Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Hämeenlinnan Vanajavesi

Started by Rindintteri, August 13, 2007, 18:44:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rindintteri

Tervehdys! Olisin vain kysynyt että, jos kukaan on käynyt Hämeenlinnan Vanajavesillä kalassa, niin millaisia kokemuksia löytyy? Viehe ehdotuksiakin voi antaa ja muutkin niksit ja kikat ovat tervetulleita.

Kiitos jo etukäteen!  :-)

TÄH

Missä päin kalastelet siellä?? Itse kalastelen aina siellä ja parhaiten on toiminut nils masterin pinkki vaappu.

Rindintteri

Aikalailla tuolla rautatiesillan lähistöllä tulee kalasteltua.

Hauki on kala.

Jos haukea kalastat niin kiiltävät räsäset on parhaimpia vanajalla.

daigoro

Räsäset ovat aika kova sana Vanajaan :)

kalastan_kaikkea

vanajaanko niitä monneja istutettiin?

kasankin

Ei niitä olla vielä istutettu vanajaan, vielä projektin alla koko istutus.

Quote from: RistiAalto on November 04, 2007, 13:48:44
vanajaanko niitä monneja istutettiin?

MiikkaL

Tänää kaverin kaa tuol. Lusikoita heittelin, hämylinnan puolelta sillan alta. Huomen ehkä siihen toiselle puolelle, mist Kasankin oli vissiin pohjaongella napannu kuhaa? Häähää, kuhat
Järvelle perkule

MiikkaL

Joo Mp vastarannaltki. Prkl Uistinvinkkejä tms?
Järvelle perkule

petterik

Moi!

Itseltäni löytyy virvelinrannasta soutuvene + (mahd. sähköperäprutku) ja kaksi pidintä ongille. Kalastusta ajattelin aloitella taas monien vuosien jälkeen. Viimeksi lähinnä poikasena. Lupia olen tässä jo katsellut, sekavalta vaikuttaa. Minulla ei ole aikaisemmin ole ollut lupia johtuen iästäni. Nyt kuitenkin olisi mahdollisuus aloitella vanhaa mukavaa harrastusta Vanajalla. Tästä katselin nyt alkuun lupia kuitenkin;

http://www.hameenlinna.fi/Liikunta-ja-ulkoilu/Kalastus/Hameenlinnan-kaupungin-kalastuslupa-alueet/

Tuostakaan en nyt ole vielä ihan varma, että minkä luvan sitä ostaisi.

Lisäksi tarvii siis maksaa valtiolle lupamaksu viehekalastuksesta.

Lähinnä kiinnostaa siis veto/heittokalastus veneestä. Kumpaankohan suuntaan sitä kannattaisi lähteä matkaamaan, turenkiin päin vaiko linnan suuntaan?

Karttaa alueesta löytyy mm;

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?map.x=88&map.y=104&cx=2526487&cy=6763446&scale=16000&tool=siirra&styles=normal&lang=FI&tool=siirra

Kiinnostunutta kalakaveria mukaan / neuvomaan?