XP:n kanssa????

Started by Oscar, April 13, 2003, 09:51:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oscar

Tervehdys kalastajat! Päivitin koneeni winXP:hen ja siihenpä pilkkimiset loppuivatkin. Koneeni "tilttaa" aina käynnistyessään aloituskuvaan(mies pilkillä saaren edessä). Aluksi minulla oli äänet integroidulta äänipiiriltä emolevyllä. Silloin en saanut edes ääntä kuulumaan. Kun disabloin emolevyn äänet ja laitoin vanhan äänikortin niin sentään alkoi tuuli puhaltelemaan ja varis "laulelemaan", mutta kone tilttaa silti??
Olisiko kenelläkään neuvoja miten pääsisi pilkille XP:n kanssa???
Koneessani on Amd 1700+, GF4 Ti 4200 ja muistia 512M ddr. Äänikortti on vanha creativen pci128..  >:(

Oscar

panumies

Minullakin on XP mutta hyvin on toiminut.

Oscar

Tiedän että peli toimii XP:n kanssa, joillakin..
En tarvitse tietoja tyyliin, "mulla on XP ja hyvin toimii.."
Haluan tietää kuinka peli on saatu toimimaan ja onko pitänyt tehdä "temppuja/ muutoksia" jne..  :)

Mokki

Mullakin on xp ja aluksi oli pelin asennuksen kanssa ongelmia. Sit imuroin sen eri paikasta ja hyvin on toiminu.
^^ Totta joka sana.

Jani2

Paina hiiren OIKEAA painiketta ja sieltä OMINAISUUDET, sieltä YHTEENSOPIVUUS ja sitten pistä se suorittamaan "yhteensopivuustilassa" vanhan WIN. versiosi kanssa. Toi on toiminu mulla monessa ohjelmassa.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

Oscar

Olen kokeillut tuota yhteensopivuustilaa, eikä auta mitään. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta.
Mulla näyttäisi olevan jotain ongelmia noiden dos-pelien kanssa. Esim. Skijump tilttaa myös käynnistyksessä.
Kertokaa Xp:llä pelaavat, oliko ongelmia ja miten selvitte niistä???

Anonymous

Kyllä mulla ainaki on iha hyvin xp:n kans toiminu, ainakin jos pelaa ilman ääniä. :D

Mokki

QuoteKyllä mulla ainaki on iha hyvin xp:n kans toiminu, ainakin jos pelaa ilman ääniä.

Tota mäki joskus jouduin tekee ja se kyl kans auttaa
^^ Totta joka sana.

Jani2

Mulla on silleen että voin valita joko äänet tai ennätyslistat. Siis kun käynnistän toisesta painikkeesta niin tulee äänet, mutta ei tallennu ennätyslistoihin ja toisinpäin.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

Oscar

Yhä edelleen vanha, loistava ja "tarpeellinen" propilkki ei toimi, ei sitten millään...  Mutta kävin imuroimassa demon propilkki2:sta ja se TOIMII...
Pitääkö minun nyt vain odotella uutta ja olla pelaamatta vanhaa, joka on hieno peli, ja vieroitusoireet ovat valtavat!!!

Mikko_-Procyon-

Jaa-a... paha sanoa mitään. Toisilla pp lähtee toimimaan helposti ja toisilla sitten taas ei. KUULEMMA vähiten ongelmia on ollut koneilla, joihin XP on asennettu puhtaalle alustalle. Vaikea mennä lupaamaan mitään, kukaan ei ole varmaa ratkaisua tuohon ongelmaan vielä kertonut.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Oscar

Joo, minä alan menettää toivoni päästä pelaamaan propilkkiä. Melkein kaikilla tuttavillani peli toimii XP:ssä. Minulla tämä ongelma taitaa olla kaikissa dos-pohjaisissa peleissä. Minulla XP asennettiin uudelle kiintolevylle joka oli formatoitu ja jossa oli ennen ollut Win98. Koneessa on myös toinen kiintolevy josa oli vähän aikaa vanha käyttis. Säilytin siinä vanhoja ohjelmia, koita siirtelin uuteen systeemiin. Nyt tuo vanha levykin on jo alustettu NTFS:ään.
Toivon että saatte pian uuden version kuntoon. Se näyttää todella hyvältä ja kun jäät menee nyt alta niin pitää päästä pilkille edes koneella. ;-)

Mikko_-Procyon-

Tai sitten sinun pitää ostaa joku halpa 486-kone, jolla  voit pelata pp1:stä. Niitä kun saa muutamalla kymmenellä eurolla! Ei paha investointi siitä huvista, että vanhat hyvät dos-pelit toimivat.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/