Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ahti ahvenpilkkijän setti

Started by Dumppi 95, November 01, 2008, 11:11:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dumppi 95

Niin eli onko kellään kokemusta kyseisestä setistä? Settiin kuuluu: Ahti-pilkkireppujakkara, Hokki-pilkkivapa, Hokki-sohjokauha, Ice Sinking-siima 25m, Ahti pystypilkki, Ahti Volfram-morri, Ahti-tasapainopilkki, Koukkurasia 9797 sekä Ahti jäänaskalit. Hintaa yseisellä setillä on 36,90e. Ei ole minun mielestä kovin kallis hinta tuollaisesta setistä, vai mitä olette mieltä? Itse ajattelin kyseisen setin hankkia, kunhan nyt jäät tulee, että pilkille pääsee.  :-)

http://ekoinet.workspace5.smilehouse.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=1009  :-)

Tuolta löytyy jotain tietoa tästä setistä.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

Vikke

Kyllä minä uskon että ihan hyvä setti on.
Ainakin saa paljon tavaraa kohtuu halvalla hinnalla.

Oletko aloittamassa pilkintää ? Vai oletko pilkkinyt jo kauemmin ?

Aattelin, että aloittelijalle ainakin varmasti hyvä setti, jolla pääsee hyvin alkuun.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Dumppi 95

Juu tarkoitus olisi tänä talvena panostaa vähän enemmän pilkintään, mutta olen kyllä pilkillä käynyt joskus isän kanssa pienempänä, mutta en sen ihmeemmin. :-)
Ja varmaan tuon setin sitten ensi talveksi hankin.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

Vikke

Quote from: Dumppi 95 on November 02, 2008, 11:58:15
Juu tarkoitus olisi tänä talvena panostaa vähän enemmän pilkintään, mutta olen kyllä pilkillä käynyt joskus isän kanssa pienempänä, mutta en sen ihmeemmin. :-)
Ja varmaan tuon setin sitten ensi talveksi hankin.  :-)
Joo, tosiaan tuosta saa tavaraa heti kerralla paljon.
Eikä tarvitse joka viikko käydä erikseen ostamassa uusia välineitä.  :-)

Vaikka itse olenkin pilkintää harrastanut jo useamman vuoden, niin saattaisi kyllä kiinnostaa jos kaupassa ko. setti tulisi vastaan.  :-)
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze