Valmisruuat

Started by Yuz, July 08, 2008, 14:29:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pete

Kenian mies Wilson Kirwa ja Etelä-Afrikan mies Frans Kruger asuvat Suomessa ja edustavat Suomea..

Valmis lihapullien rasiasta tulee välillä outo haju kun sen avaa, olen antanut itselleni kertoa, että sen aiheuttaisi jokin suojakaasu. Onko näin ?

Shark

Quote from: Pete on August 14, 2008, 22:28:39
Valmis lihapullien rasiasta tulee välillä outo haju kun sen avaa, olen antanut itselleni kertoa, että sen aiheuttaisi jokin suojakaasu. Onko näin ?

http://www.aga.fi/international/web/lg/fi/likelgagafi.nsf/DocByAlias/food_Kuluttajakysymykset

Muistakin suojakaasuun pakatuista tuotteista lehahtaa ilmaan avattaessa hajua. Ainakin itse olen tämän todennut, onko kyseessä sitten hiilidioksidi, en tiedä.

Jovain.

Tuhe

Parasta valmisruokaa on maksalaatikko, johon ite tehty puolukkahillo antaa lopullisen silauksen. Toisena tulee ruottalaisten kansallisherkku hapansilakka, jossa pelkkänä plussana se ihana suojakaasu, joka suorastaan herauttaa veden kielelle. 8-)

miika71

Kyllähän Grandiosa maistuu vähän liiankin usein :-P

[Tenkrat]

Tulee vedeltyä kyllä näitä naamaan.Pyttipannu,Makaroonilaatikko,Kalakiusaukset,Lihapullat & Perunamuusi on parhaita näistä.
Tuo Makaroonilaatikko on hyvää trangialla paistettuna vaikka uistelureissulla :)