Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Riekonkoski saarijärvellä.

Started by flyfisher14, May 23, 2004, 23:40:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flyfisher14

Eli onko kalassa.netissä muita jotka kalastaa riekolla ? Kertokaas erityisiä ottipaikkoja ja ottiperhoja ? Oletteko saaneet riekolta paljonkin kalaa ja millä perholla/uistimella. Itselläni on riekolle kausilupa ja pari kertaa tullut jo käytyä, Viime kerralla karkuutin yhden mittataimenen rapala originallista (Hopeinen 7cm) alemman kosken niskalta. Johtui siitäkun ul virpan jarru oli jäänyt liika tiukalle ja tane ei saanut siimaa ollenkaan joten irtosi, Ei ollut kauaa kyllä kiinnikkään.

Anonymous

itse kävin kaksi kertaa kesällä. eka reissulla kaks alamittasta ja pari harria.kalat tuli suvannon alusta ja kosken niskalta.kullanruskea vaappu ja ahven streameri

muittari

mikähän on vesi- ja kalatilanne riekonkoskella? Oon kuullut huhua että istutuksia on vähennetty rajusti eikä kotiinviemistä ole monikaan saanut?

TheBlackMetaltartzan

Quote from: muittari on July 27, 2006, 11:37:25
mikähän on vesi- ja kalatilanne riekonkoskella? Oon kuullut huhua että istutuksia on vähennetty rajusti eikä kotiinviemistä ole monikaan saanut?

Se on kalastajasta kiinni. Mutta istutuksia tehdään tosiaan sen kerran alkukaudesta, joka on mielestäni vain positiivinen asia. Nyt saakin sitten loppukaudesta onkia astetta parempia kaloja 8-).

Rasvaevällisiä kaloja koski on täynnä ja vaikka siellä ei paljoa vettä menekkään, niin isojakin löytyy :-o. Pienet pupat, pintaperhot ja isot tinselit, niin kyllä paukkuu!

http://perhorasia.fi/Diary/ViewDiaryEntry.thtml?entryID=6386

Rasvaevälliset taimenet vapautettava kokoon ja kuntoon katsomatta!
Eväleikattujen alamitta 45cm.
Harjuksen alamitta 35cm.

hauenpilkkijä

Riekolta ei oo paljoo tullu. Paremmin siitä viereisestä muittarinkoskelta :wink: