Oletko kävellyt unissasi?

Started by Eetu_, January 18, 2007, 18:12:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tonko__

mää taas oon joskus kävelly unissaan meijän vessaan ja ruvennu pesemää HAMPAITA SORMELLA!!!!  :-D
samassa kun pesin hampaita niin ITKIN!!  :-D
tämä on vissiin sen takia ku aiemmin illalla jouduin pesee hampaat sormella ku ei ollu hammasharjaa...  :-D
hammasharja oli unohtunu isän luo...
pitäs olla kyllä puhtaat hampaat ku keskellä yötäki herään pesemään niitä...  :-D

saury

Quote from: tonko__ on June 05, 2008, 15:17:07
mää taas oon joskus kävelly unissaan meijän vessaan ja ruvennu pesemää HAMPAITA SORMELLA!!!!  :-D
tämä on vissiin sen takia ku aiemmin illalla jouduin pesee hampaat sormella ku ei ollu hammasharjaa...  :-D
pitäs olla kyllä puhtaat hampaat ku keskellä yötäki herään pesemään niitä...  :-D
Siis olit herännyt kun menit pesemään hampaita?
Eihän se sitten ole unissakävelyä  :wink:

pilkkiäijä

Minä luulin, että en kävelisi unissani, mutta tässä viimesen kahden yön aikana on käynyt näin:

1) Katselin elokuvaa ennenkun menin nukkumaan. Sitten muistan mihinkä kohtaan olin jäänyt, ja käänsin vaan kylkeni ja aloin nukkumaan. Sitten heräsin noin 6h päästä siihen että jokin välkkyi huoneessani ja katsoin, että se elokuvahan siellä on päällä, mutta mitä ihmettä!? Se elokuva meni eteenpäin ihan samassa kohdassa kuin silloin kun nukahdin. Olin varmaan sen siinä laittanu takaisin alkuun ja mennyt takaisin sänkyyn.

2) Tänään heräsin ja ihmettelin, että miksi kone on päällä. Ajattelin että äiti olisi aamulla käynyt sielä kun on lähtenyt töihin. Mutta äsken kun tulin tähän ja liikautin hiirtä niin tämä olikin kirjautuneena minun käyttäjälle ja netti oli päällä! Kyllä noita tapahtumia ihmettelin hetken, mutta molemmat taphtumat ei pakosti ole minun unissakävelyideni syytä  :wink:
Olen kalastelijapoika!

tonko__

Quote from: saury on June 05, 2008, 15:20:16
Quote from: tonko__ on June 05, 2008, 15:17:07
Siis olit herännyt kun menit pesemään hampaita?
Eihän se sitten ole unissakävelyä  :wink:

tarkoitin siis että unissaankin meen niitä pesemään ja se oli sellanen pikku vitsi tohon loppuun.

-Crane-

Oon nykyään kovakin unissäkävelijä, vaikka senhän pitäis päin vastoin vähentyä ikää myöten.
Lähden aina kantamaan peittoani johonkin päin taloa ja herään kun oon istunu johonkin.
En tiedä mistä johtuu.

Lohiverkko

Nykyään en enää ole kovin kova poika käveöemään unissani. mutta 6-10v opli asiat toisin. Saatoin kävellä keittiöön ja otaa ruokalusikan ja lautasen, samallla, kun äitini herättyään katselee mitä teen, ja herättää minut. noin on käyny useasti
Hauella on terävät hampaat koska kovat kalat ja pellin palaset kuuluvat sen perusravintoon..

Kalastaja.94

En ole tiedettävästi tämmöiseen "sortunut", mutta olisi siinä ihmetteleminen jos vaikka esim. vessasta heräisi aamulla  :-)
-Tonttu

Hauki_95

Kerran oon. Äiti sano että olin mennyt olohuoneeseen, kävellyt pöytää ympäri ja etsinyt jotain kantta.Äiti oli tullut kysymään että mitä etsin ja mä olin vain huutanut sille että et sää kumminkaan tiedä :-D

Naamakala

Veljen sanojen mukaan tulee huudettua melkeen joka yö. En nyt varmaan mitää kävelyä pahemmin harrasta
Taito on sitä kun tuuri tulee tavaksi

UppoPerho

Minä kävelen meilkein joka yö unissani.. :-D

Yksi kerta unissani olen ottanut sängystä peiton, ja mennyt istumaan koulupöydälleni peitot päällä..
Kerkisin siinä viissiinki hetken istuskella kun äitini kuuli huoneestani klopinaa ja tuli kattomaan mikä siellä klopajaa. Sitten hän näki minut pöydällä ja kysyi että mitä teen pöydällä peitot päällä..No heräsin sitte ku äitee kysyi ja ihmettelin itsekkin että mitä teen koulupöydällä peitot päällä keskellä yötä! :-D
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

