Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Kylmä-Mika

ite maalaan vaan vapaalla kädellä.. jos kakstoimiruisku niin onnistuu hyvin... menee ykstoimisellakin... ei muuta kuin vaan ylhäältä alas kevyesti suoraan ja sitten alhaalta ylös  :-P

Kylmä-Mika

kas näin.. Kannattaa muuten hankkia pieni ruuvipuristin     :lol:

HuntaKilla

Vähän epäselvä kuva, mutta kyllä siitä selvää saa. Hienon vaapun oot väsänny. :)
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

Torro

Quote from: Muzer on July 16, 2008, 23:49:26
Vähän epäselvä kuva, mutta kyllä siitä selvää saa. Hienon vaapun oot väsänny. :)
Näyttää kyllä aivan uudelleen maalatulta Bomberilta. Anteeksi jos olen väärässä.
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Shield

Quote from: El'ToroRosso link=topic=3709.msg212689#ms :-) date=1216242565
Quote from: Muzer on July 16, 2008, 23:49:26
Näyttää kyllä aivan uudelleen maalatulta Bomberilta. Anteeksi jos olen väärässä.
Vissiin taitaa olla samoja muovirunkoisia vaaputtimia mitä Kylmä-mika on ennenkin väsäillyt ja laitellut kuvia tänne. Hieno vaappu

Kylmä-Mika

niitä juuri mitä ennenkin maalaillut, saman tyylisiä saa rialinnasta tosin niistä ei ole kokemusta...   EI OLE Bomber eikä Samber   :-)

Toniski

Quote from: perza on July 16, 2008, 14:49:19
Quote from: muppeli on July 16, 2008, 13:19:04
Folio näyttää alkuperäiseltä lgh-foliolta vai näkeeks mun silmät väärin :? Taitaa olla aika harvinaista. Kumminkin taas kerran loistavaa jälkeä! :-)
Kyllähän se on juurikin sitä, tosin ei se taida enää olla harvinaista...Sillon kun tuota ite ostin niin sitä ei saanut kirveelläkään mistään ja nyt sitä tuntus saavan vähän joka puolelta.

perza, mistä olet tuota foliota helpoiten saanut? olen itse koittanut myös hankkia, mutta enpä ole kovin hyvin löytänyt mistään...
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Morripoika

Hienoja teoksia Mikalla. Raidat olisivat kuitenkin ehkä paremmat, jos oisivat ylhäältä paksumpia, kuin  alhaalta. Tai mistä sitä ikinä' tietää mistä ne kalat tykkää-
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Kylmä-Mika

tarkoitushan on vain saada aikaan kontrastia... ja mihin on tottunut  :-P

siilinki

Kylmä-mikan kuvat tuhruisia mutta, vaaput sitäkin parempia.
Hei nyt muistui mieleen mitä noi muistutaa ihan kuin strike pro uistin niissä on saman tapainen aihio.

Kylmä-Mika

joo nuo kuvat on ihan takapuolella sijaitsevasta reijästä, kännykällä kun tuolla kellarissa ottaa kuvan niin avot ei ole mitään taidekuvia...
joo muistuttaa kanssa genesis vaappua... En tosiaan tiedä minkä runkoja  :? hyvä uinti ja kalaa saa niin ei väliäkään    :roll:

Toniski

tuohan on semmonen aihio joka pyrkii matkimaan mahdollisimman paljon bomberia. mika tais sanoa että ei oo bomberin aihio eikä samberi, mutta ite olen ostanut luultavasti samoja aihioita jyväskylästä eräästä liikkeestä ja uivat kyllä ihan samalla lailla kuin bomberit ja kalastavuudessa en ole huomannut kyllä sen kummempia eroja.

Baron

Tulipa tänään sitten ekaa kertaa roiskittua ruiskulla ja jälki sen mukaista :-D Saapa nähdä kehtaako sitä laittaa kuvan näytille kun on vaaput valmiina!

