Fiksuhuuto.fi

Started by daiwa2, January 09, 2008, 21:59:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shark

Quote from: perza on January 12, 2008, 16:22:38
tuota taulutelkkaria meikä kyttää ja varmaan kyttään vielä ens viikollakin...
:-D
eiköhän tuo 50kpl huudoilla lähde...

Jotain kalastus tarvikkeita vois kauppaan tulla...
Ostahan jussi multa satsi vaappuja ja laita kauppaan!
:-)

Minä tuon telkkarin otan.  :-D Sony Ericsson walkman puhelinkin näköjään mennyt aika edullisesti.
Jovain.

Kohtuus

Quote from: Pressure on January 10, 2008, 18:03:39
Hienointa tässä on se, että Jussi on hommannut patentin.
"Ideaa ei voi patentoida. Patentoitava keksintö on idean konkreettinen toteutus, laite, tuote, menetelmä esimerkiksi tuotteen valmistamiseksi, tai jonkun tuotteen uusi käyttö."

Tässä tapauksessa siis lähdekoodi voisi teoriassa saada patentin. Oletan, ettei lähdekoodissa ole mitään uutta, joten tuskin patenttia heltiää.

Sir.Milo

Quote from: Pressure on January 10, 2008, 18:03:39
Hienointa tässä on se, että Jussi on hommannut patentin.

Jaa onnistu saamaan. Vähän sama idea kun Bidsterissä, mut ei kuitenkaan ihan.

Onnea vaan nerokkaasta ideasta.

Jos toiveita saa esittää niin joku esim. Nissan 350Z olis kiva.

Hauki007

Vois joskus yrittää ite tehä tommonen sivu kyll rahaa tulis. Kyll on toisaalta tuntuu tyhmältä ku ipod saadaan 89 senttiin mutt kyll myyjä siinä paljon tuottaa samalla. Kyll määki noista jossain vaiheessa huudan ajatelkaa ny 32 tuumanen 34:llä eurolla on aika mukava hinta tietysti plus korotukset.
Homer: Give me beer.
Marge: No i dont.
Homer: D'OH!!! I wanna beer. yhyhy
Marge: ok i give one beer.
Homer: YEHUUU!

Hauki007

perun vähän vanhaa viestiä tajusin että sivu ei ole hyödyllinen meinaan aina kun huutaa sen ajan sisälle alkaa uusi aika siinä on se ongelma että itse sivun tekiäkin voi huutaa näin sivun tekiä pidentää aikaa kunnes lukemat on sopivissa jos hän on huutanuyt viimeisenä ja saa itselleen hän tietysti laittaa sen huutoon uudesta joten en kannata sivua tuosivu on tarkoitettu vähän sellaisille, jotka ei ajattele ennen ostoa mietikääpä sitä.

Qkkeli

Mitä hyötyä sivuston pitäjälle on itse korottaa huutoa? Tappiota siinä vain tulee, kun nostaa tuotteen hintaa omilla huudoilla. Ja tuolla "Sulkeutuneet kohteet" osiolla huomaat, että sivuston pitäjälle ei ole mennyt yksikään tuote..

Tahdon tosiaan nähdä oman versiosi tuollaisesta ideasta! Et nähtävästi ole tutustunut FiksuHuuto.fi:n toimintaan, kannattaa lukea sieltä sivuilta "Huutokapuan idea" osio.

Pressure

Tietääkseni kukaan ei saa tehdä samanlaista sivustoa, koska Jussi on hakenut patentin.

Yuz

Eivät näköjään ihan kaikki tuota voittoa, kun tuolla meni Moccamasterkin kolmella sentillä..  :-o
Mutta muut tuotteen varmaan korvaavat sen ja äkkiä! Täytyy kokeilla huutamista joskus..  :-D
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Shark

Laskin pikaisesti, kuinka paljon on tuottanut voittoa. Jos yksi huuto maksaa 1,90€, niin yhteensä rahaa on tullut n. 48 500€!
Jovain.

Zizzo

Quote from: Pressure on January 20, 2008, 20:39:25
Tietääkseni kukaan ei saa tehdä samanlaista sivustoa, koska Jussi on hakenut patentin.
Liikeideaa ei voi Suomessa patentoida.

Hauki007

Qkkeli 

Sulla ei nyt leikkaa esim. tuo mocca ni 3 sentillä saatu eli myyjä on itse korotellut koska kukaan muu ei ole siten hän yrittää muut saamaan huutamaan ja ei hän joudu maksamaan tuota 1,90 vaan normaalin viestin hinnan ja siinä ei paljon häviölle jää mieti seuraavalla kerralla ennen kuin sanot ja voisin itse kertoo tosta poliisille koska luulen vähän et on laitonta se ei mua liikuta jos se joutuu vankilaan

