Monta kuppia kahvia?

Started by Tom, July 18, 2008, 15:13:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Monta kuppia juot kahvia päivässä?

En juo kahvia
1-3
3-6
6-10
+10

Tom

Eli, monta? Itse juon yleensä tuon noin 3-6 kuppia. Aloitin kahvin juomisen noin vuosi sitten, aluksi join vain silloin tällöin kupposen, mutta sitten siitä tuli tapa, koska kahvi on vain niin hyvää! Juotko kahvin mustana, maidon/kerman kanssa, vai myös sokeria? Itse juon aina maidon kanssa, ei sokeria.

HuntaKilla

www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

UppoPerho

Joka päivä ei tule juotua kahvia, mutta silloin kun juon, niin sitä tulee juotua päivässä joku 1 tai 2 kuppia.

Pistin äänestykseen 1-3 kuppia.
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

Yuz

Välillä on pitkiä kausia kun en juo kahvia, mutta yleensä kun juon, niin kuppi tai kaksi, maidon kanssa.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

siilinki

Aina juhlissa vaikka, synttärit tai sillen ni on vähän niinku pakko.  :-D
Eihän kukaan pakota mutta, vähän käytös tapoja.

Kippari Jussi

jos olen töissä niin menee muiden kanssa vähintään 5. Muuten menee alle sen viiden.

kimmou

No joo itsessä on hieman kahviholistin vikaa, saattaa päivässä mennä seitsemän tai kahdeksan kuppia kahvia.. Pitäisi varmaan perustaa anonyymit kahviholistit niminen kerho muille kohtalotovereille. Sokeria en käytä ja maidon käytön pyrin lopettamaan myös.
Come to the dark side - we have cookies

Daiwa

3-6 voi olla aika lähellä! Tai riippuu minkäkokoinen kupponen sattuu kaapista löytymään  :-)
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Vikke

Ehdottomasti nolla !
Mielestäni todella pahaa, vaikka pistäisi kymmenen palaa sokeria (en ole tosin kokeillut).  :roll:

Muutaman sokerin palan avustuksella olen muutaman kerran pystynyt koko kupin juomaan, kerran tuli takaisin.
En ehtinyt edes niellä.

Mustana en ole toki ikinä maistanut, kai sitäkin pitää joskus kokeilla...

Vähän offtopicia ->> Kaakao ja tee menee todella hyvin sisään.  :wink:

"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Hauki on kala.

Yleensä menee 2-3 kuppia päivässä, mutta joskus vähän enemmän.

SUURkalastaja jyväskyläst

3-5 kuppia päivässä yleensä. Ja maidon kanssa.
Jos sitten olen juomatta päivän, niin alkaa päänsärky. Pakko sitä on aina saada. :-)
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

pilkkiäijä

Ei yhtäkään.

Jos joskus harvoin satun kahvia maistamaan, niin siinä on muutama pala sokeria, ja paljon maitoa! Muuten ei vaan mene enään alas. Tässä syy:

Olin juonut muutaman kerran kahvia monen vuoden aikana, ja sitten kerran pilkkireissulla join kylmänä mustaa kahvia, koska muu juotava oli jäänyt huoltoasemalle. Se oli niin pahaa, etten ole kun kerran maistanut sen jälkeen itsetehtyä kahvia, ja sekin oli jotain lidlin vanilijakahvia. Vain Frezza vanillaa juon nykyään.
Olen kalastelijapoika!

Tuukka Almighty

Aamulla aamupalan kanssa 1 kuppi missä sokeria.

töissä tulee tauoilla juotua se 3-4 kuppia.

Illalla 1-2 kuppia mahdollisesti sokerilla.

Mässy

Aamulla pelkästään tulee juotua kahvia, ja silloin 2 kuppia.
Kuhan kalastus <3<3<333

duunari-91

Yleensä juon noin 3 kuppia päivässä. Aamulla tulee juotua melkein aina vaan 1 mutta joskus enemmän, päivällä taas tulee juotua 2 kuppia ja joskus juon illallakin

Tonnimiäs

Quote from: kimmou -SK- on July 18, 2008, 18:59:41
No joo itsessä on hieman kahviholistin vikaa

Sama täällä. Joka päivä tulee juotua vähintään 6 kuppia, jos on kahvinkeittoon vain mahdollisuus. Rippijuhlissa pari kuukautta sitten join sen päivän aikana 20 kuppia kahvia, se on uusi ennätys. Aikaisempi ennätys kirjattiin sinä yönä, kun analogiset lähetykset loppuivat TV:stä, silloin kaverin kanssa juotiin 16 kuppia yhdessä yössä. Eikä kahvi uniakaan haittaa vaikka monet aikuiset, esim. mummot ja papat valittavat sitä että yöuni menee jos juo kahvia illalla. Juon normaalisti kupin vielä yöllä klo. 24.00 jälkeen, ja silti uni tulee. Kahvit juon joko maidon kanssa tai ilman, riippuen maidon saatavuudesta, porokahvi on parasta ja sokeriakaan en laita mihinkään paikkaan, en edes vahingossa.

prå-kalastaja

Quote from: siilinki on July 18, 2008, 16:28:24
Aina juhlissa vaikka, synttärit tai sillen ni on vähän niinku pakko.  :-D
Eihän kukaan pakota mutta, vähän käytös tapoja.

