Kalastuskuvia tänne.

Started by raimo, March 08, 2006, 13:39:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

JK

^Bomber ja Jesse oransseina tappoivat parhaiten.

Haugi_94

Komea saalis. Minulla olisi tarkoitus mennä juhannuksena kuhaa kalastamaan. Toivottavasti tulisi kalaa, sillä ensimmäinen kerta. :)

Mfhi

Olin kyseisellä kuhareissulla mukana miltä nuo 14 kuhaa ylös vejettiin ja kuvassa olevat otettiin. Ei siinä kyl ehtinyt kauaa vaappua vedessä liottaa kun tärppäs. Paikalla ei oikeastaan ollut mitään merkitystä.

Toi kuva otettu mun kameraluurilla mutta ihan yllättävän hyvähän tuosta tuli.

Miksu The Kalastaja

Quote from: Kalkkis on June 07, 2007, 23:46:29
Tälläinen järkäle tuli tänään :lol: Painoa huikeat 90g :-o

Järvi hauki???
Jokihauella on nimittäin yleensä pilkut kyljissä, eikä raitoja
Parhain terveisin Miksu

Mundula

tollanen Pamahti ahvenen väriseen räsäseen tänään :D Painoa tasan 1 kg ja pituutta 38 cm

pro-onkija

VAU! On Mundula aikas komee ahven. :lol:

Pete

Mekin saatiin muutama vähän parempi ahven. Puntaria ei kyllä ollut matkassa.

juhox

oLtiin kaverini kanssa kalassa eräässä joki suussa ja kaverini käytti punaista super vibraksi lippaa ja minä joitakin uistimia.minä en sannut hyvääkään saalista ,mutta kaverini sai jo komannella heitolla tämän:

Painoa 440g.
sitten rupesikin hetken päästä tuuleemaan ja aurinkokin meni pilveen.hauki rupesi syömään ja ainakin kymmenen haukea kävi veneessä ja kaveri sai niistä niistä suurimman :

1540g
Punainen super vibrax oli siis päivän peli ,millä suurin osa kaloista saatiin.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

SUURkalastaja jyväskyläst

On todella komea ahven Mundula:lla! Onnittelut!
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Lurppa

Mundulan ahven on kauhee köriläs.. :O
Varmaan pistäny mukavasti vastaan.. :)
Virvelöinti & Perhokalastus. Verkkokalastus vähentää kalakantaa!

Kalkkis

Quote from: Miksu The Kalastaja on June 10, 2007, 00:07:41
Quote from: Kalkkis on June 07, 2007, 23:46:29
Tälläinen järkäle tuli tänään :lol: Painoa huikeat 90g :-o

Järvi hauki???
Jokihauella on nimittäin yleensä pilkut kyljissä, eikä raitoja
Tämä kyllä tuli joesta :wink:
Tuliko saalista? - Ei paljoa, kuhan vaan kalastelin.

Mundula

Kiitoksia vaan  :-D Juu hyvin hän se vastaan pisti, aluksi se tuntui pieneltä mutta sitten se rupesi huudattamaan jarrua :D

Ernesti

Tämäpä löytyykin jo tuolta Sekalaista -osiosta. Laitetaan nyt tähänkin.

perza

Quote from: JK on June 09, 2007, 17:10:13
Minkä kokoisia nuo kuvan kuhat ovat?
Komeitahan ne on, niinkun kuhat aina.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

klobben

Siinä sellanen 4 kilon kala inkoon vesiltä...silmät killis :-D

klobben

Väsytys...

Iltahämärän 2.5 kilonen...

Joo tosiaan tuli tehtyä reissu inkoon ulkosaaristoon 8-10.6.07. Perjantaina illalla tultiin se ilta keskityttiin saaresta heittämään, tuli 3 kunnon assua ja 1 hauki..No seuraavana päivänä asenteella kohti sisäsaaristoa..Se kannatti yli 30 haukea ite 15 kpl.. Markus 8kpl ja Rasmus 10 kpl..isoin oli mun 3,9 kg, 4 yli 2,5 kilon kalaa,keskikoko 1,3-1,7. Sunnuntai aamun kotiin..Parhaiten toimi oranssi jesse, bete ahven väri, räsäset eteenkin papukaija, isot vaaputkin toimi. Kuhaa yritettiin jigillä mutta ei ollut oikeen syönnillä.

