Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[t-k]

Quote from: Eetu_ on June 09, 2007, 17:18:43
Hienoja! Onko uinti testattu?

Nyt on uinti testattu. Omastamielestä aika hyvä uinti molemmissa. Aika voimakas potku ja näyttää kylkiä paljon. Virta kestävyyttä ei ole juuri ollenkaan.

antza861

Pitkän tauon jälkeen tuli muutama vaappu tehtyä. Työt vaan nykyään haittaa tätä harrastusta kun en voi lakata enkä maalata vaappuja kuin viikonloppuisin ja viikonloput tahtoo kulua kalalla... :roll:

Meinaatko äijä saada kalaa?

Toniski

Quote from: perza on June 08, 2007, 11:38:50
Cab lakka ei mielestäni vaadi mitään hitaita nostoja, vaan onnistuu hyvin ihan dippaamalla. Cab lakalla olen parisataa vaappua tehnyt ja ei ole sillä lakalla lakatessa ongelmia esiintynyt, muuta kun se että en saa sillä riittävän kovaa pintaa aikaiseksi.
:-)
ite lakkaan cabilla ja mulla on sitä regularia.se on liian pehmeää. cabia on kolmea eri kovuutta. oliko sun minkä kovuista?
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

jork

kertokaa mieli piteitä tosta mun vaapust aonks se ihan ruma ekaksi??
:roll:

janixi

Mielestäni hieno ensimmäiseksi vaapuksi.

[t-k]

Kyllä on hieno jorkilla. Täytyy kopsata tuo väri omaan vaapputtimeen.

jork

Siitä vaan kopio ampiais väriä  vapise Rapala pohjoiskarjalan poikia!! :mrgreen: onnea sulle hyvästä harrastuksesta  :-D ps:ei noi sunkaa vaaputtimet oo mitään rumia parempia kun mulla :lol:

perza

Quote from: Toniski on June 10, 2007, 18:47:50
Quote from: perza on June 08, 2007, 11:38:50
Cab lakka ei mielestäni vaadi mitään hitaita nostoja, vaan onnistuu hyvin ihan dippaamalla. Cab lakalla olen parisataa vaappua tehnyt ja ei ole sillä lakalla lakatessa ongelmia esiintynyt, muuta kun se että en saa sillä riittävän kovaa pintaa aikaiseksi.
:-)
ite lakkaan cabilla ja mulla on sitä regularia.se on liian pehmeää. cabia on kolmea eri kovuutta. oliko sun minkä kovuista?

Kaikkia on kokeiltu, mutta melkein samallainen pinta joka lakalla, No ehkä pieni ero on extra hardin ja regularin välillä...kyllä jos oikeasti haluaak ovan pinnan niin sillon suosittelen nitro lakkaa tai LV-1:stä. Nitro vaan säilyy pikkasen pidempään, kun Lv-1.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Mikko_-Procyon-

Ostakaa vain sitä CAB regularia, sillä se ei lohkeile vaappujen pinnasta ihan niin helposti kuin nuo kovemmat. Hardilla ainakin on todella surkea iskunsietokyky, varsinkin jos käyttää kovempaa puuta (esim. apassi) runkona.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

[t-k]

Onhan tuolla toisella foorumilla myynissä todella hyvää nitroa, kun voi käsin dippailla. Voisi kokeilla niitä.  8-)

perza

Pääsinpä pitkästä aikaa maalaamaan useamman viikon tauon jäljeen, Vierotus oireet olikin jo melkoiset, kun ei ole ollut mitään maalattavaa. Ihan perus värityksiä maalasin, mutta huomas kyllä että ei ole tulult maalattua moneen viikkoon tai taitaa olla jo kuukausia siitä kun viimeeksi kävin vaappuja maalailemassa.

[t-k]

Maalasitko nuo kuultomaaleilla? Jos olen ymmärtänyt, niin folion päälle maalataan kuultomaaleilla.

jork

Perza putsas pajatsos voi että on siistejä :-o osaispa maalata tollasia :roll:

perza

Quote from: [t-k] on June 12, 2007, 10:45:28
Maalasitko nuo kuultomaaleilla? Jos olen ymmärtänyt, niin folion päälle maalataan kuultomaaleilla.
Kuultomaalia löytyy neljästä ylimmästä, mutta niissäkin pää väreinä kuitenkin perus coat maalit!
Eli esim. tuo toiseksi alin:
- Eka valkosella maha
- Kuulto Vihreää selkään ja vähän kylkeenkin
- Metalli sinisellä sitten selkä(niin että folion sauma peittyy)
- Silmät ja lakkaus
tuossa vaapussa on siis metalli sininen selkä eikä musta vaikka siltä näyttää.

Salmo

Quote from: perza on June 12, 2007, 00:52:28
Vierotus oireet olikin jo melkoiset, kun ei ole ollut mitään maalattavaa.

Itselläni kävi viikonloppuna niin, että maalattavaa oli ja ideoita päässä mukavasti, mutta kun piti aloittaa työstäminen, huomasin ruutan liipasimen kadonneen. Oli värit purkissa, sapluunat leikattu... sapetti. :-)

Komeita vaappuja!

perza

Quote from: Juves on June 12, 2007, 14:49:40 Itselläni kävi viikonloppuna niin, että maalattavaa oli ja ideoita päässä mukavasti, mutta kun piti aloittaa työstäminen, huomasin ruutan liipasimen kadonneen. Oli värit purkissa, sapluunat leikattu... sapetti. :-)

Komeita vaappuja!

