Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ahvenen uistelu!!??

Started by JulleKK, July 21, 2008, 14:58:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JulleKK

Minkälaisia virityksiä olette käyttäneet siiman laukaisimissa,et ne toimii paljon herkemmin??

Juntti

Itse uistelen aina neljällä vavalla niin että kaksi pitkää viistossa sivulle ja kaksi taakse noi puoli metriä perästä sivulle. TOIMII !! Ja uistimina rapalan coundownit ja Lappia juniorit.Lappialla saa joskus myös isoja siikoja.Hauet ovat myös kiinnostuneita välillä coutdownista joten vavat ja siimat saa olla kunnollisia. Itse vedän noi 10 metriä syvässä montussa ja luoto on lähellä. :-)
Hauki on kala,Keso on raejuusto!
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

Toniski

Quote from: JulleKK on July 21, 2008, 14:58:58
Minkälaisia virityksiä olette käyttäneet siiman laukaisimissa,et ne toimii paljon herkemmin??
jotkut laittaa siiman kaksinkerroin laukaisimeen jolloin se vapauttaa herkemmin mutta itse en kyllä käytä, koska joskus napsahtaa irti pelkästä aallokosta. sen voi laittaa kyllä paljon ulommaskin sitä suuta, kuten itse teen kevyempi uintisten vaappujen kanssa.
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!