Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Halvin matkavaihtoehto Helsingistä Lätäsenoon

Started by Fiskare, May 27, 2008, 23:58:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fiskare

Eli otsikon mukaisesti siis halvin matkavaihtoehto Helsingistä Lätäsenolle  :?

jarmoankka

pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Mikko_-Procyon-

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Fiskare

Muuten ihan hyvä ehdotus mutta laskin tossa että matkaa kertyisi noin 1092.5 Km.

sami552

Pääsisköhän junalla kuinka lähelle, tiedä sitten onko halvin, mutta tämmönen tuli vaan mieleen.
Aaro kerho, puhtailla koukuilla.

lohen pyytäjä

Linja-autolla kun ostaa sen jonkun kausi kortin tms. niin sillä pääse ympäri suomea, mutta se kortti maksaa 40€.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

Hemulisoturi

Lentokoneella ainakin pääsee Kittilään. Enontekiöönkin ehkä, en oo varma. Siitä sitten bussilla etiäpäin.
Junalla pääsee myös ainakin Kolariin asti, mutta siitä tulee vielä matkaa käsivarteen.
Mutta halvimmasta en osaa sanoa mitään.

Perca

Meikäläisen kyydissä pääset melkein perille 13.6 lähes ilmaiseksi.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Fiskare

Quote from: Perca on May 28, 2008, 15:37:01

-Perca

Mihis ot ite sillo lähössä?
Olin kyllä itte ajatellu jossain heinäkuussa lähteä mutta laitetaa korvan taakse mietintöön... :-D

Perca

Quote from: Fiskare on May 28, 2008, 18:46:13
Quote from: Perca on May 28, 2008, 15:37:01

-Perca

Mihis ot ite sillo lähössä?
Olin kyllä itte ajatellu jossain heinäkuussa lähteä mutta laitetaa korvan taakse mietintöön... :-D

Lähetään kaverin kanssa kiertämään parit tarkasti valitut mestat  :roll: Ja Norjaankin eksytään. Suomen puolella tavoitekaloina ahven, siika ja taimen. Takasintulomatkalla jollekin Huopanan lähikoskelle jos itse pääkallopaikalle ei saa lupia.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter