Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ilmaista rahaa!!

Started by Daredo, September 21, 2008, 09:31:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daredo

Oletko kiinnostunut rahasta? Jos olet tarvitset vain PayPal tilin ja pääset alkuun.
Katselet vain mainosta 30 sekuntia ja saat 0.1 senttiä. Rekisteröidy tästä http://bux.to/?r=Daredo0

vaaputtaja

No paljonkos olet itse tienannut tuolla?

Daredo

Olen tienannut kaverin kanssa jo 27.6 euroa tarkalleen ;)

vaaputtaja

Olet siis saanut ne rahat jo itsellesi?

Torro

Quote from: Ultra Light on September 21, 2008, 13:23:19
En puhuisi vielä tienaamisesta, ne on tienattu vasta sitten kun rahat näkyvät tilillä. On se ennenkin todettu, että nämä "ilmaisrahat" on kusetusta. Mutta itsepähän uskot mihin uskot ja tuhlaat tuohon aikaasi ...rahoja ei meinaan ole koskaan tulossa
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Daredo

Tilille asti olen saanut ne...

Hemulisoturi

Quote from: Ultra Light on September 22, 2008, 17:04:22
Tilille asti olen saanut ne...
Kannattaa ihan isolla silmällä tsekkaila sitä tiliä. En ihmettele yhtään jos sieltä vaikka rupeaa häviämään niitä rahoja. Nää haxorit osaa kyllä hommansa tilaisuuden tullessa.

Shield

Eiköhän sähkölaskuja tuu enemmi mitä tienaa...

Daredo

Ei ole tililtä mitään hävinnyt koska kaikki rahat käytin heti... No se on teidän mielipiteenne.

Chaksi

Quote from: Ultra Light on September 21, 2008, 13:23:19
3min = sentti
30min = 10snt
5h = 1e
50h = 10e
150h = 6d 6h = 30e

Olet siis tavallaan 150 tuntia kattellut mainoksia saadaksesi tuon 30e. Ei tuo todellakaan ole kannattavaa touhua  :-P

Hauzi

Sen verran skeptinen näihin kaikkiin ilmasen rahan tarjoajiin olen. Et ei oikein meikän pääkoppaan mahdu semmoinen kauppa idea että joku antaa toiselle rahaa ja kaikki muka siinä tienaa. Miten hel****ssä se on mahdollista. Ainoat jotka siinä tienaa on ne jotka homman on laittanut käyntiin. Näistä on monia hyviä esimerkkejä. Eikä tossa oikein tuntipalkalle näytä pääsevän. Jos sentin saa 30 sek kuvan kattomisesta. On paljon muutakin tekemistä. Mut jos on niin paljon ylimäärästä aikaa et tolla meinaa tienata niin mikäs siinä. Onnea vaan rikastumiselle....;)

Olli

Quote from: Chaksi on October 10, 2008, 07:33:51
3min = sentti
Öhm... Eikös se ollut että 30 sek = 1 sentti

Eetu93

30 sek = 0.1 snt
eli
3 min = 1 snt

Paitsi kyllä nyt kyllä mennä minullakin väärin.
Joka tapauksessa ovat kusetusta, älkää missään nimessä menkö tämmöisiin mukaan!

Makko

Ihan silkkaa paskaa tuo mainoksien kahtominen. ´Saat 10e ku kahtot 2 päivää mainoksia, ennemmin kannattais auttaa vanhempia kyllä ois äkkiä 10 kasasa.Samoten on seki ihan paskaa ku pelaat päivä kaupalla pelejä netissä ja saat muutaman vuojen pelaamisella jonkun tavaran simmoiselta sivustolta ilimaseks