Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Toniski

siinä muutama, kun tuli rakenneltua sadepäivinä. kaksi alinta näkyy kyllä tosi huonosti, kun alin kallellaan ja tuo muikku näyttäs siltä kuin foliot olis ihan rytyssä, vaikka eivät sitä kyllä pahemmin ole.
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

kalamies]

Toi on komee toi aihio mihi teet? Ja nii kyl ite vaaputkii :), mutta onko aihiot sorvautettuja?

Toniski

Quote from: kalamies] on June 24, 2008, 15:24:22
Toi on komee toi aihio mihi teet? Ja nii kyl ite vaaputkii :), mutta onko aihiot sorvautettuja?
en ole sitten varma tarkoititko minun vaappuja, mutta ainakin nämä aihiot on vuoltu ihan käsin. heinäkuussa sorvautan sitten tuota aihiota, niin pystyy tekemään vähemmällä vaivalla.

Turismo

Taas kerran hienoja vaappuja toniskilla! :)

Torro

Tuo Turismon alemman kuvan makrillivärinen vaappu on varmasti todellinen haukikone aurinkoisena päivänä :wink:
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

kalan_tappaja

Komeeta Settiä täällä näkyy olevan, hyvä väritys tuossa Toniskin ylimmässä vaapussa! ja yöväri.

KalaMies--94

Missä voi sorvauttaa noita aihioita, kun olisin kiinnostunut??
Ei sitä tiedä, jos ei kokeile.

Shield

Toniskilla tosi hieno tuo ylin! :-) Kuvauskin onnistunut hyvin(liekö uusi kamera?) :-o. Itelläki tänää ehkä pari kuvaa..

kalamies]

No onko toi alin vähän herkku!?

daiwa2

Lähinnä taimenelle

Kuhalle:

Seniorin runkoja, itse maalatut. Maalaukset vähän kuinka sattuu, mut eipä haittaa kun omaan käyttöön tulee. Osasta puuttuu vielä koukut.

Tuli ehkä turhan monta kuvaa kerralla....

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

kalamies]

Tollaseen kädenjälkeen saa tehdä aika kauan vaappuja?

daiwa2

no emt, kauan ja kauan.. Oikeastaan viime kesällä vasta aloittanut "kunnolla", sitä aiemmin satunnaisena. Mut harjotus tekee mestarin, ja siihen mestarin titteliin on viel mulla sairaasti matkaa.

www.kalassa.net/daiwa2

Turismo

Quote from: El'ToroRosso on June 24, 2008, 15:43:46
Tuo Turismon alemman kuvan makrillivärinen vaappu on varmasti todellinen haukikone aurinkoisena päivänä :wink:

Ennen kun kalastin merellä paljon niin sininen väri oli aika voittamaton, mutta nykysin kun kalastan lähinnä järvillä ja koskella niin sinisillä vieheillä ei ole hirveesti kalaa tullut, mutta toivotaan että olet oikeessa ;) kävin jo muutamaa kokeilemassakin mökki järvellä ja hauet ja affenat tykkäs parista muusta mutta ei tosta makrillista  :oops:
Ylemmän kuvan toiseksi alin ja alemman kuvan alarivin keskimmäinen ainaki tuntu olevan tehokkaita.

Toniski

hienoja on kyllä daiwa 2:n vaaput! monenlaisia hyviä värejä.

kalan_tappaja

Varmasti käy Taimenelle Nuo daiwan ylimmät!

Tämmösiä sekalaisia vaappuja ja Sitten yks Hauki Vaappu.

kalamies]

Mimmosella ruiskulla suhauttelet?

kalan_tappaja

Quote from: kalamies] on June 28, 2008, 16:26:28
Mimmosella ruiskulla suhauttelet?
Badgerin ruiskulla, malli 350-9. Ihan ok jälkeä saa.Harkinnassa on kyllä vähän kalliimpi ruisku.

Miquel

Quote from: kalan_tappaja on June 28, 2008, 16:16:12

Kalan tappaja onko tuo ylimmän kuvan toiseksi ylin siis tuo oranssi selkäinen tehty itse vuolemastasi aihiosta vai onko se jostain ostettu aihio?
Taimenta väsyttämään!

kalamies]

Samaa ihailin minä :) Jos on omatekemä kannattaa varmasati sorvauttaa tuota aihiota.

Shield

Quote from: Taimenfani on June 28, 2008, 18:53:35
Kalan tappaja onko tuo ylimmän kuvan toiseksi ylin siis tuo oranssi selkäinen tehty itse vuolemastasi aihiosta vai onko se jostain ostettu aihio?
Itse en asiasta tiedä, mutta aihio muistuttaa aika paljon samfishingin pienintä aihiota.

kalan_tappaja

Quote from: Taimenfani on June 28, 2008, 18:53:35

Taitaapa tuo olla samfishingin aihio ,nuita on koottu vähän sieltä täältä sekä omia että samfishingejä.

perza

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

josepoika94

muistuttaa pahoin hk varma syrjähyppyä.. :wink:

perza

Quote from: josepoika94 on July 02, 2008, 19:02:10
muistuttaa pahoin hk varma syrjähyppyä.. :wink:

No ihan suora kopiohan tuo onkin...tosin ei oo hajuakaan että millanen uinti noissa hk-varman syrjähypyissä on. Tuo mun on nimeltään "syrjis". Ja uinti sellasta hakevaa poukkoilua ja välillä kiepsahtaa ympäri.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Morripoika

Daiwa, minkä mittasia tuon toisiksi ylimmän kuva kapulat on? Tuossa viimesessä lähettämässäsi kuva postaukses, taimenelle tarkotetut.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

daiwa2

Ööh, Muistaakseni toi aihio oli 6,5cm, ellen nyt ihaa väärin muista. Voin tarkistaa illammalla, jos haluat varman tiedon.

www.kalassa.net/daiwa2

Morripoika

Quote from: daiwa2 on July 03, 2008, 11:08:20
Ööh, Muistaakseni toi aihio oli 6,5cm, ellen nyt ihaa väärin muista. Voin tarkistaa illammalla, jos haluat varman tiedon.
Ootko aatellut myyntiin ikinä? Lohen pyytäjät kiinnostuisivat varmasti noista kapuloista ja maksaisivatkin hyvin... Nuot ovat nimittäin mielestäni erittäin hyvän näköisiä lohikapuloita! Nokkalenkkiä pari milliä pitemmäksi ja myynti  lisääntyy jonkun verran, kun saavat väänneltyä hyvän haun uistimeen.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

daiwa2

Kyllähän noita tulee myytyä, niille jotka on vaan uskaltanut kysyä. Nytkin tällä hetkellä eräälle foorumilaiselle menossa tilaus. Pitäis nyt vaan sorvauttaa tota runkoa vähän lisää ja talven aikana väsätä kunnolla myyntiin, jos sitä sais vähän noita tarvikkeita maksuun mitä on kertynyt. Ei tahdo vaan aika riittää millään isompien erien tekemiseen. Tosin kyllä sitä aikaa riittää, jos vaan vähän järjestelee menojansa paremmin. Mutta kyllä toi runko on ainakin taimenelle kelvannut, tiistai-illalla tuli uistelemalla 2,3kg:n taimen.

www.kalassa.net/daiwa2

Turismo

taas pari uutta :) tällä kertaa kuvat sentään on vähän parempia ;)

Turismo