkuun 16. päivä tuonne Lappiin päin. Pysähdymme tuossa Kaukosissa tai Könkäällä ja mennään sitten siitä Könkämäenolle.

OK, itse en tiedä mihin aikaan olen menossa, mutta Heinäkuussa kumminkin.

samwagen

Quote from: lohen pyytäjä on May 20, 2007, 18:22:48
Ammuikko koiran ajosa vai lähtiikkö jäneksen kanssa kiertään ympyrää? Minäkin voin etsiä jonkun jänis kuvan jos tänne niitä saa laittaa.
Joka kodin koiran, eli isän ajamana tuo tuli, isäntä rymisteli mettässä ja ite olin passissa pellon laidassa ja siitä pääsin poksauttaan.

lohen pyytäjä

Tossa on yksi kyyhky kuva. Kohta laitan muutaman kuvan lisää.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Fiseri

Tollasia mummolast viime juhannuksena (oulujärveltä)

Siikapossu

Onpa söpö orava. :-)
Komea juhannuskokko, mutta ehkä vähän pienemmät kuvat?

Fiseri

Quote from: Siikapossu on May 24, 2007, 20:02:57
Onpa söpö orava. :-)
Komea juhannuskokko, mutta ehkä vähän pienemmät kuvat?

Joo ne tuli vähä turhan suurina :|, ja noita oravia oli/asusteli vanhassa linnunpöntössä pieni poikue, olivat kesyjä ku siinä pyörivät päivittäin ja uskaltaa jopa joskus hakea kämmeneltä asti  :lol:.

Ernesti

Pete

Eckerön meritaimen. Hyvää oli...

Yuz

Quote from: Pete on May 26, 2007, 21:28:36
Eckerön meritaimen. Hyvää oli...

Hieno fisu, kertoisitkos painon ja ottivehkeen?
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Hemulisoturi

Vehmersalmella kävin enon luona viime viikonloppuna. Eno omistaa saaren/niemen, josta sitten räpsin muutamia kuvia.
Kallavettä taustalla:  8-)

Mäeltä rantaan päin:

pilkkiäijä

Tossa pari kuvaa mummun mökiltä otettuja siis mökin rannasta. Järvi on näsijärvi ja paikka on Kurussa ja tarkemmin Niemikylässä.Tossa sitten laiturin suunnasta...

Tossa sitten toisesta suunnasta..

Ja tossa näkyy saari joka on vähän matkan päässä. Kuvassa se pieni piste on kuikka ja alhaalla on verkonmerkki.

Kuvat otettu kännykällä joten ei kovin selkeitä.
Olen kalastelijapoika!

pumpkinca

Tässä muutama kuva viikonlopun kalareissusta:
Ahvenen poikasia

Sisilisko

Sitten muutama kuva viime vuoden juhannuksesta ja sama paikka tänäkin jussina..=)
Maisemaa juhannus yöltä

Elintarvikkeita ja komiat stereot..=)

Eetu_

Luontokuva tuo viimeinen... :-D

pumpkinca

Kyllähän siellä merta näkyy.. :-D

Fiskare

Tässä muutamia kuvia viime reissulta:

Rukalta:
Vähän maisemaa

Pirun luola

Ja joku toinen luola jossa itse kävin sisällä  :-D

Puijon tornista otettu kuva

Vähän villiä eläimistöä
Hirvi

Ja poroja

Sitten vähän ei niin villejä eläimiä (Kuusamon Suurpeto puistosta)
Karhu (toi aita vähä häiritsi)

Kettu

Ilves

Ahma

Hauska "varoituskyltti" (koli)

Ja sitten lopuksi vielä vähän näköalaa Kolilta

pumpkinca

Komeat on maisemat.Empä ennen oo ahmaa nähnyt noin läheltä kuvattuna.

Yuz

I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Tosimies

Kova ilme koiralla  8-)

Fiskare, onko tuo pirunluola mahdollisesti aika lähellä yhtä autotietä ja tien toisella puoellla on hotelli? En nyt muista hotellin nimeä mutta jos tuon on sellaisella paikalla ni olen itsekkin nähnyt tuon. Näyttää vaan niin samallaiselta  :-D

Pescador

Fiskare

Quote from: Tosimies on June 07, 2007, 13:35:35
Fiskare, onko tuo pirunluola mahdollisesti aika lähellä yhtä autotietä ja tien toisella puoellla on hotelli? En nyt muista hotellin nimeä mutta jos tuon on sellaisella paikalla ni olen itsekkin nähnyt tuon. Näyttää vaan niin samallaiselta  :-D
No onhan se!
Quote from: Jupetius on June 07, 2007, 13:41:37
Quote from: Fiskare on June 07, 2007, 03:38:44

...Rukalta:
Vähän maisemaa
Maisema hissistä?
Ei ole.
:-D

Tosimies

Toi luola o pirun komeen näkönen yöllä kun sinne osoittaa valonheittimiä siitä hotellin vierestä  :-o

Fiskare

Quote from: Tosimies on June 07, 2007, 14:07:07
Toi luola o pirun komeen näkönen yöllä kun sinne osoittaa valonheittimiä siitä hotellin vierestä  :-o
Niin varmasti on, mutta itse olen siellä käynyt vasta nyt tän kerran, joten en oo viel saanu mahollisuutta nähä pimees...

miigu

tossa on hamppulammelta kuva (koira kuvassa myös)

ja tässä sit se vieressä oleva syväjärvi josta ei kalaa jostain syystä tullut, liekkö happi kato ollut vai muuten vain syönti heikkoa    :|

kokeilin myös siitä härkälammesta mut ei tullut mitään tarjosin pieniä lippoja ja jigejä..

Ernesti

Kalaa irtoaa :)

Maisemaa. (Huomatkaa uistimen koukut yläreunassa ;) )

Pete

Karhu sellaisen 10-15 metrin päästä kuvattuna.

Ernesti

Quote from: Pete on June 10, 2007, 20:38:55
Karhu sellaisen 10-15 metrin päästä kuvattuna.

Pääsitkö ihan luonnossa näkemään, Suomen maisemissa?  :-o
Onnittelut jos näin on.

Pete

Ihan luonnossa oli, mutta ei Suomessa.