Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Daiwa Vulcan X:n takuu?

Started by jormavirveli, July 30, 2007, 16:12:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jormavirveli

Onko daiwa vulcan X:ssa takuu, jos on niin kuinka kauan?

edit. otsikko

Salmo

jormavirveli

Tiedätkö juves meneekö se takuuseen jos uistin on ollu kiventakana kiinni ja repii sitä uistinta pois sieltä ja silloin napsahtaa poikki?
ps. Ennen, kun se katkesi kaverin vapa osui vulcan X:sään heiton aikana..

Salmo

Vaikuttaa, että on mennyt melko heppoisesta poikki. Luulisi tuon menevän takuuseen. Osuiko kaverin vapa lujaa Vulcaniin ja ehditkö havaita mitään vauriota vavassasi?

Käsittääkseni Shimanolta on saanut takuuaikana uuden vavan, vaikka sen olisi itse katkonut. Daiwan menettelytapaa en tunne (ei ole onneksi vielä tarvinnut tehdä tutuksi). Itse on tullut revittyä uistimia vavan välityksellä välillä hyvinkin voimakkaasti ja osumia muihinkin vapoihin on tullut, ja kyllä ne vavat, jotka ovat kestääkseen, ovat myöskin kestäneet.

jormavirveli

en ehtinyt havaita, normaali heitto ja vavat kolahtivat yhteen.

allu_

Kyllä menee ehdottomasti takuun piikkiin. Sanot vain että todella helposti meni poikki etkä paljon voimaa käyttänyt. Vapojen yhteenkolahtamisesta ei kannata mainita ihan vain varmuuden vuoksi.

Tuosta shimanon takuusta sen verran, että se kyllä korvaa itse katkotut vavat juuri niin kuin juves sanoi. Eli se siis korvaa kaiken, heitossa katkeamisesta päälleastumiseen. Itsellä meni päivän vanha shimano nexave ax ul poikki kärjestä repiessäni jigiä pohjasta, luonnollisesti meni takuun piikkiin. Valitettavasti vaan kyseisen vavan valmistus oli loppunut ja sain tilalle paaaaaaaaljon huonomman nexave bx:n