Kuvia itse tehdyistä uistimista

Started by Anonymous, July 15, 2003, 23:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

niksutin

tuo voisi olla hyvä kuhaväritys tuo alimmainen :wink: pitää itekkin viikonloppuna yrittää väsätä.
maalaatko muuten cabilla

kireitä siimoja

josepoika94

[img=http://img84.imageshack.us/img84/8339/img0611ho9.th.jpg]

tuossa muutamia tekeleitä. ylimmäisen ja kaks keskimmäistä olen vain maalannut kaverille. loput kokonaan ittetehtyjä.

niksutin

tuo muikku on kyllä hieno :wink:

josepoika94

joo, sillä on tullukki jo pariki haukee

kalamies]

Kun ei osaa kuvata, niin ei osaa kuvata. jotai kuiteki pistän (ekoja kokeiluja de beereillä) Myyn iha mielellää noi kapulat eli ei muutakun tarjousta satamaan :P Ja osa on metallihohtoa ja osa ihan normi väriä.

Turismo

Quote from: niksutin on August 19, 2008, 07:01:17
tuo voisi olla hyvä kuhaväritys tuo alimmainen :wink: pitää itekkin viikonloppuna yrittää väsätä.
maalaatko muuten cabilla

Juu, Cabilla maalailen. ton mainitsemasi vaapun selässä on hopeeta vaikka kuvassa on tummemman näkönen :) pitää kokeilla!

kireitä siimoja

Spönde

daiwa2

Harvinaisen nättiä Spöndellä! Varsinkin noi viimeiset vaaput on mielenkiintoisen näkösiä

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

Murmeli

Joillekkin Spönden vaapuille tarttunut sarkomatoosi. Ei kannata koskea sairastuneisiin vaappuihin, koska saattavat levittää tautia. Voit lähettää ne mulle tutkittavaksi. :-)

siilinki

Hyvän näköstä settiä Spönde. :mrgreen:
Toisiksi viimenen setti koskikalastukseen vai mitä Spönde?

Turismo

jotain uusia taas ... ehkä taimenelle vetouisteluun  :?

ja sitten taas kuhalle ja hauelle muutama.

Näissä mun viimeks laittamissa 4 kuvassa olevat vaaput ei oo tarkotus olla mitää mahdollisimman hienoja taikka erikoisia vaan yritys tehdä kattava valikoima eri värejä mahdollisimman moneen paikkaan ja tilanteeseen. saa sit nähä miten oon onnistunu :D

tässä viellä koko "värikartta" :D

Miquel

Kyllä on oikein hienoja vaappuja muppeli. Jatka samaan malliin. Kaikkein eniten noista vaapuista tykkäävät ainakin taimenet ja harrit. Kokemusta on.
Taimenta väsyttämään!

Shield

Quote from: Taimenfani on August 24, 2008, 19:20:55
Kyllä on oikein hienoja vaappuja muppeli. Jatka samaan malliin. Kaikkein eniten noista vaapuista tykkäävät ainakin taimenet ja harrit. Kokemusta on.
Kiitos kiitos. Taimenelle yritinkin noita, katsotaan miten toimivat :-). Harjusta en oo kylläkään koskaan saanu. Ei niitä täälläpäin hirveesti ole :|

Turismo

Kiitoksia kommenteista! :)

Muppeli: Käsin teen kaikki mut samalla mallilla tehty suurin osa.

kalamies]

Quote from: Turismo on August 24, 2008, 20:15:23
Kiitoksia kommenteista! :)

Muppeli: Käsin teen kaikki mut samalla mallilla tehty suurin osa.

Ohoh käytätkö mitään apuvälineitä? dremmel? vai iha vaa puukol ja hiomapaparil :o komeeta settii!

niksutin

tosi hienoja turismolla ja muppelilla piti itsekin tehä viikonloppuna mutta ei kerennyt

Turismo

kiitoksia! :)

en mäkään oo ku vajaan vuoden vasta noit rakennellu.. eli opettelu vaiheessa ittekki.

kalamies: kyl mä käytän jonki verran koneita apuna mut aina joutuu kuitenki käyttämään niitä perinteisiä puukkoa ja hiomapaperiakin .

vainaja

Tosi hyviä värejä oot uistimiis laittanu ja muutenki ihan hyvännäkösiä vaappuja. Nyt vaan veden ääreen testaamaan miten toimii!

