Omistatko moottorikelkan ?

Started by Eetu_, February 15, 2007, 13:05:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eetu_

Löytyykö tallistasi moottorikelkkaa? Minulla itselläni ei löydy. Haaveissa kyllä olis... Ja haaveeksi näyttää jäävän..

jiiäm87

440 skandic, parivuotta vanha ja 1000 sdi summitilla tulee joskus ajeltua (ei tosin oma).. Haaveissa olisi saada 600 tai 800 summit jossain vaiheessa, kun nyt pääsisi kunnolla jonnekkin töihin.
yaRR!

Tosimies

http://www.arcticcat.fi/index.php?sarja=zseries&malli=z570

Meillon tommonen tikru ( Lempi nimi tullu väristä  :-D )
Mukava on tuollasella ajella jäällä naapurin ukon kanssa kilpaa.

miika71

Itselläni ei kelkkaa ole,mutta faijalta löytyy skidoo Rev 600 summit.

stento-z

Ei ole enkä usko että tulee olen senverran vanha äijä et noilla pilkki reissuilla tulee liikuttua jalan se on sikäli hyvä liikunta muoto et kun rupee väsyttää niin voi istua kaloja naraamaan tulee muutenkin liikuttua liian vähän ja toi sauva kävely ei kiinosta

Yuz

Isällä on ja sitä on tullut käytettyä. Mahtavaa päästellä jällä!
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

UppoPerho

Ei ole mutta olisihan sellainen hieno itsellä. Olen kyllä ajellut paljon moottorikelkoilla.
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

Daiwa

Kyllä meillä kelkka on ja ajelen viikossa, niin paljon että en uskalla miettiä bensan hintaa :-) Oman kelkan olen aatellut ostaa, mutta ei rek olevaa. Joku halpa romu, jota saa värkkäillä ja hyppäytellä matto solmussa.
Tosimukava uppohangella revittää lynxiä  :wink:
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

miksu94

Meillä (tai isällä :-D) on lynx enduro 550cc, kisa-alustalla ja korotetulla tangolla.

Olli83

Vm.95 Polaris Sport Touring 440 löytyy tallista,pitäisi vaihtaa jo uudempaan.Eteenpäin viel liikkuu niin ei vielä raaski luopua  :-D

dontsa21

mulla on ski-doo tundra 2
kova peli  :mrgreen:

Juntti

No niitähän on,itse tehty onkohan runko joku vanha yamaha jossa on 1000cc auton kone rassattu kiinni on painava vähäsen,mutta kyllähän tuo työkelkaksi on ihan verraton vehe sit keileen mökiltä löytyy ski-doo bombardier 2 jossa ehkä n.300cc moottori ja sitten ns.perhetuttavilta ollu huvi ajossa lainassa 500cc polaris aina silloin tällöin... :-)
Hauki on kala,Keso on raejuusto!
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

Hauzi

Itse ajelen tällä hetkellä Polaris fusionilla 900cc. Viime talvena oli vähän vanhempi yamaha kelkka.
Tämän hetken kulkupeli on tuon näköinen.

viime talven kelkka oli tuommoinen

Migelis

On Hauzilla sika komea kelkka!
Ei siitä sitten kun vähän harjottelemaan. http://www.youtube.com/watch?v=O1Yfqvi51lA&feature=related     :lol:
Vai onko sitten enemmän itsesuojeluvaistoa kuin noilla pojilla.  :lol:
Niin ja itselläni ei ole kelkkaa..

Juntti

On teillä hienoja kelkkoja ja voimaakin näyttäs olevan  :lol: Oma tonnine on aika iso vehe noihin verrattuna ,ainakin keulasta.semmoisen koppa luukun olen siihe koneen päälle väkräilly ettei kauheasti meni lunta siihen.onneksi on sähköstartti niin ei tarvi ku istua ja painaa napista niin kyllä murahtaa kun on n. kahen kolmen tuuman rööri yhellä pyöreällä änkällä :-DTalvella vain kun on kylmää ja konekkin on kylmä niin ei tahdo oikein ilman go starttia/start pilottia lähteä pörräämään,mutta kun lömpöseks koneen saa niin se on meeenoooaa huiput jossain siinä 80-90 km/h välillä ->vääntöä riittää rekikin tehty ja hyvin tulee puut metsästä...
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

Mind_Flayer

Eipä ole eikä tule varmaan hankittuakaan. Ei oikein jaksa innostaa missään jäällä tai kelkkareiteillä päristely. Työkäytössä voi olla ihan hyödyllinen mutta muuten en ainakaan omalla kohdalla katso tarpeelliseksi hankkia kelkkaa.