Hauki007

ja tuosta ettei ole mennyt myyjälle niitä ei tietenkään eka joku on tarjonu sitt tulee aika esim 10min jos myyjä huomaa et se voi jäädä siihen raha summaan ni se korottaa ja yrittää onnee jos joku huomaissen ja se on melko varma et joku korottaa enkä usko kannattaako noihin tutustua ne asiat voi olla hölyn pölyä en usko vaikka on joku tv ja siin on nyt 35e ja arvo sen on 900e vaikka se on voitolla aika paljon ni sillä on varaa viellä helposti oottaa ne hinnat nousee varmaan isoihin summiin ja ne on jotku saanu halvalla ku ketään ei oo kiinostanu ja sitt myyjä on yrittäny taas vähän puijata nostamalla ite ja lisäksi niissä ketä on ssanu esim se nimi niin voi se niitä nimiä tehä vaikka satoja eli revi siitä tai no toisaalta en välitä jos tuhlaatte rahanne tuohon se hän on sivun tarkoitus

Qkkeli

Mie yritin ottaa selkoa noista sinun teksteistä, vaikka se vaikeaa on.

Eli mistä tiedät, että Jussi on itse nostanut moccamasterin hintaa, ja mitä hän olisi sellaisesta edes hyötynyt? Hintaa sille kertyi vain tuo hurjat 3 senttiä.
En yhtään oikeastaan tuosta sinun viestin loppuostasta tajunnut, mitä haet takaa. Voitko vielä selventää, mieluiten pilkkujen ja pisteiden kanssa.

Ja se, että jostakin tuotteesta tulee tappiota, korvautuu varmasti monilla muilla huudoilla. Esim. Wii konsolista maksettiin 15.62 euroa ja jos oletetaan, että jokainen maksoi sentin korotuksesta tuon 1.90 euroa, ylläpitäjä tienasi siis kaiken kaikkiaan 2967,8 euroa. Siitä voit vähentää tuon Wiin hinnan pois.
Siitä alat laskemaan muiden tuotteiden tuottoja, osassa voi jäädä vähän tappiolle, mutta pääasiassa tuottoa kertyy suhtkoht mukavasti.

Kyllä minä ymmärrän, että 13v ei pääse täysin samalla ajatustasolle näiden asioiden kanssa, mutta on typerää keksiä omasta päästä turhaa täytettä.
Ja jos tuossa tosiaan jotain rikollista toimintaa on, ei se varmaan enää tässä vaiheessa olisi toiminnassa.

[Vision]

Itelä on ollut aika usein, että kun on ollut jotain 1-3 sekunttia jäljellä niin sillon joku just korottaa.... Sitten ajattelin jättää tuon touhun...
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Hauki007

Vittuiletko sää mulle. Jos ketään ei korota paitsi ehkä yks ja sen jälkeen alkaa jussista tuntua ettei enää ketään huuda hän huuta itse ja taas ehkä hän saa huutoja sille moccalle, mutta no jos tyhmiä ootte ni voitte sille lahjoo niitä rahoja meinaan huijaus sivuja on maailmassa paljon. Ja oon nyt katellu vanhoja viestejä niin oon huomannu et jotku sanoo et aikoo saada ton telkun ni sen hinta nousee viellä aika helvetisti.

Tosimies

Osaapas täällä olla asiallista porukkaa.
Tietty, 13 vuotiaana maalima pyörii ympärilläsi.. Mutta jos joku korottaa 3sek ennen sulkeutumista ja SINUSTA TUNTUU SILTÄ,
että kyseessä on kusetus.. Se ei todellakaan tee hommasta kusetusta vaikka sinusta siltä tuntuukin.

Hienoa, olet katsellut vanhoja viestejä. Siksi luulisi, että käyttäydyt asiallisesti muita käyttäjiä kohtaan..

Quote from: Hauki007 on January 22, 2008, 16:22:40
Vittuiletko sää mulle. Jos ketään ei korota paitsi ehkä yks ja sen jälkeen alkaa jussista tuntua ettei enää ketään huuda hän huuta itse ja taas ehkä hän saa huutoja sille moccalle, mutta no jos tyhmiä ootte ni voitte sille lahjoo niitä rahoja meinaan huijaus sivuja on maailmassa paljon. Ja oon nyt katellu vanhoja viestejä niin oon huomannu et jotku sanoo et aikoo saada ton telkun ni sen hinta nousee viellä aika helvetisti.

Saisiko paikalle tulkkia ?

95

Ei hitsi kun laskee noita tuottoja niin ei hyvää päivää! Ne on ostanut esim. jonkun telkkarin tonnilla ja saa sitää 8 tonnia :-o Hyvä idea!
Tosin on ne myynyt jonkun verran alihintaistakin kamaa.
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...

perza

Quote from: 95 on January 24, 2008, 15:40:58
Ei hitsi kun laskee noita tuottoja niin ei hyvää päivää! Ne on ostanut esim. jonkun telkkarin tonnilla ja saa sitää 8 tonnia :-o Hyvä idea!
Tosin on ne myynyt jonkun verran alihintaistakin kamaa.

-Verot...
Silti aika hyvä bisnes.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Pressure

Onkos kukaan foorumilta viellä huutanut itselleen mitään?

