Harjoittelun valmiit reiät

Started by JP_Fisher, August 12, 2008, 15:47:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oletko saanut kalaa harjoittelussa olevista valmiista reistä?

Kyllä
En
En muista
Kyllä ja olen saanut ennätys kalani samasta rei`ästä

JP_Fisher

kaikki pp2 pelaajat tietää harjoittelussa olevat valmiiksi kairatut reiät kysysmys kuuluu oletko saanut sellaisesta mitään
jos olet kerro mistä järvestä ja minkä kalan sait ja minkä kokoinen kala oli itse en ole saanut

[KRP]LaPe

vuolasnivassa oli valmis reikä ja sain siitä pieniä rautuja.

vainaja

Sillonku mulla oli toi peli sain jostaki lammikosta valmiiks kairatusta reijästä ihan simona kirjolohta. Toinen paikka oli muistaakseni lehmilammessa, lähellä punnituspaikkaa. Siitä nous armottomasti pasuria.

topo97

vuolasnivasta sain 2,362g kirjolohen.

Mikko_-Procyon-

Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

jarmoankka

Too tuntuu vetelevän kovia kaloja. Vaan ei taida olla mustaa valkoiselle laittaa.

Siis mitä ihmettä, valmiiksi kairattuja reikiä?
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

TUOMARI

Quote from: topo97 on November 24, 2008, 10:08:44
vuolasnivasta sain 2,362g kirjolohen.

Taitaa olla yhteispaino!
Valmiit reiät ovat antaneet välillä ihan kohtalaisesti. Yleensä kairaan omat reiät :wink:

"PAREMPI VOITTAA"

www.facebook.com/poikonparonimaailmalla

El Dorado

Niemisjärvieltä monestikkin valmiista olevista rei'istä kirjolohia, taimenia ja p.nieriöitä... :roll:

jompsu

kertaakaan en niistä ole saanut kalaa.Niitä ei hirveästi olekkaan ja muutekin harvoin niille eksyn :-D
tä...?

pilkkiäijä

Siikakoskella sattui joskus harjoittelussa olemaan "Minun paikallani" ( :-D) valmis avanto, joten menin siihen. Siitä tuli 12kiloa siikoja, harjuksia, säyneitä, ahvenia, särkiä + hauki ja taimen (968g ja pari alamittaista). Tosin siinä tuli kyllä melkein joka paikasta kalaa mutta...  :roll:
Olen kalastelijapoika!

DoupleV

Linlolta siitä punnituksen edestä on tullu ihan mukavia assuja.
"Ja takaisin yläkertaan"

"Liian monta rautaa tulessa"

Nega tive

Valmis reiästä puna hopeella tasurilla 7 kuhaa peräkkäin 10 min aikana.isoin oli 1404g.

Pike

^Tais olla aika hyvässä paikassa^  :-D

Ja itse aloittaessani Pro Pilkkiä, menin valmiille reiälle ja oli alle 30sek vedessä kuparipysty kunnes tuli IVP. Hetkeä myöhemmin muutama pasuri

Kona19

Olenhan minä monta kalaa niistä saanut, äänetykseen pistin vain väärin.
Miten sen nyt ottaa...

Pataakkeli

en käytä valmiita riekiä. etsin omat paikat
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

XpexX

Kyllä olen saanut juuri uusimmasta versiosta ja tein kuva montaasin siittä

http://www.youtube.com/watch?v=7bAw9xPvwr8

Partis

Kyllä sieltä hossalta nousi 7 kirreä runsaassa 20 minuutissa pieneltä järveltä jonkun harjoittelureiästä. :-o
Mikään ei ole varmaa, paitsi epävarma.

OdeFish

Vuolasnivalla valmiista reiästä alamittainen taimen tuli :)

.. Ja heti sitten perään toiselta valmiilta nostelin 500grammasia siikoja monta, muutaman harjuksenkin ..  :-D
Started from the bottom now we're here ~