Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Kivijärven/leukunlahden kuha havainnot?

Started by Morripoika, June 02, 2008, 17:15:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morripoika

Tällähetkellä näyttäisi siltä, että matka olisi kesällä Hannunkiven lomakylään. Se näyttäisi sijaitsevan Leukunlahden rannalla? Mites olettekos sieltä kuhaa pyytäneet tai edes koko kivijärvestä? Minkä väriset ja merkkiset vaaputtimet ovat pelittäneet?         Tarkoitan nyt Kivijärvellä sijaitsevaa kivijärveä.
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Piksu

Karttaa yritin etsiä josta näkyisi koko kivijärvi johon oisin voinut merkata pari paikkaa mistä on tullut kuhaa uistelu kilpailussa,muttei löytynyt.
laitan noi vaaput kuvaan mitkä siellä on toiminut kuhalle.

E. taas minä sekoilen kirjotuksissa

Hemulisoturi

Tom

Quote from: Hemulisoturi on June 02, 2008, 19:09:31
Ylimmäinen ei todellakaan ole Jesse.

Niimpä, se Jesse on tuo vasemmanpuoleinen...

Morripoika

Quote from: [Tkk]Piksu on June 02, 2008, 18:10:04
Karttaa yritin etsiä josta näkyisi koko kivijärvi johon oisin voinut merkata pari paikkaa mistä on tullut kuhaa uistelu kilpailussa,muttei löytynyt.
laitan noi vaaput kuvaan mitkä siellä on toiminut kuhalle ylinmäinen on tietysti jesse:

Käytä karttapaikkaa.

Piksu

varmaan mollemmat puhuttu saarijärven/kannonkoski lähellä olevasta järvestä kivijärvi.
Tuossa keskeltä jarvee suunilleen ne kuha.

Morripoika

Minkäs merkkisiä noi oikeen puoleiset on?

Piksu

Quote from: morripoika on June 02, 2008, 20:23:50
Minkäs merkkisiä noi oikeen puoleiset on?
tais olla rapalan uistimia,en oo ihan varman nimesti.
Mutta kuitenkin ne on toiminut ihan hyvin siellä :wink:

Morripoika

Täytyypäs tästä lähteä ostelemaan vihreitä uistimia.  :-D Näytti karttapaikan mukaan olevan melko syvääkin varmaan pari syvänne jesseäkin täytyy hommata.

Piksu

Quote from: morripoika on June 03, 2008, 13:35:36
Täytyypäs tästä lähteä ostelemaan vihreitä uistimia.  :-D Näytti karttapaikan mukaan olevan melko syvääkin varmaan pari syvänne jesseäkin täytyy hommata.
Joo vihreillä uistimilla olen tuolta kuhaa vaan saanut,voi ottaa johonkin muuhun väriinkin mutta ei ainakaan omalla kohlla käynyt niin

ALEE

Mites on kalaa tullu tuolta kivijärvestä? Ite oon ens vikolla menossa mökille joka on ton kivijärven rannalla. Eli neuvokaas hyviä vinkkejä/uistimia tonne :wink: Haukea nyt varmaankin pää asiassa kalastelisin...

Morripoika

Tuosta Piksun kuvasta, kun kattoo tuolla missä on nuoli niin siitä ylös päin tuon sillan ali pienemmällä puolelle niin kalaa tulee melko hyvin.. Kesällä oltiin 5 päivää haukea ja kuhaa tuli hyvin, mutta melko pientä. Olihan sieltä kuulemma 6kg kuhiakin saatu moniakin, mutta ei meille tärpänny, vaikka paikatkin meille siellä kerrottiin..
Vaikka itse järvi onkin samea vetinen niin kirkkaan veden uistimet toimivat parhaiten. Siniselkä, ja muuten hopea oli paras.

AleksiH

Joo itse asustelen kivijärvellä ja leukunlahesta viime kesänä kaunis ilta nousi 9 kuhaa pariin tuntiin ja vihreällä ja sinisellä ustimella