Oletko kävellyt unissasi?

Started by Eetu_, January 18, 2007, 18:12:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tornio_River

kyllä on tullut kovassa kuumeesa laitettua vaatteet päälle ja ulko ovenkin sain auki mutta onneksi (asuin silloin kotona) niin äiti kerkesi väliin ja talutti takas nukkumaan,samaisess taudissa olen myös ollut lähteväni  kouluun sunnuntai iltana ja suuttunut koska kukaan ei muka ollut herättänyt minua aikaisemmin. kuumetta oli taudissa mukavat 40.

M-A-K-E

Kerran tuli kuljettua yöllä laiturille saunamökissä kun nukuin mutta onneksi huomattiin ja meikäläinen herätettiin.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies...

Ihmevirveli

Viime yönä olin kai taas kävellyt unissani. Aamulla nimittäin heräsin sängystä muuten normaalisti, mutta peitto ja petauspatja olivat vaihtaneet paikkoja. Nukuin siis peiton päällä ja petauspatja peittona  :-D. Lisäksi jääkaapin ovi oli aamulla ollut hiukan raollaan, olisikohan sekin ollut minun tekosiani?
Allekirjoituksia ei tueta.

pilkkiäijä

Minäkin olen monta kertaa meinannut viikonloppuna kouluun lähteä, mutta ei mielestäni minulla mitään silloin ollut..

Kerran oltiin aamulla lähdössä pilkille aikasin ja piti mennä aikasin nukkumaan. Menin n. klo 9 nukkumaan ja heräsin vähän jälkeen 12 ja näin keittiössä valot. Menin sinne ja ihmettelin kun äiti ja pikkusiskokin oli vielä syömässä iltapalaa. Sitten tokasin vain isälle että Mää oon valmis, Mää oon valmis, Mennää!. Luulin siis että on aamu ja sitten minut talutettiin takaisin nukkumaan ja sanottiin että kello on vasta 12  :-)
Olen kalastelijapoika!