Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Hyvä uninstalleri

Started by EleXor, March 22, 2008, 02:22:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EleXor

Eli uninstalloin ton propilkki 2, meni samalla sit kaikki pelit ja muuta tärkeää tietoa siinä... kiitos (eli vetäsi koko hakemiston tyhjäksi)
:x

Nismox

Niinhän se kuuluukin, tiettävästi.

Eetu93

Siis mitä tarkoitat tuolla? Sitäkö että kun poistit Pro pilkin, niin samalla hävisi muutakin kuin itse Pro pilkki?

EleXor

No, 13gb tiedostoja, elintärkeitä tiedostoja joita ei saa mistään enää  :roll:.
Eihän tuo uninstalleri tietenkään ole teidän käsialaa, mutta kun sitä ei voinut edes perua.. se halusi väkisin poistaa kaikki.

Qkkeli

Quote from: EleXor on March 22, 2008, 15:33:42
Eihän tuo uninstalleri tietenkään ole teidän käsialaa, mutta kun sitä ei voinut edes perua.. se halusi väkisin poistaa kaikki.

Olen 100% varma, että propilkin oma uninstalleri ei ole tähän syyllinen. Itse olen muistaakseni kahteen otteeseen joutunut sitä käyttämään ja mitään muuta ei ole kadonnut kuin itse propilkki.

Nismox

Quote from: Qkkeli on March 22, 2008, 15:57:49
Quote from: EleXor on March 22, 2008, 15:33:42

Olen 100% varma, että propilkin oma uninstalleri ei ole tähän syyllinen. Itse olen muistaakseni kahteen otteeseen joutunut sitä käyttämään ja mitään muuta ei ole kadonnut kuin itse propilkki.
Juu samoin 100% varma ettei. Itse poistan ja asennan pelin uusiksi lähes viikoittain ja koskaan muuta ole haihtunut kuin juurikin Pp2.

mikes

Jep, vika on jossain muussa kuin propilkin unistallerissa. Olen käyttänyt kanssa sitä ja se ei ole tuhonnut muuta kuin sen pelin.

allu_

Quote from: Nismox on March 22, 2008, 16:07:23
Juu samoin 100% varma ettei. Itse poistan ja asennan pelin uusiksi lähes viikoittain ja koskaan muuta ole haihtunut kuin juurikin Pp2.

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että mikä hyöty on poistaa ja asentaa peli uudestaan jatkuvasti?

EleXor

Siis pointtihan on se, että se poistaa KAIKKI tiedot hakemistosta missä se on. Ja poistin vanhan propilkin, ja tiedosto struktuuri oli seuraavanlainen:
D:
-> Pelit
Peli1
Peli2
Peli3
propilkki.exe
uninstall.exe
propilkin tiedostoja

En oelttanut, että uninstalleri poistaisi kaikki, ja sen takia sillä ei ollut omaa kansiota. Siis, jos poistat pelin, varmista että uninstallerin hakemistossa ei ole muita tärkeitä tiedostoja (se ei poista vain pelin tiedostoja, poistaa kaikki mitä hakemistostaan löytää).
Opin tämän kantapäänkautta menettämällä erirttäin tärkeitä tiedostoja, ja kaikkia en saannut palautettua alkuperäisiksi..

Nismox

Quote from: allu_ on March 22, 2008, 16:52:27

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että mikä hyöty on poistaa ja asentaa peli uudestaan jatkuvasti?
Tuskin mitään. Mutta näin kun paljon hostailee ja järjestelee muita pelejeä, sinne kertyy kaikkia turhia logeja. Niistä pääsee oivasti eroon poistamalla pelin=)

Nismox

Quote from: karib on March 23, 2008, 06:12:57
Quote from: Nismox on March 23, 2008, 05:56:10
Quote from: allu_ on March 22, 2008, 16:52:27

Tuskin mitään. Mutta näin kun paljon hostailee ja järjestelee muita pelejeä, sinne kertyy kaikkia turhia logeja. Niistä pääsee oivasti eroon poistamalla pelin=)
Miksi ihmeessä olet tallentanut jotain muita tiedostoja ProPilkki kansioon? Oliko "so not", vai "fifty sixsty"???

Siis minähän en tallentele mitään muita sinne=) Tarkootin lähinnä näitä Pp2:sen logeja mitä kertyy, debug yms logit.