UppoPerho

Quote from: Naamakala on June 19, 2008, 23:20:20
Veljen sanojen mukaan tulee huudettua melkeen joka yö.
Samat sanat jos mä en kävele niin mä sitten puhun unissani.. mutta yleensä kumminkin kävelen.. :-P

Ihmevirveli

Tuossa viime viikolla käveleskelin taas vaihteeksi unissani. Minulla oli hotellissa iihan oma huone (olimme siis kroatiassa matkalla) ja illalla muistan laittaneeni oven lukkoon, mutta aamulla se oli auki ja kenkäni lojuivat aivan lotomärkinä käytävällä. En tiedä mitä ideaa siinä on ollut, mutta sen on täytynyt olla jotain erittäin tärkeätä. Sitten sain loppuloman kävellä enemmän tai vähemmän märillä kengillä (olivat ainoat kengät mukana).
Allekirjoituksia ei tueta.

Kalkkis

En nyt varsinaisesti kävellyt, mut pari päivää sitte aamulla herätessäni oli vähän wtf fiilis, kun heräsin patjan alta kännykkä kädessä :-D
Tuliko saalista? - Ei paljoa, kuhan vaan kalastelin.

unatco

ei hitto  ! pakko vastata tähänkin :D

joskus 8vuotiaana kesällä meidän mökillä kävelin Mökiltä rannalle isoon laituriin, ja hyppäsin meidän isompaan veneeseen.. ihme etten pudonnut veteen, kun mulla oli filttikin mukana..
sitten siinä takapenkillä huutelin kaikkea ihmeellistä unissani, ja mun mummo tuli hakemaan mut, kun oli ihmetellyt mökillä, että mihin olin hävinnyt! :D

sit toinen juttu, missä oli TODELLA hyvä tuuri! olisin voinut kuolla silloin.

olin silloinkin alle 10 vuotias nappula. kotona TALVELLA kun oli yö ja kova pakkanen, niin kävelin unissani ulko-ovelle, avasin oven lukosta, kävelin ulos ja jäin loukkuun pihalle.. en muista tapahtumasta mitään, mutta isäni oli juuri sopivasti herännyt jossain vaiheessa ja käynyt vessassa, ja siinä samassa ihmetellyt, että mihin minä olin kadonnut! oman huoneeni ovi oli aina auki ja vessaan mentäessä näkyy suoraan sänkyyn :D 
no siinä sitten isäni huomasi, että olin meidän kuistilla pihalla, ja äkkiä kloppi sisälle lämpimään! :D oli ollut kuulemma pakkasta -20 asteen tietämillä..
ajatella, jos kaikki porukat olisivat vaan nukkuneet.. onneks ukkolla tuli kova kusihätä ja pelasti mut :D
näistä lähtien mökkiin ja kotiin laitettiin ovet Säppiin niin korkealta, että en voinut ylettyä :D

eli pienempänä kävelin aika useastikkin unissani :D
Kalastus ei ole vain harrastus, se on elämä !

simosalakka

Quote from: Eetu_ on January 18, 2007, 18:12:18
niin huomaankin että peittonihan on alakerran sohvalla.
Itelle kävi sama juttu vähä aikaa sitten.. Olin ilmeisesti vienyt peittoni ruokapöydän tuolille kenaamaan ja nukkunut lopun yötä viltin alla  :-)

Toinenkin juttu tulee mieleen, mutta silloin oli tosin vielä pienempi.. No, olin ilmeisesti lähtenyt yöllä kävelemään keittiöön.. Matkalla keittiöön olin yrittänyt siirtää takkaa, koska se oli varmaankin tiellä.. :-)

perza

Tuossa n. pari vuotta sitten Olin kuulema noussut sängystä ja ottanut huoneen seinältä sellasen styroksisen koffin kalja "taulun" ja viskannut sen täysillä lattialle ja mennyt takaisin nukkumaan. Veli tuon minulle kertoi kun samassa huoneessa veilä nukkui. Itse en kyllä tapausta muista, mutta kyllä se "taulu" siinä keskellä huoneen lattiaa oli aamulla.

