mikä on suurin verkoilla saatu kalasi?

Started by sambuli, August 14, 2006, 16:08:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jormavirveli

Quote from: Hemulisoturi on June 14, 2007, 23:26:40
Quote from: jormavirveli on June 14, 2007, 18:01:47
Mulla tulee joka kerta 500-900g ahvenia n.20kpl.
No johan! Voitko mahdollisesti kertoa paikan sijainnin!? Ei nimittäin taida joka jepeltä onnistua?  :-o Vai saako muutkin näin paljon näin vaurasta assua?
ei se nyt aina tule, mutta kyllä vähintään tulee 12kpl. Merellä on verkot.

deeris

Quote from: jormavirveli on June 15, 2007, 00:04:23
No johan! Voitko mahdollisesti kertoa paikan sijainnin!? Ei nimittäin taida joka jepeltä onnistua?  :-o Vai saako muutkin näin paljon näin vaurasta assua?
niin on  :wink:

Rambo-Jonne

Quote from: H.a.u.k.i on June 04, 2007, 23:14:42
Minkä kokosta haukea jää verkkoon, jonka silmäväli on
43mm?Voiko saada yli 4kg hauen?

Voi saada mutta kannattaa silti käyttää vähän isompisilmäistä jos haukea haluat. Itse olen sellaisen 4kg hauen saanut muikkuverkosta, hampaista oli kiinni.

tabbe

Tuttu sai pari päivää sit Leppävedeltä verkolla 9.4 kg Kuhan körmyn !

avo

Hauki 6.2kg
Ahven 0.890kg
Kuha 6kg

Aake

yli 10kg haukia tullut verkolla 2kappaletta toinen taisi olla 11,4 ja toinen 10,8  :-)
Muitten lajien osalta ei ole mitään isomuksia verkkoihin sotkeutunut
FPT I

pilkkiäijä

Papan verkot olen joskus nostanut (papan avustuksella) niin siitä verkosta tuli 4.5kg taimen. Verkko oli ihan mökkirannassa.
Olen kalastelijapoika!

yoonas

Kyllä se on 1.34 kiloinen ahven, jolla oli mittaa 42cm

Sgt

Suurin kala verkosta on itellä 6kg järvitaimen. Kemijoesta 5 vuotta sitten tuli jäitten lähön aikaan, sattu vielä niin hyvin että oli 55mm vanha matala ja resu verkko pyynnisä, joss oli 2m pitkä reikä ennen päätä ja sen jälkeen vaan reilu metri liinaa. Kala oli osunu siihen metrin suikaleeseen ja oli sen pyörittäny päänsä ympärile. Melkolailla potki ku meni kokemaan, väsyttely tapahtu lähes samoin ko virvelillä väsyttäessä. Pakko oli sanoa ko sai veneeseen notta o höpökkä, oli melko komea otus. :-D

sniperr

Isoin kala verkolla on 21kg lohi. Mereltä saatu 75mm verkolla.

TUOMARI

Quote from: jormavirveli on June 15, 2007, 00:04:23

En oikein usko!

Tietääkseni ton kokoinen ahvenkala ei ole parvikala. Vai kalastatko usealla verkolla ja monessa eri paikassa?
Vai oletko niitä jotka luule saavansa isojakaloja, mutta eivät osaa arvioida painoa, kuten usein käy!
Hemuli tuli vahingossa tohon lainaukseen, jota pidän uskottavana kalastajana, eli sorry Hemuli.

"PAREMPI VOITTAA"

www.facebook.com/poikonparonimaailmalla

TUOMARI

Isoin kalani on muuten 12 880g painava lohi Rymättylästä.

"PAREMPI VOITTAA"

www.facebook.com/poikonparonimaailmalla

suomi 400

2,7 kg hauki,
1,62 kg säyne,
1,1 kg siika ja
300 g ahvenia

Piksu

Itse en ole saanut kuin jonkun 4 kilosen hauen ja isoin ahven on ollu 1.1kg mutta kaverina kanssa käytiin sen verkoilla ja siellä oli sen järven isoin kala päälle 15 kilonen hauki...lehteen pääs se hauki :-)

Murmeli

Kiloinen hauki ja 700 gramman ahven ovat suurimmat kalat verkolla (kerran elämässä olen verkoilla kalastanut).