Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kalastus menossa överiksi, missä vika?

Started by Mikko_-Procyon-, August 28, 2007, 09:20:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PäSSi

Quote from: sami552 on June 06, 2008, 09:54:07
Harvoin kukaan tulee selän taakse huutamaan, kun järven isolla selällä tasapainopilkkiä heiluttelee.  :-)
Minulle kävi kerran näin kun olin pilkillä ja sain ihan mukavasti ahvenia tasapainoilla. Sitten siihen tulee jokin aikuinen mies joka huomasi tasapainopilkkini ja rupeaa räyhäämään että ei tuommoisilla vehkeillä mitään tee, korkeintaan hauet vie tuollaiset vieheet. Parempi olisi jos menisit kotiin. Pitihän sille hanttiin laittaa ja sanoin että hyvinhän tällä kalaa tulee. Sen jälkeen mies poistui. Onneksi poistuikin
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Tom

On se helkutti outoo jos jotkut luulee omistavansa koko s**tanan järven, minuu ei ainakaan häiritsisi yhtään vaikka mökkijärvellemme tulis rannan lähelle vene kalastamaan.

Qkkeli

Se vain on käsittämätöntä joissakin ihmisissä, että net ei kestä yhtään toisia ihmisiä mökkireissuillaan. Varsinkin noissa muppelin tilanteissa; omat koirat paukuttaa parhaimmillaan 24/7 ja sitten jos sattuu veneellä menemään näköetäisyydeltä ohi ja jää huutokantaman sisäpuolelle niin paskaa satelee. Mutta jotkut ovat vain niin vaikeita ja sille ei voi mitään.

Shield

Quote from: Qkkeli on June 22, 2008, 22:46:21
Se vain on käsittämätöntä joissakin ihmisissä, että net ei kestä yhtään toisia ihmisiä mökkireissuillaan. Varsinkin noissa muppelin tilanteissa; omat koirat paukuttaa parhaimmillaan 24/7 ja sitten jos sattuu veneellä menemään näköetäisyydeltä ohi ja jää huutokantaman sisäpuolelle niin paskaa satelee. Mutta jotkut ovat vain niin vaikeita ja sille ei voi mitään.
Kerran näin heillä olevan verkot just siin mis kalastelin. Enkä ollut näkevinäni lommeja. Jos vaikka käräyttäisi heidät tuosta salakalastuksesta joskus :evil:
Mitenhän tuo onnistuisi?

-Juippi-

Minun papallani on mökki pitkällä kapealla järvellä (Turkinjärvi kts. Kansalaisen karttapaikka) ja siitä soutelee usein ihmisiä ohitse. Hieman kiusallistahan tuo on kun jos uimaan menossa ja tajuat että n. 20m päässä mökistä menee vene täynnä ihmisiä. Mutta minkäs sille voi, siihen on vain totuttava. MIkäs minä heitä kieltämään soutamasta siitä, kun muutakaan paikkaa ei ole.

Muppelille: Ei kannata tehdä asiasta suurempaa riitaa. Sano ystävällisesti että laki ei kiellä tässsä kalastamista ja mehän kalstamme tässä. Jos he tekevät jutun vaikeaksi niin ilmoita silloin verkoista viranomaisille. Tepsii tai ei tepsi, en ole ammattilainen.
Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.

Shield

Quote from: Juippi -SK- on June 24, 2008, 14:26:48
Muppelille: Ei kannata tehdä asiasta suurempaa riitaa. Sano ystävällisesti että laki ei kiellä tässsä kalastamista ja mehän kalstamme tässä. Jos he tekevät jutun vaikeaksi niin ilmoita silloin verkoista viranomaisille. Tepsii tai ei tepsi, en ole ammattilainen.
Joo emmä mitää riitaa oo tekemässä, mut kyl se ihme touhua on.  :roll:

HuntaKilla

Kyllä toi mun mielestä menee jo yli hilseen. Verkkokalastusta ei tarvitse kieltää, mutta kyllä jonkinnäköinen raja tossa touhussa on mentävä.
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.