Mitä mieltä Rapalan: "Kireitä Siimoja" pakeista?

Started by -MaFix-, September 15, 2008, 14:52:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-MaFix-

Moro. Sain naapurilta lahjaksi kyseisen ahvenelle ja jalokaloille tarkoitetun pakin/rasian ja hinta,-laatusuhde on omasta mielestäni ainakin kohdallaan. (19e)

Pakissa tuli:

1. Rapala Countdown 7cm värissä GFR
2. Rapala Taildancer 7cm värissä GRB
3. Storm Hot 'N Tot 5cm värissä 360
4. Storm Naturistic WildEye 7cm värissä GRO
5. Storm ProGrub 7cm (4kpl) väreissä RP, LG, RM ja SB
6. Storm ProJigHead (2kpl) 7gr ja 10gr
7. Blue Fox Vibrax Hot Pepper 2 värissä CYBL
8. Blue Fox Trout Quiver 3cm värissä BES

+Rapalan vieherasia

Ihan mielenkiinnon vuoksi haluaisin tietää, miten teillä on kyseisien pakkien vieheet toiminu?  :-P Itellä on toiminut hyvin ja ihan laatutavaraahan nuo näyttävät olevan.

El Dorado

Itselläni on tuommoinen, mutta tarkoitettu petokaloille.
Hyvä pakettihan tuo on. Sain koko pakin 13.90e prismasta noin vuosi sitten.
4 uistinta olen tuosta pakista myynyt pois.

-MaFix-

Kertokaahan myös,että mitä, ja millä olette saaneet  :-)

[TMP]Jaska

No minulla on se Hauki/Kuha paketti ja TailDancerilla on on tullu 1 hauki(1,1kg) ja 1 ahven(100g).

kala___mies___95

Mullakin on toi kuha/hauki pakki ostettiin kaverin kaa kesälomalla tollaset vehkeet. Mikä pakki on teistä paras kuha/hauki, ahven/jalokala vai semmonen punanen??? En oo mitään nuilla vehkeillä saanu mutta en oo hirveesti kokeillu.
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

Jjj

Ei oo muuta kokemusta, kuin että kaveri on saanut tuollaisen paketin Rapala long  castingilla n.1,5 kg ahvenen. :-o

simosalakka

[TMP]Jaska

Ei oo ,tuo sinun linkittämäsi on kait joku jäsenpaketti?

simosalakka

Ei ole?? Niitähän on kahta erilaista ja niissä on eri uistimet. Toinen on tuo "ahven ja jalokala" ja toinen on "kuha ja hauki".  Oletko ihan varma ettei ole sama? Hintakin täsmää.

Kokeilehan katsoa http://www.normark.fi/tv/viehetarjous.html

[TMP]Jaska

Vertaappas vähän:  http://www.normark.fi/tv/img/vieheet.jpg  tai tämä http://www.normark.fi/tv/img/vieheet2.jpg koska en tiedä kumpaa Rapalapa tarkoitti.

Rapalapan luettelemat:

Taildancer
Long casting
Blue fox Inkoo
Blue fox Vibrax
Suspi
Storm Slow Sinking Wildeye Curl Tail Shad.

Niin että onko eroja?

elsku

Onkos tämä kyseinen boxi sama kuin tämä?
Jos en nyt aivan vääräs oo nii toi on viime vuoden paketti :?

.Ville

niissä ei ole mitää muuta hyvää viehettä ku inkoo lusikka.  :x
<><

simosalakka

Kyllä olen ihan varma että tämä on sama boxi kuin tämä. Perustelut: Sama hinta, sama ulkonäkö boxeilla, molemmilla samat "setit" (kuha & hauki / ahven & jalokala.), molemmat Rapalan valmistamia.
No, minulle se on sinänsä sama, koska tiedän että ne ovat samoja boxeja.

[TMP]Jaska

No ihan sama en jaksa alkaa enää riitelemään  :roll:.

kirjolohikäärme

Joo, niin se taitaa mennä, että Rapala Boxista ei ole kuin yksi malli, ja tuo Boxi taitaa olla vanhempi, kuin nämä nykyään myytävät kireitä siimoja boxit, mistä on kaksi mallia. Ahven & jalokala, ja hauki & kuha.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Murmeli

Ite ainakin tiedän kolme rapala boxia, mitä on saanut kaupoista. Viimevuonna ilmestyi kireitä siimoja boxi, jossa oli vieheitä ahvenelle, kuhalle, taimenelle ja hauelle, eli se oli kaiken kattava. Tänä vuonna ilmestyi kaksi boxia, joista toinen oli ahven & jalokala ja toinen kuha & hauki.

