Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Ennätysten siirto maallikko-ohjein?

Started by jarmoankka, November 10, 2008, 19:06:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarmoankka

Eli...Olen auttamattoman orpo tietokoneiden suhteen. Osaan mennä meseen, nettiin...jopa Propilkkiin. Mutta heti, kun puheissa alkaa vilahteleen tallenna,siirrä,kopioi,tiedosto,ohjelma,ajuri,asetukset... ISKEE PANIIKKI.

Toinen paniikki iskee, kun PP:n seuraava versio ilmestyy ja pitäisi se ladata koneeseen. Ei siinä mitään, se onnistuu varmasti... mutta voisiko joku ASKEL ASKELEELTA ja ihan YKSINKERTAISIN TERMEIN kertoa, miten pelastetaan ennätysrekisteri tästä versiosta ja saadaan se seuraavaan mukaan???
Jossain saattaa jo ohjetta olla, mutta eikö tähän voisi ihan perusohjeen joku laittaa? kiitos!!!
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Nismox

Käsittääkseni tuo tapahtuu päivittämällä nyk versio tulevaan. <eli ei tartte sen kummempia kommervenkkejä. Korjatkoon pelin tekijät jos olen väärässä.

-Nismox-

Torro

Omistatko muistitikkua? sen avulla menee aika helposti, mutta toivotaan että jollain on yksinkertaisempi tapa
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

kasparov

En ole tekijä, mutta betan pohjalta voinen vastata. Kyllähän ne ennätykset säilyvtä kun päivität vain uuden version. Mutta jos haluat ottaa varman päälle voithan ennen asennusta ottaa kopion tiedostosta jonnekin tai laittaa vaikka itselle sähköpostiin niin pysyy enkat tallessa vaikka kone hajoaisi jossain vaiheessa. Tarkkoja neuvoja on hieman hankala kun ei tiedä käyttistäsi etc mutta etköhän tätä soveltamalla selviä. (toki tämänkin voi tehdä monella tapaa, mutta yksi tapa)

-Paina Käynnistä / Start
-Valitse Oma tietokone / My computer
Jos olet asentanut pelisi oletushakemistoon, pärjäät tällä, muuten sinun pitää tietää asennushakemisto
-Valitse C-asema
-Siirry Ohjelmatiedostot / Programfiles hakemistoon
-Siirry ProPilkki 2 hakemistoon
-Siirry static hakemistoon
Kopioi records.dat tiedosto haluamaasi paikkaan, esim. työpöydälle
-Klikkaa oikealla records.dat tiedosta
-Valitse Kopioi / Copy
-Klikkaa työpöydän päällä oikealla
-Valitse Liitä / Paste

Jos epäilet ettei onnistu niin laita yv:tä.

K

.Ville

ööh tuota... en löytäny records.dat tiedostoa ja se statics oli tyhjä. löysin records.pcx nimisen tiedoston ja kopioin sen työpöydälle kansioon ProPilkki2 files. onko tää mun lötämä tiedosto sama ja onko homma kunnossa vai hä?
PS. en tajuu näistä mitään.
<><

Mikko_-Procyon-

Kirjaudu koneelle admin-oikeuksin. Se voi auttaa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

jarmoankka

Kasparovin ohje oli sitä mitä hain. Tuon seikkaperäisemminhän ei voi kertoa. Kiitos.

Mut mites on,siirtyykö enkat uuteen versioon automatic? 

Toi copy toki hyvä sitten jos joutuu lataan jostain syystä pelin uusiksi kuten mulla kävi...
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.