isoin kala jigillä

Started by epa, July 22, 2002, 17:54:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

epa

niin sanokaa rehellisesti isoin kala minkä oot jigillä saanu? itellä 2,5kilonen kuha.

Mulla on joku n.3kg toutain, mutta melkein samaa kalipeeria on tullut haukikin.
Noita en oo punninnu, mutta ne on siis arviolta tuon painoisia.

Anonymous

Joku kolmekilonen hauki...

Ahvenia on tullu puolkilosista alaspäin.

Antti

Isoimmat on 2,4kg Toutain ja 1,6kg Hauki

Jio

Yksi 3,5kg:n hauki, yksi kolmonen ja muutamia 2-3kg:n haukia tullut jigittämällä.
C&R!

Anonymous

Mulla kävi tänään niin hyvä tuuri että, keskikokoiseen jigiin täräytti arviolta noin 6kg hauki :D Ja niinhän siinä sitten kävi että ul-vehkeet antoi periksi ja siima sano viimeisen sanansa *naps*
VVartti siinä sitten velipojan kanssa kirottiin *kele >:(

HerraHame

heh... mulla 7kg hauki 10cm kalajigiin
sekä sitte 1,65kg ahven samanlaiseen  :o
Mo~

Trooper

ehkä jotain 1,5 kilone hauki... Suurin ahven on jotain puolen kilon luokkaa

pete16

1,5 kg hauki on ollut tähän mennessä isoin

kiso

taitaapi olla 2,5hauki kallamerestä ja 1,9 taimen nurmijoesta...eli ei isoja vielä(taimen meni kyllä parhaimmaksi kala saaliiksi kirkkaasti ;D)
TEAM PUTKO FISHING

eagle

n.100g ahven  (ei ole oikein jiggailu hallussa)

Reaper

semmonen 3kilon kuha. tuli semmosella isolla kalajigillä veneestä heitellessä.
"Keijol ei oo rahaa, mut Keijoln kauhee käsi"

Eci

4,5 kiloinen hauki.......UL-vehkeillä ja 0,20 siimalla....ja jigi oli semmonen 5 cm punainen toukkajigi..Pielisjoesta Joensuun koskesta....väsytys noin 45 min kun ei mahtunu haaviin.....

kelana oli daivan minimalli EL-500H ja vapa shakespearen teleskooppi......väsytyksessä irtos se teleskoopin eka osa ja se liuku kiinni jigiin....
Ehkä otin, ehkä en!

Jigi

varmaanki joku 600g ahven ja joku 1,5 kg:n hauen pötikkä

Minnow_spoon

Pieniä pikku ahvenia on enimmäkseen tullut.

Paitsi kerran meinasin saada hauen mutta se pääsi karkuun. Eli tietysti se karkuun päässyt oli isoin!  :P
-=Minnow=-

Putte

enon kanssa ku uisteltiin parilla jigillä, niin enohan se vetäs 7 kilon hakin.

Arza

2,5cm jigillä 2,5 kg hauki. ja kerran olin yhellä metsä lammella rannalta heittelemässä nii yhtä äkkiä tuntui siltä kun jigi olisi jäänyt pohjaan kun aloin vetämään siimmaa niin siima lähti salaman nopeasti syvemmälle päin ja siinä ei paljoa ollut pienella kelalla tekemistä joten siima sanoi sopimuksen irti!. sitten seuraavana päivänä yks vanha ukko joka piti verkkoja lammen toiseesa päässä tuli luokseni ja sanoi sain tossa eilen verkosta 8,9 kg hauen sillä hauella oli jigi suussa. siinjä vaiheessa alko vähän v######a >:(.  ihmettelen vaan miksi ukko piti verkkoja niin pienellä lammella. ;D

Anonymous

Mun isoin kala on jigillä 1 kg hauki!
Se on aika pieni, mutta kal kummiski eiks ni?

villeta

Suurehkolla toukkajigillä tuli noin 2kg hauki paijänteen kynsivedeltä.
-villeta-

Anonymous

Hauki n.2kg ja ahven n.0,5kg.

Pinqiini

600g tammukka pikku kosken montusta

panumies

Ahven on joku 700g
Hauki noin 3kg

haukka

meikäläisellä suurin osa isoista hauista tullu kalajigillä... 5-6 tuumaset toiminu... isoin hauki paino 11.2kg  :D

Jouni

Kalajigilla n. 1,5kg hauki ja perinteisellä jigillä n. 1kg kirjolohi.

Mepps

Mitähän ne nyt olisivat isoimmat kyrmyniskat painaneet...? No jos sanon 300-400g, en varmaankaan ammu kovin paljoa ohi. Haukia olen pääsääntöisesti kalastellut joko vaapulla tai lusikalla, että sen sarjan suurimpia jigiyksilöitä en taida edes kehdata tänne informoida.
Hyvä viehe, parempi mieli!

-Mepps-

kaivo

Suurin jigikala (kirjolohi) painoi ehkä 1,5 kg. Luonnonkaloista kiloisia haukia suurimmat.

Ozku

Suurin kalajigillä on 1.6 kg kuha, mutta isoveli on saanut 3.5 kg kuhan kalajigillä.

Mono

Suurin ahven on n.500 g se tuli 7 cm:n kalajigillä.
Suurin hauki on  n. kilon ja sekin tuli samalla oranssilla kalajigillä.

Putte321

kyllähän se suurin taitaa olla uistelemalla saatu 6,8kg:n hakki. Ottijiginä toimi fluorinkeltainen iso matojigi.

kaskytsmän

mää en oo paljon kalastanu jigillä.suurin kala on n.500g ahven kullanvärisellä ja noin 5cm jigillä
miks mapella >)))))))))))))))))))))))¨>