Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mitä kaikkea roinaa olet saanut vedestä ylös asti?

Started by Lipp4, January 14, 2006, 17:36:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Murmeli

Partahaukia, veneen palasia (meinas siimat katketa), jääpalikoita keväisin, risuja ym. mukavaa on tullut kalastusen yhteydessä.

PäSSi

risuja tms. roskia, uistimia, katiskoita joissa oli lisää uistimia, skeitti kengän, simpukoita yms....
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

zuluz

Itse sain vaapun,kaiuttimet ja ihan uuden rapalan vaapun oon löytäny järven rannassa olevasta roskapöntöstä  :-D :lol:

sami552

Villasukka ja pussi joka oli täynnä kiviä. Se vähän ihmetytti, että nämä tulivat peräkkäisillä heitoilla.
Aaro kerho, puhtailla koukuilla.

Tom

Janxu

nooh.ehkä paras on sellainen oranssi koulunpenkki..ihan jännä tunne oli kun virrassa jäi kiinni niin oli sellainen kalamainen jumputus vavassa.pikkuisen pelotti että mikä mörkö sieltä nousee mut sittenhän sielt nousi tuollainen :)

tämä tapahtui siis vanhankaupunginsuvannolla syksyiseen lohenpyynnin aikaan..

[Veke]

Vanhoja verkkoja ja katiskoja  on noussu mutta ehkä hauskin oli toissavuotinen joulukuusi :-)

Kurki

Kaveri veti eilen paskapaperia ja PIIRILEVYN  :-D

zuluz

Quote from: kalakauhu on May 04, 2008, 11:58:51
Quote from: zuluz on May 03, 2008, 21:37:22
Itse sain vaapun,kaiuttimet ja ihan uuden rapalan vaapun oon löytäny järven rannassa olevasta roskapöntöstä  :-D :lol:

Jollakin varmaan mennyt hermot ja heittäny uistimen roskakoriin.   :-D

Tai no uistimen... :D

jarmoankka

Sitähän mä en vaan ymmärrä, että miten selkeekin kysymys tulkitaan väärin... Mitä kaikkee roinaa olet...

Onko Kampela roinaa? Onko simpukka roinaa? Onko rapu roinaa?

No enivei... mun oudoin saalis lienee uistinpakki vuodelta kivi ja miekka. tyhjää täynnä oli, mutaa lukuunottamatta.
KIREITÄ!
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Tornio_River

Uistimeen on tarttunut kortonki,norjasta lofooteilta meri siili ja kivi,mopon  hammasratas(sellanen missä ketkut kulkee) ,kuusamon räsänen on myös noukittu ylös lipalla,ja samana kesänä tiura uistin tärpäsi lippaan. sähkökaapelia tosin sitä en ylös saanut,keppejä, wc paperia,ongen kohon+painot ja koukut.verkkoa,katiska
siinäpä pitkä lista kaikista

johndoe

Joku pvä sitten pohjasta tuli Op.n Kultakortti. Visa ja pankkikorttiominaisuudella. Pitänee viedä pankkiin, yllättävän hyvässä
kunnossa oli vaikka kortti mennyt vanhaksi v.1995. Oli nahkaläpyskässä tiiviisti joten se selittänee säilymisen noin pitkän ajan jos ennen
tuota pohjaan joutunut.

UppoPerho

Pääasiassa olen nostellut pahjasta pelkkiä risuja, mutta on sieltä noussut joku 10 kertaa siima.
Parilla kerralla siiman päässä on ollut uistin.
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

Vikke

Hmm..

Pääasiassa risuja, kaisloja yms.  :-) Muutaman kerran on tullu myös siimaa.
Ja Juhannusaattona sain muuten elävän simpukan.  :-)

Samana päivänä isän uistimeen tarttui iskukoukku, joka ei ollut ruosteessa ->> Eli hyvin vähän aikaa oli siellä ollut.

"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

-Crane-

Multa katkes koskessa noin 2 viikkoa sitten siima, ja meni kallis uistin siinä sitten.
Eilen olin samassa koskessa ja uistin tarttui johonkin, ja sieltä tuli samanlaista siimaa mitä käytin silloin 2 viikkoa sitten.
Siiman päässä oli sitten se sama uistin, onneksi tuli löydettyä se kun oli viimeinen mitä kaupasta sai.
*
Ja tällä viikolla kelasin maton joenpohjasta jossa oli uistimia kiinni, kauan kesti väsyttää mutta tuli ylös.

Kalastaja.94

No onhan tuolta kaikenlaista uppopuuta ja joulukuusikin tullut. Myös siimaa vahna verkko ja yms.
-Tonttu

kalamies]

Tähän mennessä varmaan isoin saalis tuli juuri noin. 8-) Elikkäs olin heittelemässä kunnes nappasi jotain todella painavaa :D Sinä hetkenä ajattelin hmm.. mikäköhän sieltä nousee? Kunnes sain hinattua ylös (kiitos kuitusiima painoa oli varmasti 15kg). Vedestä nousi katiska täynnä kaloja :)

Korjattu turha voimasana pois.

Kahvimuki

Oulusta, Madekosken sillan vierestä tuli silitysrauta, Philips merkiltään :D

Crice

Tänään kun olin kaverin kanssa heittelemässä niin kaverilla rupes nykimään ja odotettiin innolla (ei olla siitä järvestä virvelillä koskaan saatu kalaa) että haukiko se siellä mutta petytyttiin kun pinnalle nousi vanha valkoinen sukka jossa oli muutama kivi sisällä :oops: :-D Saatiin ihan kivat naurutkin!
O_o

Laku

Kalsareita ja sukkahousuja tuli kun olin nummijärvellä nummirokin jälkeen kalastamassa :-D

vainaja

HuntaKilla

Sukka, hanska, muovipussi, jossa oli kiviä pohjalla ja katiska. :-D
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

THR

-Crane-

Joesta oon saanu parikin simpukkaa ja lappajärvestä tuli kerran kärnäiittiä  :-P

HuntaKilla

Tänään tuli uistimella iso pohjatärppi. Leväinen villapaita, mikä paino ainakin tonnin! <-- (kuvauksellisesti.) Oli sen verran painava, että oksat pois. D':

UppoPerho

Quote from: Kalan-Narraaja on July 04, 2008, 09:24:21
Pääasiassa olen nostellut pahjasta pelkkiä risuja, mutta on sieltä noussut joku 10 kertaa siima.
Parilla kerralla siiman päässä on ollut uistin.
Sitten joskus taisin nostaa jonkinlaisen muovipussin joka oli sidottu kiinni ja siellä oli jotaki roinaa.
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

jcuster

reilu pätkä pistisomisteista resorinauhaa... eli jonkun rintsikat tai pikkuhousut olivat syvänteessä. onkohan omistajakin?
ei olis ensimmäinen kerta kun siitä suvannosta hukkunutta nostettaisiin.
Yks asia on varma: Kun pilkkihaalarit päällä pierasee sen saa aina silmilleen.

HuntaKilla

Sain paripäivää sitten katiskan, mikä oli täynnä mätiä ahevnia ja särkiä. :-D Ei millekkään herkulle haissut..

kojamo

Olin viime viikolla lapissa ja hukkasin vieherasiani täynnäkuvia ja kun lähdettiin veneellä kosken alta niin sielä se kellu keskellä suvantoo.

(Meinas tulla mitta harrille hintaa)  :-D