Kylmä-Mika

ostitko Toniski pelimiehestä kirristä... Nämä on sieltä nämä aihiot

Baron

Quote from: perza on August 15, 2007, 01:06:45
Quote from: Juves on August 14, 2007, 14:36:30
Upeita ovat, tosiaan. Erityisesti toiseksi alin väri näyttää herkulliselta. Tulee neontetra mieleen..
kiitokset vaan kehuista!
tuota mallia tulee varmaan talvella tehtyä vähän enemmän. Pitäs vaan sopiva folio jostakin kekkasta, kun en oikein tykää tosta lgh foliosta. Helppoahan se on laittaa, mutta on vähän liian yleistä tavaraa kumminkin.  :-D

tossa ois muutama 35-40mm vaappu, vuoleskelin aikani kuluksi pari viikkoa sitten ja tommosta syntyi. tuossa raidallisessa vaapussa raidat ja selkä on metallic sininen. (kuvassa ei siltä näytä. ylimmät on ihan vaan mustia. uintikin tuntui olevan noissa kohdillaan, joten eiköhän noilla kalaa saa tai sitten ei.
uppoavia olivat pirulaiset kun pikku lukolla uittelin. Kelluu varmaan jos tekee lenkki solmun(en ole koittanut kelluuko)

Tässä vähän vanhempi kuva, mutta kysyn silti! Eli ootkos maalannut kahden alimmaisen vaapun raidat ihan käsi varalta? Nimittäin aika hyvää jälkeä!!

kalamies]

Quote from: Murmeli on July 16, 2008, 14:05:23
Hyviä vaappuja, mutta siltiki kaikki neljä viestiä ois mahtunu mainiosti yhteen. Hyi sinua  :x 

Ps. mihin oot peukalos telonu? :-o

E mä tiiä :D tais tulla sahates reikä kyntee.

Toniski

Quote from: Kylmä-Mika on July 18, 2008, 22:51:09
ostitko Toniski pelimiehestä kirristä... Nämä on sieltä nämä aihiot
juuri siitä samasta liikkeestä ja tuo aihio tais olla joku peliber nimeltään... oon maalaillu noita kanssa ja ihan hyviä bomber korvikkeita saa.

Kylmä-Mika

Se peliber on se mitä se omistaja on maalauttanu kaverillaan... pitäisi kokeilla noita rialinnan muoviaihioita taitaa olla tuosta paranneltu versio.

Sori offtopic

perza

QuoteTässä vähän vanhempi kuva, mutta kysyn silti! Eli ootkos maalannut kahden alimmaisen vaapun raidat ihan käsi varalta? Nimittäin aika hyvää jälkeä!!

Tulitikulla mustalla vesiohenteisella maalilla.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

Baron

Itse en  moiseen pystyisi! Kädet tärisee niin paljon, että tulisi aika moinen sotku vaapun kylkeen :-D Ootko käyttäny sen takia vesiohenteista, että jos menee pieleen niin voi pyyhkästä lakkapinnalta helpommin pois ja maalata uudestaan? Itse odottelen tässä, että maalit alkais pikkuhiljaa kuivumaan ja pääsis tekee vaaput loppuun, ni sais tänneki ekoista vaapuista kuvan!

Fisu95

Peetukin sanoo niin!

Fisu95

Lenkit vielä putsaamatta ja osasta puuttuu uintilevyt!
Peetukin sanoo niin!

daiwa2

Baronille:
Itse ainakin käytän silmissä ja tikuilla tehdyissä pisteissä/raidoissa/ mitä ikinä onkaan, vesiohenteisia maaleja, kun ne ei leviä sitten lakkauksessa niin helposti kuin CAB-maalit, jos niitä tulee vähän paksumpi kerros vahingossa. Ja tosin onhan noi paljon helpompi pyyhkiä pois, kun saa vedellä pois.

Fisu95:
Hyvältä näyttää ensimmäisiksi, mutta ton oikealla puolella olevan keltapunaisen vaapun nokkalevyn pistäisin huomattavasti loivempaan kulmaan. Ei taida tuolla levyllä uida kovin hyvin, tai ainakaan pintakalvoa syvemmälle (?)

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

Fisu95

Joo, meni tosissaan liian pystyyn!
Peetukin sanoo niin!

miika71

Fisu,noissa toiseksi alimman rivin vaapuissa on toi keskilenkki aika edessä,ainakin heittelyä ajatellen,tuppaa sotkeutumaan perukkeen kanssa.

Fisu95

Niin voi olla, vaaput kuitenkin tarkoitettu lähinnä uisteluun
Peetukin sanoo niin!

perza

Mulla on siksi raitojen, silmien, pisteiden yms. käytössä vesiohenteisia kun ne on niinpaljon helpompia käyttää noissa hommissa. Liuotin ohenteiset tuppaa kuivumaan heti ja kun tollasen raidan vetäsee niin alla oleva maalikin sulaa yleensä sillon raita menee pieleen.
totta sekin että jos menee pieleen niin voi pyyhkästä vaikka sormella maalin pois.

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

miika71

Siinä uusin 70mm,kommenttia                                                                                                                                                               

kalamies]