Helpoin kisa voittaa

Started by Qkkeli, December 22, 2004, 21:00:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Qkkeli

Minkä kisan voitatte aina? Mua alko kiinnostaa ku aina voitan savilahdessa ja ruuhijärvessä. Eli mikä kisa on teidän mielestä helpoin voittaa?

mikke.l

Shamaani

Rachel

...Savilahden voittaa n. 95%:sti.  8)

Junior

Lehmilampi ja Ruuhijärvi tieteskin :D

--PROFESSOR--i

ruuhijärvi sekä lehmilampi ehdottomasti!!
MADE in Finland...

Reaper

Savilahti, ruuhijärvi, lehmilampi, haukimonttu, mustalampi ja ruippo.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Anonymous

Savilahdella ja Lehmilammella voittaa oikeestaan aina :D , mutta Pitkäjärvestä ei edes löydy kaloja :o

daiwa2

Ruuhijärvi,lehmilampi,kivijoki,savilahti ja kilolampi ne on varmaan helpoimmat voittaa.

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

Duubi Buubi

savilahden oo yleensä voittanu ja ruuhijärven
- Ole kärsivällinen
- Älä luovuta

Duubi Buubi

VAI EI LÖYDY PITKÄJÄRVESTÄ KALOJA????  oon saanou siel usein haukia!!!
ja muita kaloja
kannattaa rauhallisesti kalastaa! kyllö se vähän ajan kuluttua alkaa tärppiä!! Valtti on malttia
- Ole kärsivällinen
- Älä luovuta

Anonymous

Kala_Osku

MIks kukaan ei pärjää haukilahdessa, mä voitan siellä melkein aina. Toinen huippupaikka on ruuhijärvi ja sittrn tietysti legendaarinen lehmilampi :wink:
XIITOMGLOL

Sieppari

Mä en voita missää ;/ .. En oo paljoo viel pelannu.. Ruipos yleensä oon 2-3 sijoilla ;P

Himopilkkijä89

Savilahdella voitan lähes aina. Muita voittovarmoja tai lähes varmoja paikkoja: Ruuhijärvi, Kivijoki, Meri, Vaajalahti, Haukilahti, Tähkäjärvi...

Vaikeimpia voitettavia: Kiiskilampi, Haukimonttu, Kauppila, Saaristo jne

Yuz

Helpoin on varmaan Ruuhijärvi, Savilahti tai Kiiskilampi. Kiiskilammesta tulee ahvenia ja 80-grammasia kiiskejä.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Kala Kalle

Savilahti, Lehmilampi ja Pitkäjärvi. Siinähän ne.

lohen pyytäjä

Matojoki on helpoin voittaa ja savilahtikin on aika helppo voittaa.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

PäSSi

Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Poromies

Savilahti, Lehmilampi, Patalampi, Ruuhijärvi, Apilajärvet, Sähkölinja ja Pilkkijoki ovat melko helppoja voittaa.
Useasti jopa Huumonkoski.
"Kalastetaan aina kun ehditään, ja silloinkin kun ei ole aikaa"

deeris

osmanhauki

Ruuhilahti. Saa paljo niitä kirrejä ja taneja.

oksu

Savilahti.Sieltä vasemmasta yläreunasta saa törkeen paljon lahnoja ja vielä isoja sain 10  minuutin kisassa yhteensä 7750g  8-) 8-)

lareman

Kauppilan ja sähkölinjan voitan lähes aina :-D

Sushisusi

savilahti ehdottomasti varmin mutta myös lehmilampi ja ruuhijärvi ovat ainakin 80% varmoja 10 pojoa.. :-)

El Dorado

lehmilammen, Ruuhijärven, Savilahden, Matojoen voita ihan aina!

Vikke

Savilahden voitan lähes aina. Ruuhijärven voitan 95% varmuudella, niin kuin myös Lehmilammen.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Murmeli

Savilahti on helpoin voittaa. Oma lahna ennätys on 4,8 kg, millä voittais Propilkki kakkosessa 10 minuutin kisan lähes aina.

.Ville

Quote from: oksu on August 07, 2007, 18:28:34
Savilahti.Sieltä vasemmasta yläreunasta saa törkeen paljon lahnoja ja vielä isoja sain 10  minuutin kisassa yhteensä 7750g  8-) 8-)

Oon saanu 10 min kisassa yli 20kg kalaa!  :-)

Eli Savilahti on helpoin voitettava.
<><

jompsu

Savilahden voittaa aina kun kalastaa siellä järven yläpään hotspotilla :-)
Ruuhijärvellä jos saa yhden kalan niin onjo melko varmasti voittaja. suoraan sanottuna on harvinaista jos joku muu saa kalan siinä kisassa.
Sitten taas pitkä järveä ei voita ikinä tai kiiskilampea :roll: nuista en ole juuri koskaan saanut edes kalaa..
tä...?