Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Qkkeli

Daiwa2:lla nättejä pulikoita! Samoin Toniskilla, Perzalla ja Atholla. Itse olen saanut noita Senioreita tehtyä ja samalla alkanut pitkästä aikaa omia aihioita veistelemään. Niistä sitten tulevaisuudessa kuvia, Senioreista saatan viikonloppuna fotoa laittaa.

Kuha-Eki

Korjasin vanhan Pentin uistimen?, joka oli todella huonossa kunnossa: Runkolanka palasina, lakka halkeillut, uintilevy katkennut ja kadonnut.
Kyllä kannatti vaihtaa Cabin maaleihin, jälki parani heti reilusti!
Foli on alkuperäinen, kun se jäi siihen asetonikylvyn jälkeen. Äääh! Imageshackki ei oikein pelitä...

Koukuttaako?

Kuha-Eki

Toinen korjattava oli rikkinäinen rapala:

Koukuttaako?

Kuha-Eki

Tein tällaisen "sivutissi" vaapun lahjaksi. Kuvat ovat miten sattuu, kun toi imageshack ei oikeen toimi.

[/
Koukuttaako?

JereJ

Mielenkiintoisen näköinen vaappu.  :-D  Uiko hyvin?

SUURkalastaja jyväskyläst

Daiwa2:lla hienot kapulat ja komea tausta. :wink:
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Kuha-Eki

Juu kyllä tuo näytti uivan ja vieläpä oikein houkuttelevasti.  :-)
Koukuttaako?

yoonas

Tuossapa muutama kuhan pyyntiin. Viimeistely ontuu ja kuvakin on huono, mutta ei se näin kesällä haittaa.

... Niin ja tuossa keskimmäisessä on holosuomuteippi kyljessä, jos ette huomanneet...

Salmo

Erittäin hyvännäköisiä kuhavaappuja yoonaksella! Ja hyvännäköistä jälkeä on kaikilla muillakin edellisellä sivulla.

Keep up the good work!

yoonas

Tomilla näppärän näköinen peli.. Mitenkäs tosta tulee niin kovasti pieni nilsu invincible mieleen?

kalan_tappaja

Tässä pari kapulaa ,lähinnä Kirjolohelle,Tämä pari oli aluksi vaan tuommosta kokeilua ja prototyyppiä, varmaan tässä vuoleskelen lisää tuota aihiota alku kesän päänmenoksi :-)

Taho

Murmeli

Vau! :lol: Atho laittaa hienoja vaappuja esille. Melko myrkyllisen värisiä molemmat. Aluksi vierastin tuon vaapun muotoa, mutta kohta saatan jo kysyä, että olisko vaappuja myynnissä. En kuitenkaan vielä tarvitse uusia, kun lähiaikoina on tullut kaupoista niitä hankittua.

Tom

Hienoja värejä Atho!Muotokin on kohdallaan, oletko itse nuo värit sommitellut?

Ovat kuvassa märkiä, koeuititko?

Taho

Kiitos kiitos :-) Värit on tilausvärejä, maalasin vain mitä pyydettiin ja nuo on märkiä koska tulivat juuri koeuitosta :-)

miika71

Tossa on muutama vaappu,mitä on tullu ruiskulla maalailtua,ihan nättiä settiä atholla.

Qkkeli

Atholla ja miika71:llä todella nättiä settiä! Ja ei kalan_tappajallakaan huonolta näytä, itse ehkä laittaisin pykälän pari isommat koukut jos uinti sen vain sallii.  :-)
Ja Kuha-Ekin sivutissi todella nätin näköinen, enkä voi olla kehumatta yoonaksen vaappujakaan, varmasti kuhalle toimivat.

Piksu

On mikalla nätit vaaput! Kaupassakaan ei oo noin hienoja :-D

pumpkinca

Tyttöystävän ahvenen surma uusiomaalattuna sekä oma siian ja ahvenen surma tummiin vesiin.

Tom

Tuommoset oon itse tehnyt, vaikka eivät kummasia olekkaan.

Toniski

nuo neljä samanlaista tuossa keskellä on kyllä varmasti hyviä malleja kuhalle että ei muutakun väsäämään! :-)
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

kalan_tappaja

Jottain tämmöstä Hauki kapulaa, Pituutta 14cm

miika71

Ihan nättiä varsinkin toi alimmainen.

Murmeli

Komeita vaaputkia kalan_tappajalla. Varmaan vähän isommalle hauelle tarkoitettu, ainakin mittojen puolesta.
Perzan kuvien muokkauksesta otettu mallia (ei varmaankaan haittaa). Paremmaltahan tuo näyttää kun on mustat reunukset.

perza

QuoteTuossapa muutama kuhan pyyntiin. Viimeistely ontuu ja kuvakin on huono, mutta ei se näin kesällä haittaa
Oho enpä oo huomannutkaan noita yoonaksen tekemiä vaappuja.  :-o
Mun mielestä todella hyvän näköisiä ja varmasti kalastaviakin jos uinti vaan kohdallaan. Mutta tuo "viimeistely ontuu" lause ei oikein sovi, nuohan on nättejä kun siat pienenä ja ihan hyvin viimeisteltyjäkin vielä ainakin kuvan perusteella...
:-)
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Salmo

Pari 7 cm vaaputinta kesän Lapin reissua varten.

Tom

Hienoja Juveksella!! Meinasitko lohelle?

perza

Juveksellä perkuleen komiat värit!
Tohon alempaan kun vielä kuulto mustalla suihkaus otsaan niin...
:-o
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

kirjolohikäärme

Ohhoh... Osaa täälä  näköjään muutkin vaappuja tehdä kuin Perza. :-D Oon jo ihmetellytkin, että miten nuin hyvä jerkin tekiä ja maalaja ei vaappuja tee. Aivan mahtavia!  :-o
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Toniski

oonkin jo vähän aikaa odotellu juvekselta joitain vaappuja kun tekee niin mahtavia jerkkejäkin ja tuossahan on nyt todella hinoja kapuloitakin!!!
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!