Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

suurimmat kiisket

Started by miseboy, February 04, 2007, 14:06:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jyri81

Pistetääs ny sitten kuvan kera tuo oma kiiski ennätys...  :-D Mikä on siis 80g

_super ahvena_

tos on todisteet jos joku niitä kaipaa

oikaise se setä sul on solmu päässäs

Hurri.

no mun isoin on 85g ja kuvankin saatte jos todistetta kaipaatte  :wink:

Allu-Santeri

jukkes

Murmeli

Ennätys kivijoelta 43 grammaa.

Jyri81

Pakko se on tänne laittaa kuva uudesta kiiski ennätyksestä  :-D

Siikapilkkijä

Kunnon kiiski taitaa jossain välissä mennä vielä 100g rikki...

Itellä isoin on vain 62g :P
Kohta se alkaa!

janil

kiiski 74g

Kala_JP

Fisustaja

pilkkiäijä

Pari päivää sitten koitin puolentunnin kisan tuolla kivijoella ja sieltä ihan viime sekunneilla nappasin 71g kiiskin, joka pyyhkäisi edellisen taivallammesta saadun kiiskiennätyksen reippaasti, 14grammalla.
Olen kalastelijapoika!

Kaizzu

Laitetaas nyt tämä tänään tullut 85g kiiski

Jäde

71 Tai 72 grammanen kiiski tuli Kivijoelta

Jeremias

Hohhoijaa...

Täällä tapellaan siitä kenellä on isoin KIISKI... itse olen sitä tyytyväisempi mitä vähemmän kiiskeä tulee...
mutta joka tapauksessa oma enkkani:

Ja jokainenhan tajuaa että tämmösillä kuvilla "todistaminen" on yhtä tyhjän kanssa... Voin rehellisesti tunnustaa että kiiski oli oikeasti 87g ja kuvassa näkyvä paino on otettu lahnasta. Nimikin on muutettu ja huvikseni muutin myös hieman saantiajankohtaa... Kuva on tehty Paintilla (sillä mikä on joka wintövssin mukana). aikaa meni vähemmän kuin tämän tekstin kirjoittamiseen.

Mielestäni näiden "todistuskuvien" laittaminen tänne ja niiden vaatiminen on turhaa/typerää. ainoa vaikutus näillä kuvilla on se että niiden lataaminen hidastaa kaeskustelupalstoilla liikkumista...

Toki semmoinen kuva missä kala nousee juuri avannosta, todistaa paljon enemmän koska semmoinen on jo paljon vaikeampaa väärentää...

Älkääkä kukaan ladatko tähän perään semmoista kuvaa missä on Seipi 2345g... kuka vaan osaa käyttää leikkaa liimaa hommelia...
Kiitos ja nam...

TumEx

UppoPerho

Isoin saamani kiiski taitaa olla joku 42g. Yleensä nousee vain sellaasia 20g.. :evil:
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

[TLV]Fisu

Isoin kiiskeni on 76g Kivijoelta:  :-P

RED BULL

iso fisu

hannukuha

tänä 85gr kivijoelta,ja isoin assu silloin oli 46gr.

M-A-K-E

59 grammaa ja Kivijoki taisi olla saantipaikkana. Tuollahan niitä isoja ilmeisesti lymyää enemmänkin.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies...

Kalamiesville

jompsu

Taisi olla 57g kiiski.paikkaa en muista :-(
tä...?

Migelis

82g Kivijoelta ja jos haluatte kuvaa niin katsokaa topicista: Propilkki II ennätyskalat viimeinen sivu.

Apophis

89G ja kivijoelta tulla putkahti  :-)

[TTV][oltermanni]

kirremään

no nyt tuli 65g kiiski :-D