Nyt tuossa toissa viikolla oli seinällä ollut kuhan pää "siirtynyt" keskelle huoneen lattiaa. Ei hajuakaan miten se sinne joutui, mutta kyllä se vielä iltasella nukkumaan mennessä seinällä oli...uskoisin että olen sen sieltä seinältä pois ottanut unissaan ja heittänyt lattialle.
Hauskinta noissa on se että sekä tuo koffin taulu ja kuhan pää olivat tismalleen samassa kohdassa.
Nyt siinä kohdassa ei ole enää mitään tauluja...
:-o :-)

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

siilinki

Joskus penikkana aina tullut käytyä unissaan yö kusella.
Onneksi ei koskaan ohi. :-D

[Tenkrat]

Kerran olin mennyt yöllä takaovesta pihalle,ja tullut sitten etuovesta takaisin sisään.En ollut uskoa juttua kunnes käytiin kattomassa pihalta että mun jalanjäljet on siellä lumessa. :lol:

Raidari

Itse kerran juoksin unissani Faijan huoneeseen ja huusin "Iskä,Iskä" ja juoksin omaan sänkyyni takaisin nukkumaan.
Aamulla en ollut uskoa mitä isä kertoi minun yöllisistä menoistani.  :lol:

Migelis

Hehe  :-D
Itse en ole koskaan kävellyt unissani :-)
Ainakaan en tiedä :lol:

kala___mies___95

Oon kävelly unissani en varmaan enää kerran hyökkäsin ilman vaihtajan kimppuun ja kerran hakkasin kiinni olevaa ovee :-D :-D.Oon muuten aina silmät auki ja vastaan kysymyksiin. Kerran kun olin mökillä yötä niin lähin kävelee unissani niin olin menossa rantaan päin mut eno käännytti mut pois: Oisin voinu kuolla tuona kertana :cry:
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

Daiwa

Quote from: kala___mies___95 on October 13, 2008, 20:13:37
Oisin voinu kuolla tuona kertana :cry:
Tai oisit varmaan käyny verkot kokemassa.  :wink: Minä muuten kans joskus kävelen oveen pahki ja sitten hakkaan sitä.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

kala___mies___95

Sitä mä illalla suunnittelin :-D

Juntti

Kyllähä sitä ja vielä pienempänä kussut kaappiin :-D :-P taitplaji sekin
Hauki on kala,Keso on raejuusto!
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

Tonnimiäs

Kävelimpä kerran ruotsinlaivalla unissani pitkin käytäviä ja huutelin vähän mitä sattuu. Olin kuulemma hakannut viereisten hyttien ovia ja loppujen lopuksi sitten oman hytin ovea josta kaveri tuli sitten aukaisemaan. =)

En oikeen aamulla meinannu uskoa sitä kun se niitä juttuja kerto. Seuraavana yönä mut köytettiin sinne yläsänkyyn turvavöillä ja otettiin portaat pois, etten vaan vois kiivetä alas... =D

NiilaPa

Quote from: kala___mies___95 on October 13, 2008, 20:13:37
olin menossa rantaan päin mut eno käännytti mut pois: Oisin voinu kuolla tuona kertana :cry:

Jos osaa kävellä ja vastailee kysymyksiin ja pitää silmät auki niin miksei myös osaa uidakkin? Itse joskus puin jotakin ihan omituisia vaatteita päälleni unissani. Aika hassua oli herätä ja ihmetellä mitä on tapahtunu. Veljeni kerran näki mun kävelevän unissaan, olin mennyt vain sen huoneeseen ja mumissut jotakin ja menny takas nukkumaan. On se jännää se unissakävely. :D

elsku

Meil ol koulus yö koulu nii mää rupesin unissaan pistää siäl pipoo hanskoi ja takkii päälle ja olin lähös ulos ku ope tul ja ol kuulemma vähä hermostun :lol:

Daiwa

Quote from: elsku on October 20, 2008, 21:11:00
Meil ol koulus yö koulu nii mää rupesin unissaan pistää siäl pipoo hanskoi ja takkii päälle ja olin lähös ulos ku ope tul ja ol kuulemma vähä hermostun :lol:
Ihme homma muuten, että miksi niiden opettajien pitää aina hermostua. Tuommonen pikku asia, niin heti pitää olla hermona.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

UppoPerho

Quote from: Daiwa on October 20, 2008, 21:58:50
Quote from: elsku on October 20, 2008, 21:11:00
Ihme homma muuten, että miksi niiden opettajien pitää aina hermostua. Tuommonen pikku asia, niin heti pitää olla hermona.
Niin. Mitä tollasista hermostua. Ei sille voi mitään jos kävelee unissaan.. :lol:

kala___mies___95

Mäkin muuten oon pistäny vaatteita päälle kyllä ihmettelen aamusi kun on vaatteita päällä.