Ite olen ostanut kaksi rapalan vuoden 2007 boxia ja yhden ahven & jalokala -boxin. Vanhemmista boxeista otin talteen vain Rapalan Taildancerit ja Bluefox Inkoot ja möin loput pois huuto.netissä voitolla. Ahven & jalokala -boxin uistimista otin Taildancerin, Blue Fox Trout Quiverin, Rapala Originalin ja möin loput pois muun halvan tavaran kanssa huuto.netissä voitolla.

Taildancerilla olen saanut tänävuonna n. 30 taimenta (yli 10 mitallista) ja muutaman nieriän. Suurimmat 2,19 kg taimen ja 6,5 kg harmaanieriä. Lisäksi olen saanut samalla taildancerilla muutaman ahvenen ja hauen.

pentti95

Quote from: WestMaster on October 10, 2008, 22:57:01
Ei ole?? Niitähän on kahta erilaista ja niissä on eri uistimet. Toinen on tuo "ahven ja jalokala" ja toinen on "kuha ja hauki".  Oletko ihan varma ettei ole sama? Hintakin täsmää.

Kokeilehan katsoa http://www.normark.fi/tv/viehetarjous.html
Tuo on pelkkä kireitä siimoja paketti, se vanhin. Sen jälkeen tulivat Ahven ja jalokala, sekä kuha ja hauki setit.

Kipster

Quote from: WestMaster on October 10, 2008, 22:48:53
Onkos tämä kyseinen boxi sama kuin tämä?

itselläni on tismalleen sama paketti, ihan porin eräästä kalastustarvikeliikkeestä ostettunas
Ja Hyvinhän noihin ahven ja varsinki hauki on tykästynyt. Jigeillä ei ole vielä tullut yhtään mitään, tiijä sitten johtuuko mun olemattomista jigaustaidoista...

NightPiker

Minullakin on tuollaine lohikalalle tarkoittettu. Kerran oli tuossa Tail Danceris lohi kiinni evolla, mutta ei ylös asti tullu.
Suottaahan tuota tulla ja suottaahan tuota olla tulemattakin.

Panze

Itsekin satun tuon samaisen ahven ja jalokala rasiasysteemin omistamaan ja kyllä nuo uistimet ihan toimivia pelejä ovat. Lammen rannasta olen tuota lippaa nakellut ihan hyvin tuloksin ja countdownilla on myöskin monet kalat narrailtu lähinnä veneestä käsin (ahventa ja haukea). Tuo Stormin "banaanivaappu" on aika mielenkiintoinen tapaus, mutta toimivaksi on sekin osoittautunut. Kaikin puolin toimiva, hintansa väärti paketti.

Ps. Tulisikohan ensi kesäksi taas jokin uudenlainen mix uisteita? :roll:
Give a man a fish and you will feed him for a day. Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

Makko

Iliman muuta, siinä tulee semmosiaki vieheitä mitä ei kaupasta löy-y. Itelläki on kaikki boksit.

Mouba

Ihte en ainakaan osta.
Tuleehan tuossa muutamia käytettäviä vieheitäkin, mutta suurin osa on itselleni tarpeettomia.
Eikä taida rapala tuotakaan boksia tappiolla myydä  :-D Jigejä ja bluefoxin halpoja vieheitä nipussa.
Kauppa se on mikä kannattaa  :-)

kemu

enmpä tuosta nyt tiärä. oon katellu ja voishan sen ostaa.
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!

Sebamed

Mulla on se ahven & jalokala boxi. En oo vielä testannu, kun sain sen tossa jouluna, mutta näyttää se sisältävään ihan laatu tavaraa. Kyllä mä olen sitä mieltä,että toi kannattaa ehdottomasti ostaa, on sillä sen verran hyvä hinta.

wild miguel

ostin kesänä ton hauki&kuha ja ahven&jalokala poksin,oon saanu hauki boxin ahventa muistuttavalla kalajigillä muutaman hauen ja stormin suspissä ollu enkka hauki kiinni,ahven jalokala setin jigillä pienen hauen,hyviä on ja halpa.

wild miguel

onko kellää tietoo onko tullu kaupoihin noi uudet rapala kireitäsiimoja setit,jos on ni mihin kaupoihin?

Panze

Tulla näkyis myöskin ensi kesän uudet boxit, sun muut systeemit, jos kiinnostaa ---> http://www.normark.fi/tv/
Give a man a fish and you will feed him for a day. Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

jompsu

Viime kesänä ostin tuommoisen rapala boksin ja tyytyväinen olen ollut. Vieheet oli tarkotettu petokaloille..
se vain jäi harmittamaan kun niistä se yksi stormin uistin jäi pohjaan kiinni ja sinne se myös jäi :-(
Ensi kesänä voisi ostaa jälleen yhden paketin.
tä...?

Panze

Eipä ole minua ainakaan vielä vastaan tullut, eiköhän nekin tule kevääksi/kesäksi, kun jäät alkaa lähtemään...Jos haluat tietää varmasti, niin käyppä kattomassa läheisestä kalastuskaupasta tai sitten Citymarketista/Prismasta tms.