Mihis se liipasin on voinut itsestään kadota?  :-o
:-D

Salmo

Quote from: perza on June 12, 2007, 15:01:59
Quote from: Juves on June 12, 2007, 14:49:40 Itselläni kävi viikonloppuna niin, että maalattavaa oli ja ideoita päässä mukavasti, mutta kun piti aloittaa työstäminen, huomasin ruutan liipasimen kadonneen. Oli värit purkissa, sapluunat leikattu... sapetti. :-)

Komeita vaappuja!

Mihis se liipasin on voinut itsestään kadota?  :-o
:-D

Tuli pestyä noita osia asetonilla joku aika sitten. Oli saanut muovikippo jo siipeensä, kun olin siinä pari aiempaa kertaa osia jo pessyt, ja pohja alkoi sulaa yks-kaks. Syöksyin ulos ja liipaisin oli ilmeisesti livahtanut lehtien väliin ja kulkeutunut roskiin.

[t-k]

Täällä suunalla olisi myös maalattavaa ja lakattavaa, vaan kun ei säät suosi. Ulkosalla kun joudun maalaamaan ja lakkaamaan. Pitäisi varmaan kehitellä keittiöön liesituulettimen alle joku boxi missä maalaisi ja lakkaisi. Tietääkö kukaan tuleeko miten voimakkaasti se haju (tinnerin, maalin lakan ym...) jos maalaa liesituulettimen alla ja siinä olisi sellainen laatikko?

Lurppa

Tämmöstä tuli kokeiltua.. Eka folioutu, hopealla yritin vähän pohjan ryppyjä peittää. Hyttysverkko päälle ja mustalla maalaamaan :D

Quote from: [t-k] on June 12, 2007, 17:30:01
Offtopic:

Tietääköä kukaan käykö tuo kuppi Badger 200nh? ----->  http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=75-1091
Eihän se ole kun kannen kierteistä kiinni.. Omaani sopii, vaikka badgerin kupeissa on hieman paksummat kierteet kuin motonetissä. Ota kansi mukaan ja kokeile ;)
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

[t-k]

Niin täytyy tehdä. Seuraava ongelma onkin, että lähin myymälä on 72km päässä :D.

Ja mikäs ruisku sinulla on Lurppa?

Lurppa

[t-k], ei ihan noin kallista ruiskua mulla oo... Badger 350-9. :)

Tosin uuden kannen sain kun postissa oli vakio mennyt rikki ;)

[t-k]

Jep, jos ei sovi niin täytyy Rialinnasta ostaa noita 10kpl muun tilauksen yhteydessä. Samaan käyttöön tulee minullakin, kuin jorkilla.

KKP

Ekat raita/tylli kokeilut, tossa sinisessä vähän levis nuo raidat. Sitte yks normi vielä jatkona. Komeita vaaputtimia tukpetrilla. Pitäs seuraavaks kokeilla foliota.

Lurppa

Oioioi teillä on liian hienoja.. :) Taitaa tukpetrillä muuten olla samaa folioo kun itellä.. Tota Snakeskin? :P
Hienoja on molemmilla. :)

[t-k]

Voi voi miten hienoa settiä pojilla on! tukpetrilla on tosi hienoja! Ja myös KKP:llä.

taildancer

Ei oo kovin kaunis.eka vaappu.Sanokaa missä pitäis parantaa.

Joo tuokin ekoja tekeleitä.maalaus vähä persiilleen meni.

Vielä yksi rumilus.

Ja siinä vielä 2 surkeaa emma kopiota.

[t-k]

Taildancer maalaatko vaaput käsin vai ruiskulla?

Edit: Päätit uusiomaalata vanhoja vaappuja?

taildancer

Quote from: [t-k] on June 14, 2007, 20:33:42

nuo "emma kopiot" on ruiskulla maalattuja,en sitten tiedä noitten runkojen alkuperää.
Ja nuo ylemmät olen itse vuollut ja myös maalaannut.jotkut osat ruiskulla ja jotkut maalitussilla.yhdessä vaapussa olen käyttänyt myös spray maalia.

[t-k]

Quote from: Taildancer on June 15, 2007, 11:00:21
Quote from: [t-k] on June 14, 2007, 20:33:42

nuo "emma kopiot" on ruiskulla maalattuja,en sitten tiedä noitten runkojen alkuperää.
Ja nuo ylemmät olen itse vuollut ja myös maalaannut.jotkut osat ruiskulla ja jotkut maalitussilla.yhdessä vaapussa olen käyttänyt myös spray maalia.

Ahaa, nuo ei kyllä vaikuta itse vuolluilta. Vaikkuttavat OPM:mmän vaapuilta!

Aika samannäköinen kun tuo kolmas vaappu, vai mitä?

ara_1

aa noista perzan vaapuista kuha kyllä tykkää!! niin nättiä,että,ai,ai 8-) nättejä myös muilla!
Hauestaja ;)