Daiwa

Pitää se minunkin kelkasta kuva laittaa. Laiskahan se on, jos teidän kelkkoihin vertaa, mutta kyllä sillä naapurit saa kiukkuselle päälle.

Juntti

Sen myönnän kanssa että ovat omani kanssa laiskoja,mutta tuossa tonnisessa on kyllä puhtia työkelkaksi aivan ehkä jopa liikkaa... :-P

Jake-zxc

Kyllä meillä joku vanha Lynx GL joka on aivan romu.  :roll: Ei kule muuta kuin 80 km/h ja ruma kuin mikä!  :-)

härskipilkkiarska

meillä on yamaha 340 se kulkee 90 km/h.
härskiä pilkintää

siilinki

Mootorikelkalla on tullut ajettua, mutta ei ikinä ole käynyt mielessä ostaa.

jompsu

Pihalla majailee Arctic cat Z 440 ja Kyllä sillä eteenpäin pääsee suhteellisen liukkaastikkin :-D

tä...?

Pikkarainen

Omaa kelkkaa ei ole, mutta isän vanhalla ockelbo 6000 kelkalla tulee käytyä pilkillä.

Dumppi 95

Ei löydy tallista kelkkaa. Olishan sellasella mukava päristellä pilkillä.  :-) Iso veljellä on ollut parikin kappaletta moottorikelkkoja, vaan ei ole enää...
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

Samppa919

Polaris Fusion 900cc -05 löytyy mutta ei ihan pilkki käytössä ole, pilkki käyttöön löytyy tuollanen Lynx safari 400cc -02  :-)

Edit. Väärä vuosimalli oli lipsahtanu.
Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.

Hauzi

Quote from: [TLV] Samppa919 on January 08, 2009, 15:56:16
Polaris Fusion 900cc -08 löytyy

900cc koneella fusionia ei ole muistaakseni tehty kuin vuosina 05 ja 06.

Samppa919

Quote from: Daiwa on January 08, 2009, 18:53:36
Lynx safari 400cc -02  :-)
Eikö ole mahtava vehe?  :wink: Ite kävin just ajelemassa, mutta vuotta nuoremmalla vehkeellä.

No suorastaan unelma kelkka pilkki hommiin, muunlaista käyttöä tuolle kelkalle on vaikea löytää :-P pirun kestäviä kun itselläni ajettu jo 12100km eikä yhtään osaa ole tarvinut vielä vaihtaa!
Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.

Daiwa

Quote from: [TLV] Samppa919 on January 08, 2009, 19:46:06
Quote from: Daiwa on January 08, 2009, 18:53:36
Lynx safari 400cc -02  :-)
Eikö ole mahtava vehe?  :wink: Ite kävin just ajelemassa, mutta vuotta nuoremmalla vehkeellä.

No suorastaan unelma kelkka pilkki hommiin, muunlaista käyttöä tuolle kelkalle on vaikea löytää :-P pirun kestäviä kun itselläni ajettu jo 12100km eikä yhtään osaa ole tarvinut vielä vaihtaa!
Minä oon nimittänyt sen kelkan "ikiliikkujaksi", koska sillä on ajettu 20605km ja puolet nuista kilometreistä on ollut kelkalle kärsimystä. Pitäs ne männät vaihtaa, vaikka hyvin se käyntiin lähtee ja hörskyttää. Sama homma mulla, että ei ole mitään osia vaihettu. Lukuunottamatta normi hommia, eli tulppia ja hihnaa. Kyllähän siihen tietenkin kymppitonnissa on männät vaihettu.

Jake-zxc

Meijän kelkkaan pitää vaihtaa kansi, kannentiivisteet ja mäntä.  :roll: 2000 vuosimallia ja ajettu yli 10 000km.

kasiainen

daiwan lynxin kyydissä kun istuu nii saa sulatella pärstäänsä viikon  :|
hauki on lohikala