Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Storm thunder Stick

Started by miseboy, July 23, 2007, 11:36:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

miseboy

ostin sellaisen storm thunder stigin hopea sinisen. onko teillä kokemuksia Storm thunder stickeistä?

johndoe

Itsellä muutamia noita ja ei yhtään kalaa ole vielä tullut noilla.

Yuz

Merellä ihan toimiva vetokuva hauelle.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Kuhastelija

Kuhia on tullut, ei kylläkään tuolla värillä mutta TS:illä kuitenkin.Muistaisin myös, Thunder Stick valittiin taimenen ottivieheeksikin erän toimesta tässä muutaman vuoden sisällä (2005,2006?)  Vaapussa on erittäin voimakas uintiliike , jonka tuntee kyllä jäykemmässäkin vavassa. Kelvannee kuhan ja tanen lisäksi hauelle, assulle ja kirjolle pienemmissä ko'issaan.

pilkkiäijä

4 kappaletta löytyy noita kuvia. 2 pienempää kokoa ja 2 isompaa kokoa. pienemmissä väreissä on sellainen sini/valko kylki, musta selkä ja oranssi maha ja punainen viiva kyljessä, ja toinen on melkein firetiger. Isommassa koossa on ahvenen värinen ja valko/ruskee kylki ja valkoinen maha ja musta selkä. Kylki maalattu vaalean punaiseksi jossa on raitoja. Noista vaan ahvenen värisellä olen saanut kaloja. Kaksi kuhaa (molemmat yli kilon) ahvenen ja noin 5 haukea. Muita en ole paljoa käyttänytkään.
Olen kalastelijapoika!

huug0

yks toomonen pakissa on. on usein pelastanut kalareissun.

Kiiskinen

Shot at 2007-07-27

Tuossa väri taulukkoa.

Tosimies

Minulla on Storm MadFlash ThunderStick ja hyvin sillä on haukea tullut. Väri on kelta valkoinen

Naamakala

Minulla oli Storm thunder stick. Aivan loistava haukiuistin ainaki omien kokemuksieni perusteella.
Taito on sitä kun tuuri tulee tavaksi

Pilkkijä90

Siniselkäinen hopeakylkinen metallinhohtovärit, erittäin toimiva kuhan vetoon. Haukikin siihen voi hampaansa iskeä, tietenkin.

Yhdestä minulla irtosi nokkalevy ja koukku katkesi samalla kerralla, kun osui pohjaan, joten vaaput eivät ole mitään maailman kestävimpiä, tosin siitä kertoo hintakin. Taitavat olla siinä neljän euron luokkaa.