Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Mitä kalaa olette saaneet Beten Krocodileilla ja mitkä värit ovat hyviä????

Started by jarski12, July 10, 2008, 12:04:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarski12

joo niiin täällä kertokaa mitä noilla ootte saanu ja millä väreillä ?
mulla itellä on vihree ja sininen ?

]one

Itellä yks tommonen, aika vähän uintiaikaa saanut, mutta jotain kuitenkin. Heittelyssä ei oo ainakaan vielä näyttänyt parhaimpia puoliaan, mutta erään uistelureissun pelastajaksi tuo kyllä nousi. Pakista oli monet ja taas monet luottopelit käyneet uimassa ilman merkkiäkään kaloista, sitten päätin osin pilanpäiten kokeilla tällä ja ihan parin minuutin kuluttua roikkui Krokodilin koukuissa ensimmäinen hauki.

Tuommonen väri
ja tuommonen keli:

Ja toimivan värin löydät päivittäin kokeilemalla.

SUURkalastaja jyväskyläst

Muutama kroko mulla on ollu (pari aitoa ja kopio, joka ui samallalailla ja on ihan täydellinen kopio.

Merellä kerkesin kokeilla tuota sinistä vaan (23g) ja monen monta haukea sillä tulikin. Eräskin 5kg pintaan oleva hauki oli kiinni ja tuli veneen vierelle, muttei ihan haaviin asti. Sitten oli hopea ja rusehtava. Rusehtavalla kerkesin muutaman hauen saamaan, ennenkun se jäi pohjaan. :|
Hopea oli erään kevätreissun kone, kun kaverilla meni munat pataan ja meikä rantautti monta haukea.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

THR

No kerran joella muutamavuosi sitte heinäkuussa olin 8-10 aikaan illalla heittelemässä, aluksi heittelin erillaisilla vaapuilla joilla ei tullu ku pari pientä 0.5-1kg n haukia, sitten vaihdoin siniseen 23gr n bete crokodileen ja tunnin sisällä sain noin 10 yli 2kg n haukea suurin oli 4kg! =) ikinä en oo nii paljon haukia tunnin sisällä saanu :)

Pete

12.6 kiloinen hauki on suurin tuolla Bete Krocodilellä saamani hauki. Väri oli se "Ruskea ahven". Useita +4 kg haukia on tullut syksyisin kun heitelty tuulisempia paikkoja joihin ei vaapuilla pysty heittämään.

Lohiverkko

Mulla on toiminut ambulanssi kroko merellä. ja Lahdessa, jossa vesi on kuin järvivettä ja kirkasta, mutta on kuitenkin yhteydessä mereen toimii vihreä kroko 70mm. Hauet ollu tolla vihreellä +1kg.. laukusta löytyy myös sininen kroko ja "luuranko" kroko kokoa 80mm. Noilla en ole vielä kalaa saanut, ovat sen verran uusia.
Hauella on terävät hampaat koska kovat kalat ja pellin palaset kuuluvat sen perusravintoon..

eräpenis

Mulla ainakin tuo 18 grammanen vihree/harmaa kroko toiminu hauelle erittäin hyvin. Suurimmat siellä 5-6 kilon hujakoilla. Oiva ottiviehe reheviin sisävesiin.

kuhakalastaja

ittellä toiminu punavalkone kroko hyvin. sinistä kannattaa käyttää merellä ja vihreää myös. :wink:
Professor toimii aina, kelillä kun kelillä!

NightPiker

Quote from: Pete on July 13, 2008, 18:36:22
12.6 kiloinen hauki on suurin tuolla Bete Krocodilellä saamani hauki. Väri oli se "Ruskea ahven". Useita +4 kg haukia on tullut syksyisin kun heitelty tuulisempia paikkoja joihin ei vaapuilla pysty heittämään.
Jos nyt oikein ymmärsin nii mulla on saman värinen ja sillä on tullut aika paljon haukia humuspitosesta lammesta...
Suottaahan tuota tulla ja suottaahan tuota olla tulemattakin.

Kaivo