Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

kuinka usein käyt ulkomailla kalassa?

Started by kalapoika, September 27, 2002, 15:47:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalapoika

Holy Culture<3 Cross Movement<3

Peksi

Minä olen käynyt muutaman kerran Norjan vuonoilla.(Viimeksi tänä kesänä) Aivan mahtava paikka kalastaa.  

tonireps

kerran oon käyny norjassa jossai vuonos oltii sillo ja kierreltii jotai jokiaki,ei kehuttavaa muuta ku maisemat, niitä ehti kattoo ku ei kalaa paljoo saatu....(ei varmaa kokemusta tarpeeks) :D
_-_--_-_

Jani2

Käyn väh 1viikko/vuosi. Yleensä euroopan sisällä.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

ville J

Korkeintaan 1 kerran kahdessa vuodessa ja senkin norjassa tai Ruotsissa. :(
:.:.:MEXI:.:.:

Reaper

Käyn varmaan kahen vuoden välein kalassa, eri puolella maapalloo. Nyt en ole edes innostunut edes lähtemään mihinkään maahan, paitsi venäjällä olen käyny viimeks pari viikkoo sitte, mut siellä ei tule kalassa käytyä.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Pinqiini

pari kertaa oon käyny norjas,ja meen sinne tänä kesänäki,kovat odotukset mieles...

Anonymous

Joka vuosi Norjassa vuonoissa 1 vko, joskus meni Norjassa yhteensä 3 vkoa (1 vuonoissa, 2 tuntureilla)

martti

1 kerran vuodessa Norjassa. Tänäkin vuonna olis tarkotus mennä hankkii kunnon isoja kaloja,kun ei Suomesta tule. :D
kalastus on ihanaaa

exalted

Yritän matkustaa vähintään kerran vuodessa pois suomesta yleensä mihin menekin niin päivä pari yritän kalastukselle varata. Tämä vuosi kyllä valitettavasti taitaa jäädä väliin mutta ensi vuonna olisi suunnitteilla meksikon matka.

pyytäjä

Järväri

Kerran vuodessa tulee käytyä 2-4 viikko pohjoisessa, josta n. viikko norjassa. Tänä vuonna koko reissu Norjassa väliyöpymisiä lukuunottamatta.

Hautsi

Talvisin käyn Kalix joella pilkillä n. 2 kertaa kuukaudessa. Sieltä saa ihan hyvin siikaa ja on ihan mukava kokoistakin, sieltä saa myös harria mutta paljon harvemmin kuin siikaa.
Se parhaiten nauraa kellä on paras lääkitys

kfriman

Kerran vuodessa viikon verran Norjassa merellä on tarkoitus käydä kalastelemassa. Kolme kertaa olen ollut ja tänä vuonna mennään taas.

Viime vuonna olimme Rörvikissä keski-Norjassa ja sinne menemme nytkin.

Kimmo.

kfriman

Kerran vuodessa viikon verran Norjassa merellä on tarkoitus käydä kalastelemassa. Kolme kertaa olen ollut ja tänä vuonna mennään taas.

Kimmo.

kfriman

Kimmo.

Kala_Osku

En käy säännöllisesti ulkomailla kalassa, mutta pari kertaa on Ruotsissa tullu kalasteltua :P
XIITOMGLOL