Kuha-Eki

Onko kukaan lukenut tän päivän Ilkkaa? Siellä juttua Fiksuhuudosta ja sen perustajista... Fiksuhuuto on siirtymässä myös Ruotsiin lehden mukaan, ilmeisesti aika tuottavaa. (prkl... tää connection problems)
Koukuttaako?

Perca

Quote from: Tosimies on January 22, 2008, 17:05:47

Tuohan on ihan selvää settiä  8-)

Suomeksi: Jos 1000 euron televisiosta on tullut vaikka 30 huutoa, Jussi on tienannut 57 ekeä, mikä ei oikeastaan riitä Jussille. Jos tilanne näyttää Jussin kannalta pahalta (ei lisähuutoja näkyvillä, 10sek jäljellä tms.), hän voi itse huutaa hintaa ylöspäin, jolloin huutajien puutteessa hän saa sekä television että jo tekstatut 57 euroa, eikää jää vajaata tonnia tappiolle.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

-Juippi-

Pää tuon kanssa räjähtää! Mahti idea kyllä, mutta miks kaikki korottaa  :-) Tuosta kannettavasta tarjoilin parikertaa.
Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.

Shark

Quote from: Perca on January 25, 2008, 15:17:11
Quote from: Tosimies on January 22, 2008, 17:05:47

Tuohan on ihan selvää settiä  8-)

Suomeksi: Jos 1000 euron televisiosta on tullut vaikka 30 huutoa, Jussi on tienannut 57 ekeä, mikä ei oikeastaan riitä Jussille. Jos tilanne näyttää Jussin kannalta pahalta (ei lisähuutoja näkyvillä, 10sek jäljellä tms.), hän voi itse huutaa hintaa ylöspäin, jolloin huutajien puutteessa hän saa sekä television että jo tekstatut 57 euroa, eikää jää vajaata tonnia tappiolle.

-Perca

Tuskinpa 1000 euron televisiota 30 huudon jälkeen itselleen saa. 550 huudolla hinta olisi vasta 5,5euroa, ja Jussi tienannut ~1050 euroa.
Jovain.

Perca

Quote from: Shark on January 25, 2008, 15:44:49
Tuskinpa 1000 euron televisiota 30 huudon jälkeen itselleen saa. 550 huudolla hinta olisi vasta 5,5euroa, ja Jussi tienannut ~1050 euroa.

Ei tuo oma mielipiteeni suoranaisesti olekaan, yritin vain tulkita Hauki007:n "kirjoitusta" paremmin ymmärrettäväksi.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

daiwa2

Hyvin on serkulla pullat uunissa tällähetkellä. Mesessä näyttää lukevan "Ministeriö ei toistaiseksi aio puuttua Fiksuhuudon toimintaan", eli täysin laillista toimintaa näyttää olevan.

Tota Hauki007 juttua lukiessa kyllä alkoi naurattamaan niin ankarasti että meinasin melkein tuolilta pudota. Opettelis ihminen edes kirjottamaan ja perustelemaan mielipiteensä ensin kunnolla, ennenkun alkaa niitä viljellä. Ei Jussin tarvi itse mitään korotella, ihmiset on tarpeeksi tyhmiä muutenkin. Jokainen voi laskea voittoprosentin, eikä se ole kovin korkea, mutta ihmisillä nyt on vaan tapa kokeilla onneaan, jos sattuisi saada halvalla jtn.

On kyllä saanut nauraa muutenkin asian tiimoilta, esim. Suomi24:n keskusteluja lukiessa. Osa ihmisistä väittää ettei koko Jussia ole edes olemassa,tai muuta vastaavaa. Kateellisia ihmisiä tässä maassa riittää...

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

Mikko_-Procyon-

Ja asian helppoutta ei liene lisää mm. se, että näitä web-jussejakin on 2kpl ja täällä foorumilla pärrää vielä kolmas Jussi Mäntylä.

Juu, kyllä se on pian IT-miljonääri tuolla menolla. Jos ei muuten ala tämä sivusto edistymään, niin palkatkoon ihmisiä täyspäiväisesti sitä kehittämään. Kyllä sillä luulis olevan varaa, hitto :)
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Yuz

Kohta on Jussille 20 000 tullut tuon taulutelkkarin myötä!  :-o
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

perza

Quote from: Yuz on February 13, 2008, 18:17:54
Kohta on Jussille 20 000 tullut tuon taulutelkkarin myötä!  :-o

Mitens tuon laskit...ei kaikki huuudot varmaan ole maksanut 1,9€. Uskoisin että suurin osa on ostanut noita huuto paketteja jotta ois halvempi huutaa. Mutta kyllä se 10000€ menee rikki tuossakin tuotteessa.
Saas nähä millon sulkeutuu,
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Juseli

Eilen kuuntelin autossa NRJ:tä ja sieltä tuli joku istu autossa ja voita kisa.
Ihan kuin se mies olisi sanonut että "Kyllä fiksuhuuto on hyvä paikka".
En oo sit ihan varma.

spelare

Ihmisten kusetustahan toi on. Fiksu idea todellakin, mutta helvetin tyhmiä ihmisiä jotka tonne rupee rahaansa upottamaan. Mielummin lottoon laittaisin rahani.