Oletko lukenut pelin lopputekstit?

Started by Mikko_-Procyon-, March 09, 2008, 23:13:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oletko lukenut pelin lopputeksit?

Kyllä
137 (61.2%)
En
87 (38.8%)

Total Members Voted: 210

Mikko_-Procyon-

Meille tulee toistuvasti kysymyksiä, että "kuka on tehnyt Propilkissä ....-toiminnon" yms, jotka kerrotaan luonnollisesti creditseissä, eli tässä tapauksessa pelistä poistuttaessa sen lopputeksteissä. Haluaisimme vähän käyttäjäpalautetta siitä, että luetaanko näitä tekstejä juuri lainkaan.

Kysymmekin siis, että oletko lukenut pelin lopputekstit vai et?
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Menfish

Onhan tuo tullut luettua pariinkin otteeseen :)
Kyllä se kala vielä nappaa.

Qkkeli

Itseasiassa ei ole kauaakaan kun luin lopputekstit, tosin se johtui tylsyydestä..  :wink:

-Orava-

ei oo kyll tullu luettuu...no nyt kun lopetan hostauksen ni lupaan lukea ne.... :-D

Jabetsu75

Tottakai kaikki pitää saattaa loppuun asti, sillä monesti elokuvassakin on lopussa muutama kevennys :D
O Tempora o mores

Sampaaa

Monen monta kertaa ne on tullu luettua. :D
Sampaaa(tjk-fin)

perza

Nyt kun tarkemmin mietin niin enpä ole lukenut( :oops:)
no ihan mielenkiinnon vuoksi täytyy seuraavan kerran lukea...
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Raidari

noh oonhan mä noi lopputekstit pariin otteeseen lukenut ihan vain mielenkiinnon vuoksi...

Morripoika

Pitäähän sitä sen verran olla kiinnostunut, että oon lukenu ne pariin otteeseen.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Arska_1

Kyllähän nuo on tullut joskus lueskeltua läpi.
Ilo puolesta, riemu kilosta, mutta mitäs kahdesta?

Koivu

Tottakai! Komeilen itekki siellä   :-P

pilkkiäijä

Pari kertaa on nuo tullut luettua  :-)
Olen kalastelijapoika!

Eetu_

Luupää

Onhan ne tullu luettua pariin kertaan.

Hurri.

sillonhan ne tuli luettua kun latasin propilkin

Puupäää

Team Jalokala

Meissä kaikissa asuu pieni Eero

sanzkuu

oon minä ne kerran lukenu ja otin samalla sen sähköpostiosotteen sieltä talteen  :-D

mikes

Olen lukenut, ja olen myös itse päässyt lopputeksteihin!!

Eetu93

No nyt kun otit asian puheeksi niin pitihän ne lukea. Oli ollut tarkoituksena lukea ne
aikaisemminkin mutta kun lopetan Propilkin aina painamalla alt+F4.

ALEE

Vikke

Olen ne ihan pari kertaa lukenut, eipä tämä kummempia selityksiä tarvitse :lol:..
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Nismox

Tuleehan noita tavattua, jokaasen julkaasun jälkehen ja joskus jopa ihan ajan tappo mielessä=)

Juseli

En ole. Vois lukea, kun ens kerralla pelaan.

Luettu

Kyrmis

Siinä ku sitä musiikkia hyräilee päässään ja ei millään viittis lopettaa niin tulee luettuu noi tekstin pätkät aika useesti..  :roll:

karib

Totta kai, aina kiinnostaa ketkä ovat osallistuneet pelin tekoon! Uusissa versioissa voi olla aina uusia henkilöitä mukana....

Poromies

Quote from: Nismox on March 11, 2008, 07:41:01
Tuleehan noita tavattua, jokaasen julkaasun jälkehen ja joskus jopa ihan (ajan) tappo mielessä=)
Niin Juuri, minä myös.
"Kalastetaan aina kun ehditään, ja silloinkin kun ei ole aikaa"

siilinki

Aina kun on aikaa mutta, ei sitä sitten kun on kiire.

NiilaPa

aina kun on aikaa luet lopputekstit siilinki?  :-D minä en ole ikinä lukenut niitä. ei oo tullu mieleen. mielessä pyörii vaan ajatus: ulos pois ja äkkiä niinku pp1:ssä on semmonen juttu muistaakseni.  :-D

motumbo

Pilkkimään huijari!!

kirjolohikäärme

"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."