Mistä päin Käärmepuroa saa kaloja?

Started by Hata, March 17, 2003, 18:27:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hata

Se on ongelma mulle. oon pelannut siinä jo 2 päivää ja saalina 13g kiiski. mistä saa kalaa?

T:Hata

Reaper

No menet sinne puron pikkuiseen "rätäkköön" ja laitat siihen morrin tai tasarin ja rupeet pilkkii niin pitäs tulla taimenta ja toinen paikka on siellä vasemmassa yläkulmassa oleva lahti, jossa kiertele rantoja, niin saatat saaha siikoja.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

sime

QuoteNo menet sinne puron pikkuiseen "rätäkköön" ja laitat siihen morrin tai tasarin ja rupeet pilkkii niin pitäs tulla taimenta

Aika pieniä on taimenet... En ole kokeillut vielä siikojen saannissa.. VIELÄ ;) Siellä "rätäkössä" on muuten ISO! joka VEI PILKIN! taimen mitä luultavimmin

Aleksi_Kalamies

Aika pieniä on taimenet... En ole kokeillut vielä siikojen saannissa.. VIELÄ ;) Siellä "rätäkössä" on muuten ISO! joka VEI PILKIN! taimen mitä luultavimmin

Muuten...Se tuli kerran jo esille, ja se suuri taisi olla joku jättihauki about 5kg....
Yks henkilö on ilmoittanu saaneensa sen,en muista kuka....

Reaper

Käykää kahtoo Pro pilkin ennätyslistoilta, ku olihan joku saanu sieltä 10kg hauen.

Reaper

Siinähän info tekstissä lukee, et siellä asustaa se "vanha ja viisas". Ja ei nyt tollasista kannata pulttii ottaa.

Aleksi_Kalamies

Anteeksi vain "Aleksi the kalamies", mutta en ole kauan näitä alueita selannut, joten miten olisin voinut tietää että se oli hauki? >:(

Joo,mutta eikö pitäisi olla itsestään selvää,ettei lähetä aiheita/viestejä johon olisi selvä vastaus pienellä yrityksellä?
Siinä kun pitää,se kuka nyt siihen vastaakin,turhaan vastata uudelleen,kun tieto olisi löytynyt pienen ajan kanssa?

Anonymous

mene heti oikealle niin tulee iso multa katkes siima :(

KaNi

Olen saanu käärmepurolta1638g taimenen ;)
Hauki nousee!

teme.89

sain sieltä käärmepuron "suvannosta" 488 grammasen taimenen :D.
ja iha hulluna semmosia 50 grammasia.