Osaatko soittaa muutakin kuin suutasi?

Started by Eetu93, March 16, 2008, 18:41:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eli osaatteko soittaa jotain soitinta

Sähkö/akustinenkitara
sähköbasso
rummut
piano
joku muu, kerro ihmeessä mikä

Kalastaja.94

Kitaraa on tullu kaverin luona soitettua ja myös rumpuja.
-Tonttu

Ihmevirveli

Puhelinta, suuta ja ovikelloa osaan soittaa.. Niin ja p*rsettä osaan laulattaa.

Ja oikeista instrumenteistä osaan soittaa rummuilla peruskompin ja pianolla Ukko Nooan.
Allekirjoituksia ei tueta.

PäSSi

Puhelinta ja ovikelloa osaan minäkin, päätäni osaan aukoa mutta se ei kuulostakkaan niin kauniilta.
bassokitaraa pikkuisen ja rumpuja osaan soittaa.
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Fisu95

No rumpuja on tullu soiteltua, vähissä määrin kitaraa ja vielä vähäisemmin bassoa, mutta näitä kaikkia kolmea kuitenkin!
Peetukin sanoo niin!

NightPiker

Quote from: Eetu1993 on March 16, 2008, 18:41:54
Eli osaatteko soittaa jotain soitinta?. Olen soittanu jo pari vuotta kitaraa ja kitaranaon ollut ja on
vieläkin Jacksonin joku RR malli. Vahvistimena on Line 6 Spider III. Tarkotuksena on vaihtaa
vahvistinta. Kitara on käytetty ja sain sen alle kolmen sadan.
Hyvät on kamat eetulla... Ittelläni on myös Jackson, mutta Professional malli ja toisena kitarana on Tokain LesPaul Custom. Vahvistimena toimii Line 6 Flextone II XL 2X50W ja ääntä lähtee  :wink:
Niin ja tuollaista tupla-pedaali settiä hakkailen rummuilla ja bassoa soittelen joskus..
Suottaahan tuota tulla ja suottaahan tuota olla tulemattakin.

Migelis

Tavallista sahaa saa soitettua mukavasti ja ovikello soi hienosti..  :wink:

HuntaKilla

Suun soiton lisäksi osaan soittaa myös syntikkaa. Viime kesänä kävin ostamassa Yamaha PSR-E413 mallin syntikan ja sitä on tullut joka päivä soiteltua. ;)
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

Ilu

Rumpuja osaan soittaa kiitettävästi ja jotkut kaverit aina välillä hokevat, että olen hyvä soittamaan rumpuja. Puoli vuotta olin kerran rumpukoulussa ja sitten kyllästyin siihen kun mielestäni osasin jo hyvin ja nyt olen tähän päivään asti harjoitellut aina kun soittelen niin yksin.
Rekisteröitykää kaikki osoitteeseen Kalassa.net/keskustelut[move]

remolux

suunsoiton ja harpun ohessa, stihll ja husuvarna joskus tullu kokeiltua myös jontikkaa.. husuvarnalla pääsee ehdottomasti korkeimpaan sävellajiin.. jontikka pikemminkin röpöttelee..

pyhämaanpoek

kitaraa minä pari vuotta oon rämplänny

jompsu

tä...?

Slickko

Suutani soitan bändissä  :-D
Eiköhän se örinä ansaitse oman lokeronsa.

Hemulisoturi

Quote from: Slickko on October 17, 2008, 20:00:41
Suutani soitan bändissä  :-D
Eiköhän se örinä ansaitse oman lokeronsa.
Ihan näin mielenkiinnosta kyselen että minkä tyylin musiikkia bändis soittaa?
Jotain kovaakin rässiä?

Hallowale

Akustista kitaraa oon nyt pari vuotta soittanu. Kun rahaa tulee nii ostan sähkön. Rummuillakin osaan jonkun kompin.

PäSSi

Quote from: [Machine] on June 05, 2008, 22:47:06
Puhelinta ja ovikelloa osaan minäkin, päätäni osaan aukoa mutta se ei kuulostakkaan niin kauniilta.
bassokitaraa pikkuisen ja rumpuja osaan soittaa.
tuon kirjoitin vuonna nakki ja makkara.. nyt osaankin jo soittaa kitaraa ihan hyvin vaikka en ookkaan soittanut vasta kuin n. puolivuotta
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

.Ville

Minä osaan soittaa suun lisäksi vaan ilmakitaraa.  :-D (sitäkin kehnosti)
<><

härskipilkkiarska

Minä osaan soittaa vähän pianoa ja kellopeliä.
härskiä pilkintää

Jacke

Kitaraa olen soittanut noin kolme vuotta.
Omistan sähkökitaran sekä akustisen.

jompsu

Nokkahuilua osaan jotenkuten soittaa ja kännykällä soittaminen onnistuu hyvin :-D
tä...?

Panze

n. 3-4 vuotta kävin kitaratunneilla, mutta nyt on nekin jääneet (tosin välillä soittelen omaksi ilokseni)...Rumpuja soittelen aina, kun jossain näen, nokkiskin menee, jos on tarve soittaa :roll: "Beatboxaan" aina huvikseni, jos siltä tuntuu, mutta sehän nyt on juuri sitä suunsoittoa :-) Ja joskus, kun syön, niin saattaa ruokavälineistä tulla rumpukapulat, mutta eihän niin saa tehdä :-P
Give a man a fish and you will feed him for a day. Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

Miquel

Rumpuja on tullut joka päivä soiteltua ja aika paljon jo osaankin.
Taimenta väsyttämään!

Acke

Piano joskus pienenä pimputtelin, eli sitä osaan soittaa vieläkin joten kuten, tuskin kovin hyvin. :-D

kalastaja123

jotain osaan rummuilla :lol: ope on sanonu ett jos haluun nii voin jäädä soittaa rumpuja nii kauan ku haluun :-D

Joni

Kitaraa olen soittanut noin 7 vuotta, siinä sivussa paukutellu rumpuja niin että alkaa jotai pientä tuplahifistelyy sun muuta jo luonnistumaan. Lisäksi koskettimet meneepi iha nuotteista ja bassollaki jotai iskelmiä voi soitella mukana...
Lisäksi hoilailen aikapaljo muuallaki ku suihkussa ;)

El Dorado

Kitaraa ja sähkökitaraa osaan parhaiten soittaa, muitakin soittia osaan, mutta en niin hyvin.
Kitaralla 8 ac/dc:n riffiä ja Metallicalta pari biisiä ja joitain legendoja esim. Smoke on the water... :-P
Pianoa ja koskettimiakin jonkun verran...

hemmo

Suuta vaan osaan soittaa, musiikki 7 :-D

hd-dvd

Koskettimia tulee pimputeltua lähinnä omaksi iloksi. Tosin tyttöystävän lakkiaisissa lupauduin soittamaan jotain, saa nähdä miten menee kun oikean pianon ja mun korgin koskettimet eroo aika paljon toisistaan....

Catana

Casion koskettimet on tossa vieressä. Omaksi iloksi tulee soiteltua. Kitaraa kokeilin mutta ei siitä mitään tullut.

Samppa919

Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.