Mielipiteitä Patalammesta

Started by saamu, May 02, 2003, 13:51:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saamu

Mitä mieltä Patalammesta

Itse en ole kerennyt pelaamaan
Se parhaiten nautaa, jolla on vahvin lääkitys

Jani2

Noh, sain ensin pystypilkillä yhden kiisken ja sitten kokeilin tasapainopilkkiä, ei mitään vaikka olin tietokoneen vieressä joka sai paljon. Kun oli minuutti jäljellä vaihdoin morrin, sillä heti kiiski ja lahna. Eli morria käytän enää pelkästään Patalammessa.  
Pelasin siis viiden minuutin kisaa.
Ensin välähtää ja sitten korjataan jäljet.

mahtimeisseli

Patalampi on loistava kalapaikka. Sain tunnin kilpailussa 85 ahventa, 6 lahnaa, särjen, pasurin ja muutaman kiisken.

Arza

patalampi on ihan surkee, kalastin 10ja 5min kisan  ja sain pelkkiä kiiskejä. >:(

SMJ

Kun pelaan harjoittelu moodissa patalampee, saan yleensä joka reijältä ahventa, ja jos oon alemmassa lammessa saan suurin pirtein joka toiselta reijältä joko lahnaa, pasuria ja ahventa, joskus noita  kaikkea samalta reijältä. Mutta jos pelaan kisoja, jossa on muita pilkkijöitä saan kyllä selvästi heikommin kalaa :(

Hata

mulla on pelkästään positiivista kokemusta Patalammelta. oon saanut yli 100 g ahvenen ja reilu 400 g pasurin. kiiskejä tulee aniharvoin. oikein hyvä kalapaikka.

T:Hata

MM

Ihan hyvä. Minä olen tainnu saaha sieltä 800 g kirjolohen ja paljon pikkusia lahnoja.
pääasia on saada kalaa, eikun saada kalastaa