Daiwa

"Roskakala" näkee uistimessa ambulanssi värityksen, niin se on aina hyvä.  :-D No hyvät värit ne kyllä on ja komeet on ekat vaaput.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Spönde

Muutaman on taas kerenny tekemään. Vähiin jää kyllä nyt nakertelut tuon koulun takia.

miika71

Spönde oon huomannu,että aika monissa sun vaapuissa on mustaa tuolla päässä onko sillä joku erityinen syy,oli pakko kysyy,kun on jo pitkään askarruttanut.

Spönde

Quote from: miika71 on August 30, 2008, 16:12:08
Spönde oon huomannu,että aika monissa sun vaapuissa on mustaa tuolla päässä onko sillä joku erityinen syy,oli pakko kysyy,kun on jo pitkään askarruttanut.

Ei sille nyt oo mitään varsinaista syytä, tykkään vain aina suhasta. Näyttää jotenki rauhallisemmalta ja hillitymmältä sillon.

kalamies]

Kukaa ei kehu muppelia!? No jonkun se on tehtävä ;) Taas kerran loistavaa settii muppeli jatka toho mallii :)

daiwa2

Pistetään nyt tämä tännekkin. Osallistui Vieheenrakennuksen 2008 SM-kisoihin keväällä vaappu sarjaan. Kehuja oli kuulemma tullut paljon, ja lähellä oli junnu-palkinto. Oli tuomari kuulemma miettinyt pitkään, mutta tällä kertaa ei onnistunut.

www.kalassa.net/daiwa2

sami552

Aina ei voi voittaa, eikä tarvikkaan. Todella hyvä saavutus ja todella komean vaapun olet kisaan näpertänyt!
Aaro kerho, puhtailla koukuilla.

daiwa2

Nojoo, kiitos kehuista. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen tuohon sijoitukseen. Kisa opetti paljon asioita, ja lähinnä huvikseni osallistuin. Ja jos olisin pystynyt jättämään ton painon pois, niin sijoitus olisi luultavasti ollut parempi, mutta jouduin tyytymään siihen, kilpailuajan loppumisen vuoksi. Aloissa aloitettu, mutta aivan liian myöhäiseen ajankohtaan jätin viimeistelyn.Alussa oleva aika ei muuten auta lopussa, joka tuli taas todettua :D.

Nyt Vuoden Wiehe 2008 kisasta hakemaan sijoitusta paristakin sarjasta. Voitto ei ole tärkein, vaan se että yrittää saada tehtyä niin täydellisen vieheen, kun omilla taidoilla pystyy. Tällä kertaa pidän huolen että aika ei lopu kesken. Hauki-sarjaan jo viehe valmiina ja taimen-sarjan vieheestä puuttuu enää pari kerrosta lakkaa ja viimeistely.

www.kalassa.net/daiwa2

Shield

Quote from: daiwa2 on September 02, 2008, 21:04:12
Pistetään nyt tämä tännekkin. Osallistui Vieheenrakennuksen 2008 SM-kisoihin keväällä vaappu sarjaan. Kehuja oli kuulemma tullut paljon, ja lähellä oli junnu-palkinto. Oli tuomari kuulemma miettinyt pitkään, mutta tällä kertaa ei onnistunut.
Mutta minäpäs olen koskenut tuohon :-) Uskokaa tai älkää. Kisavieheet olivat alkukesästä tuolla Riihimäen erämessuilla ja siellä kaikkien nähtävänä ja hypisteltävänä :-D Erittäin hieno vaappu oli! :wink:

Spönde

Quotehienoo jälkee taas kerran! :) mistä oot ostanu tota folioo vai mitä tinapaperia lienekää ja mitä se tarkalleen ottaen on ?

Se on Pandafoliota. Ostettu joskus kalamieskomista herra Thalmeelta ku möi pois omiaan. Saa kai sitä jostaki nykysinki vieläkin

Toniski

suomufoliolla olen koittanut korvata tuota mutta kyllä se tuppaa olemaan liian paksua tuohon hommaan.  :-( harmi ettei enää saa mistään, kun ainaki ite tykkään tuosta kuviosta...
vettä 3 metriä, monessa takila? Ei paljon syvemmällä!

Mikko_-Procyon-

Tuli pakosta mieleen se, kun surunauhan saatavuus loppui yllättäin, niin nämä saamarin raadonsyöjät olivat myymässä sitä hintaan 15-20e/kieppi. Jumalauta jos se on maksanut Samfishingissä sen 3-5e (nykyään tuon 5e), niin melkoista bisnestä pyytää 20e siitä nauhasta! Onneksi sitä nyt taas saa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/