Yhdyn täysin tähän mielipiteeseen.

Kalanluinen Kantele

Vastauksekseni asetin 10+ kuppia, sillä se on lähimpänä "totuutta"

Juon kahvia pannun, ehkä kaksi päivässä, mutta kupista riippuen kuppimäärä vaihtelee. Jos oikein kahvikupeista juo, niin kertyisi kupillisia muutamia kymmeniä, mutta jos mukeina, niin kymmenisen riittää. Kahvi on asettunut hyväksi työ- ja opiskelukaveriksi, eikä siitä ainakaan toistaiseksi ole ollut minkäänlaista haittaa, mitä nyt kerran kaksi närästellyt kun jäänyt ruokapuoli syömättä.

"Kaffeholismistani" huolimatta, nukun ihan hyvin, ei ongelmia nukahtamisen, tai väsymisen suhteen. Iltakahvit on lähes pakolliset ennen yöpuulle siirtymistä, se on tapa, josta pidän.

Kaivo

Vapaapäivinä 1 – 3 kuppia, työpäivinä siihen muutama kuppi lisää.

-- Kaivo

Timpe

1-3 kuppia vapaapäivinä ja työpäivinä menee sit 3-6, riippuen työn määrästä ja laadusta :D . Maidon kera tietysti..

Torro

Välillä voi mennä viikkoja ilman kupin kuppia, mutta joskus sitten taas menee 4 kuppia päivässä. Varsinkin nyt kun lukio taas alkaa niin varmaan aamulla menee kuppi tai kaks heräämiseen, koulussa ruokatunnilla muodonvuoksi pari kuppia kun ei ole mitään järkevää tekemistä ja sitten iltapäivällä saatan kotona vielä juoda kupposen.  :-)

Ei minulla kuitenkaan mitään "kahviriippuvuutta" ole
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

samwagen

Kaikkine aamu-, päivä-, ruoka-, seura-, ilta- ja muuten vaan kahvina +10. On päiviä, jolloin enemmän, toisinaan taas vähemmän.

mika922

1-3 kuppia tulee päivässä litkittyä, yleensä kerman ja sokerin kanssa. Kahvia olen juonut nyt n. vuoden, kun aina aamulla kouluun mennessä on pakko juoda kuppi tai kaksi, muuten ei ylhäällä pysy. :-)
"Tulin, näin ja kalastin", sanoin Juliuis Caesar...vai miten se meni?

Progamer

Mulla vaihtelee aika suuresti tuo kahvin juonnin määrä. Koulupäivinä ja koeviikoilla menee lähemmäs 10kuppia päivään. Nyt kesällä ollut pitkiäkin aikoja juomatta ollenkaan, mut yleensä se kuppi/pari päivässä.

Ilu

Valitsin itse 1-3 kuppia. Kun olen herännyt ja siirtyny aamupalapöytään niin aamupalalla yleensä tulee joutua ainakin 1 kupillinen ja sitten joskus iltapäivälläki jos kerkee nimittäin silloin minulla aika paljon kaikenlaista menoa ja touhua :-)
Rekisteröitykää kaikki osoitteeseen Kalassa.net/keskustelut[move]

Eetu93

En ole vielä "oppinut" juomaan kahvia. Tuskin tuota paljoa tulisi juotua vaikka oliskin kofeeniolisti. Kaakaota ja maitoa veden ohella tulee juotua.

Tulipa outoa tekstiä. Ei pitäisi kirjoittaa näin myöhään illalla.

-jake-

Itellä tuota menee monta kuppia päivässä, riippuu tietenkin päivästäkin, mutta normaalisti menee aamulla 1-2 kuppia, päivällä 1-2, illemmalla vielä se 1-2 joskus vähemmän ja joskus enemmän. Kalalla jos on, niin siellä menee varmasti se 3-5 kuppia. Lapsesta saakka on tullu kahvia ryystättyä, mummu senkin opetti aika nuorena. :-)
Westwards the tide
Westwards we sail on
Westwards the tide
Sail by the talisman

http://steelseries.com/10?code=eFxpiOmH

samwagen

Tänään meni varmasti 15 mukia. Mutta kyllä siinä meinasi jo maha sekaisin.

kuhakalastaja

1-3 yleensä. ja juon maidon kanssa ja joskus sokeria.
Professor toimii aina, kelillä kun kelillä!