Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Imatra

Started by imot90, November 10, 2006, 17:49:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

imot90

Onko täällä ketään imatralta?

imot90

Quote from: Alu on November 19, 2006, 21:47:48
Noniin, Imatra on omasta mielstäni Itä-Suomea?

Mutta, mutta. Meillä on ainakin  mökki Imatralla Immalanjärven rannalla. Imot, ainakin sivujesi mukaan kalastelet sielläkin päin(?).
Onkos tullut kalaa? Itsellä ei ole tullut kuin 500 gramman hauki :oops:. Tosin tänäkesänä mökki sieltä vasta ostettiinkin, mennyt koko kesä sitä kuntoon laittaessa.
Mm. Puita kaadettu, keittiö tehty, sohvat,sängyt asennettu jne... jne...

Ps. Missäspäin Immalanjärveä kalastelet? Jos kalastelet.

Pari kertaa vuodessa tulee käytyä ja viime vuonna 1 reissu moottoriveneellä pelipaikoille ja reissun suurin oli 1.6kg hauki mutta järvestähän saa myös lohta, taimenta ja iiiisoja lahnoja koska sieltä on saatu myös suomen enkka lahna (verkoilla)

Hemulisoturi

Quote from: imot90 on November 20, 2006, 16:26:31
Quote from: Alu on November 19, 2006, 21:47:48
Noniin, Imatra on omasta mielstäni Itä-Suomea?

Mutta, mutta. Meillä on ainakin  mökki Imatralla Immalanjärven rannalla. Imot, ainakin sivujesi mukaan kalastelet sielläkin päin(?).
Onkos tullut kalaa? Itsellä ei ole tullut kuin 500 gramman hauki :oops:. Tosin tänäkesänä mökki sieltä vasta ostettiinkin, mennyt koko kesä sitä kuntoon laittaessa.
Mm. Puita kaadettu, keittiö tehty, sohvat,sängyt asennettu jne... jne...

Ps. Missäspäin Immalanjärveä kalastelet? Jos kalastelet.

Pari kertaa vuodessa tulee käytyä ja viime vuonna 1 reissu moottoriveneellä pelipaikoille ja reissun suurin oli 1.6kg hauki mutta järvestähän saa myös lohta, taimenta ja iiiisoja lahnoja koska sieltä on saatu myös suomen enkka lahna (verkoilla)
Oliko se ennätys lahnan saaja se mies jolla oli se musta possu.  :-D ?

imot90

Joo oli se se ellin omistaja :) ja sen haggen sain jäppilänniemeltä päin...

imot90

Quote from: Alu on November 20, 2006, 17:08:12
Meillä on mökki Jäppilännimelellä! Mökkimme vasemmalla puolella on loistava haukipaikka. Kerran näin kun isä ja poika heittelivät siinä. Heti ensimmäisellä heitolla he saivat hauen. Minulla on ollut arviolta 3-5kg:n hauki kiinni. Väsitykseni epäonnistui ja hauki pääsi karkuun  :-(.

Joo sieltä ne hauet tulee jos on tullakseem  :wink: ja ahvenia myös.

Imatralainen

Asun Imatrankoskella. Ja kalastan yleensä vanhan sillan- Tainionkosken voimalaitoksen välillä mutta keväällä olen mellonlahdella kirjolohia pyytämässä. Olen 14v. Ja teen itse vaappuja. Ja veneen hankin ensi vuoden puolella vuokselle.

imot90

Quote from: Imatralainen on December 02, 2006, 19:39:38
Käyn aina kun huvittaa :-) :-). Ehkä huomenna aion mennä Tainionkosken ärrän luokse.

Vieläkö sieltä vuokselta saa sitten kalaa? Vois ittekki käyä kokeilemassa... Näinköhän pelais ku sain tossa aikasen joululahjan sellasen paketin missä oli ihan pienin räsänen ja ihan pienin proffa sekä 8cm räsänen (20g) vai millä sie oot niitä saanu?

Imatralainen

Käytä kuparin ja hopeisen värisiä noin 4-7 cm lusikoita. Mene ennen pimeetä tainionkosken voimalaitokselle kun siinä on se automaalaamo niin siintä 20m alavirtaan ja siintä tulee kivikko niin mene heittelemään siihen. Voit saada jopa hyvällä syönnilä taimenia.  :-).

Imatralainen

No mene sitten jos et oo saanut koskaan lohikalaa. Jätä ne hauet pois ja ala kalastamaan lohikaloja :-) :-)

imot90

Quote from: Imatralainen on December 04, 2006, 18:11:28
No mene sitten jos et oo saanut koskaan lohikalaa. Jätä ne hauet pois ja ala kalastamaan lohikaloja :-) :-)

Pöh hauen kalastus on verissä ei sitä niin vaan poisteta  :wink: lohikalat tulee sitten lisänä.  :-)

Imatralainen

Minulla on lohikalat veressä mutta on niitä haukiakin saatu ennätys 7.92 kg  :-(

Imatralainen

No kävitkö silloin siellä ja saitko mitään. ******* oon itse kipeä niin en pääse kalaan  :-( :-( :-( :-( :-( No mutta jää hyvää aika tehdä omia vaappuja :-) :-) :-)

imot90

Quote from: Imatralainen on December 07, 2006, 14:54:05
No kävitkö silloin siellä ja saitko mitään. ******* oon itse kipeä niin en pääse kalaan  :-( :-( :-( :-( :-( No mutta jää hyvää aika tehdä omia vaappuja :-) :-) :-)

En kerinny käydä... ja ei kyllä ois jaksanukkaa ku olin niin puhki  :-D

Imatralainen

Jos olisin jo sunnuntaina terve niin aion mennä kokeilemaan jos tulis jotain sieltä.  :- :-)

imot90

Myö mennään sunnuntaina vetämään uistinta saimaalle kun isäpuoi toi moottoriveneen trailerin perässä tänne imatralle... Haukea koittamaan...

imot90

Pistetääns ylös.

Eli joko on imatralla kalastettu? Tai pilkkikö kukaan?

Täältä minun pilkkimiseni: http://personal.inet.fi/koti/imot90

Niilo92

Tänään sain 2 taimenta soutamalla 6-tien sillan alapuolelta.

KylmäKatiska

Juu Nythän noita kirrejä vois vuokselt saaha.ku istutettii,ei vaa tunnu mikää kelpaava,joku veti inkool,itelle ei mitää

imot90

Jaajaa... Pitkästä aikaa täälläkin.

No oon tänä vuonna saanu imatralta 5.45kg hauen ja joitain pienempi hauki ja ahvenia. Läheltä imatraa on sitten tullut 4.3kg hauki ja 1.6kg säyne.
Eli ei vielä mitään erikoisempaa  :|

Niilo92

Mie sain vuoksesta 3kg kirjolohen.

Niilo92

Eilehän loppu vuoksesta rauhotus.Eli tuli 1 taimen voimalaitoksen ala puolelta soutaen.