Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

JVC GZ-MG-335 videokamera

Started by ...Jartsa..., July 12, 2008, 12:13:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

...Jartsa...

Onko kokemuksia tästä kamerasta ?
Oletteko tutustuneet muihin JVCn kameroihin ?
Sovii koko perheelle lapsesta-vaariin.

Jos olet halukas tutustumaan tähän tuotteeseen, niin tämä sivu on varmaan kaikkein paras tiedonlähde.
http://www.jvc.fi/files/jvc/everiosite/index.html

Tässä kamerassa on ladattava akku ja 30 Gt kovalevylle mahtuu yli 7 tuntia videota. Muistikortti on Micro SD. Kameran nimi on JVC GZ-MG-335. Siinä on 2,7 tuuman LCD-laajakuvanäyttö. Osoitteesta  http://www.jvc.fi/files/jvc/everiosite/index.html   Löytyy esimerkiksi 3D-esittely, jossa voit tutustua kameran eri osiin. Näytössä on kosketusherkkia painikkeita. USB 2.0 -liitäntä. Automaattinen videovalo takaa hyvän kuvan, jopa pimeässä. 35x optinen zoom.

- ^^Kala Mies^^ -
-Jari-

Murmeli

Isoveli osti toissapäivänä JVC GZ-MG-330 videokameran (vai onko se sittenkin sama JVC GZ-MG-335). Videokuva on mielestäni huonompi kuin esimerkiksi Canon Powershot S5 IS- digikamerassa. Hämäräkuvaus ei ole kovin hyvä, jos kalastus käyttöön tuota olet hankkimassa. Muutenkaan en mielelläni itse osta muuta, kun Canonia.

Shark

Quote from: Murmeli on July 12, 2008, 17:16:28 Muutenkaan en mielelläni itse osta muuta, kun Canonia.

Onko kovin monista muista merkeistä sitten kokemusta, ja useammista malleista?   :roll:
Jovain.

Murmeli

Quote from: Shark on July 17, 2008, 17:58:35
Quote from: Murmeli on July 12, 2008, 17:16:28 Muutenkaan en mielelläni itse osta muuta, kun Canonia.

Onko kovin monista muista merkeistä sitten kokemusta, ja useammista malleista?   :roll:
No mulla on ollut Hp:n kamera ja isoveljellä kans (eri malleja). Isoveljen digikamera oli jtn. 200 € ja se näytti videokuvassa liian paljon punaista, eli se ei osannut säätää värejä oikein. Valikot tais olla englanniksi. Hp:n kameroissa (siis niissä kahdessa mallissa joita en muista) kuului kaikkia ylimääräisiä ääniä videokuvassa (vikinää yms).
Isoveljellä on ollut myös Medionin, Kodakin, Olympuksen digikamerat, jotka nekin olivat melko huonoja (kaikin puolin). Medionin kamerassa oli jtn. 3-3,5 megapikseliä. mutta kuva ei siltikään ollut niin hyvä, kun yhtä hyvissä Canoneissa.

Tämä on vähän samanlainen asia, kuin se, että en osta koskaan mersua, citröeniä, oppelia tai pösöä (vaikka ne hyviä olisivatkin).
Mulla/vanhemmillani/veljelläni on ollut Canonin malleja; powersot; a520, a550, a560, a590, a 720 IS, SX 100, S1 IS ja S5 IS. Kaikki ovat olleet hyviä kameroita.

Korjaus aiempaan (JVC GZ-MG-330 videokamera); Videokuva on mielestäni huonompi kuin esimerkiksi Canon Powershot S5 IS- digikamerassa.
- tämä johtuu näytöstä, pitäisi olla laajakuvanäyttö tietokoneessa.