Fiseri

huono kuvanlaatu  :x. Kalalla painoa vajaat 3 ja tuli raahen edustalta, kala meni kaverin kissoille kovan tappalun takia  :|.

Tämän vajaa 13lb:tä painavan hauen sain torniojoesta, "jouttensuvannosta" pois kuleksimasta/smoltteja syömästä. Mittaa kalalle tuli 105cm ja oli HEIKOSSA kunnossa, luultavasti oli ollut jäiden välissä keväällä kun oli molemmat kylet vereslihalla(ruodot näkyi) ja toinen silmä puhki. Leiripaikan omistaja otti "kalan" itselleen  :lol:.
P.S oli muuten melkoinen pettymys kun tuommoinen körmi tulee veneen viereen """!#%#&¤/&&" eikä se olekkaan sitä lajia mitä kuvittelisi  :x!

Nii ja tosiaan, onko kellään varmaa tietoo paljo toi lb on grammoissa? Mulla on joku käsitys et se ois jotai 600 grammaa?

kaivo

Quote from: Fiseri on June 12, 2007, 00:29:12 Nii ja tosiaan, onko kellään varmaa tietoo paljo toi lb on grammoissa? Mulla on joku käsitys et se ois jotai 600 grammaa?
Yksi lb (pauna) = 0,4536 kg.

Quote from: Fiseri on June 12, 2007, 00:29:12 Tämän vajaa 13lb:tä painavan hauen sain torniojoesta, "jouttensuvannosta" pois kuleksimasta/smoltteja syömästä.
Nykytiedon valossa hauet eivät ole uhka lohikalakannoille. Vastoin perinteisiä käsityksiä, varsinkin suurikokoisten haukien poistamisella voi olla vesistön lohikalakantoihin jopa haitallisia vaikutuksia. Kannattaa lukaista tämä artikkeli.

Fiseri

Quote from: Kaivo on June 12, 2007, 00:51:12
Quote from: Fiseri on June 12, 2007, 00:29:12 Nii ja tosiaan, onko kellään varmaa tietoo paljo toi lb on grammoissa? Mulla on joku käsitys et se ois jotai 600 grammaa?
Yksi lb (pauna) = 0,4536 kg.
heh, jep. Ite olin niin lapsus enkä viitsinyt kunnolla katella tuola, mutta löysimpä itekki, kiitos silti  :-).

JK

Quote from: perza on June 11, 2007, 19:09:50
Quote from: JK on June 09, 2007, 17:10:13
Minkä kokoisia nuo kuvan kuhat ovat?
Komeitahan ne on, niinkun kuhat aina.

Kaks ylintä ovat 1,42 kg ja 1,35 kg. Muut tollaisia kilon, ehkä vähän päälle kaloja.

johndoe

Kesän eka kuha,ei mikään maailmankaataja. 950 g, 46 cm.

Tuli Bilteman papukaija pellillä 15g.

osmanhauki

En saa pistettyy kuvia harmi :cry:en ole mikää tieto kone insinööri :oops:

pumpkinca

miigu

pari nieriää ja taimen en punninnu mut olisko noi pienemmät jotain päälle kilosia ja toi pullee nii parinkilon luokkaa.

ara_1

aika mörköjä nuo nieriät tossa! :-o nättejä!!
Hauestaja ;)

Morripoika

siinä on semmonen 7kg hauki mittaa 101cm

Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Eetu_

Mikä tossa kyljessä on? Katiskasta tullu?

Morripoika

Quote from: Eetu_ on June 14, 2007, 11:19:54
Mikä tossa kyljessä on? Katiskasta tullu?

kyljessä on koukkaus jäljet ja virvelillä se tuli
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

jorejajaana

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on June 05, 2007, 20:33:05
Juma mikä jölli!!! :-o Onko jo puoltoista kiloo?

Ei sentään, tosiaan vähän kätevästi kättä eteenpäin, mutta painoi se sentään 750 grammaa, että ihan komeet fileet paisteltiin. Kasa tommosia olis kyllä niin hienooo!! :-)

Tosimies

Tuossa se 4kg hauki pituus 90cm. Suonteelta tuli syvänteen reunalta. Tämänkauden tähänastisista hauista suurin. Vrvelillä ja X-Rap Shad Rap oli viehe.

Hyvääkin oli :P Fileoin sen ja tänää äiti paisto fileet.