Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Violettien reunojen bugi

Started by Mikko_-Procyon-, December 20, 2005, 14:20:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mikko_-Procyon-

Tuli mieleen, että photoshopissa ainakin on tällainen väribugi, jos ottaa käyttöön näytön (ei siis näytönohjaimen) ajurilevyltä Samsungin ajurit. Silloin kaikki valkoiseksi tarkoitettu muuttuu ruudulla violetiksi. Eli te, joilla on tämä violettien reunojen bugi, kokeilkaa muuttaa näyttönne windowsin perus plug'n'play -näytöksi. Kertokaa sitten, toimiko tuo... tuolla nimittäin saa korjattua ainakin tuon photoshopin ongelman.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Pescador

Jupetius kiittää ja kumartaa :lol: :-D :wink:

SUURkalastaja jyväskyläst

Kun on ne violetit viivat ja jos kaks viivaa on vierekkäin niin siitä välistä saa yleensä hyvinkin kalaa!!! Itselläni tuollaset kokemukset.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Ilbe-

Höh, minulla ainut violetti vilahtaa sillointällöin metsässä, eikä sinne viitsi mennä ketunkoloja kairaamaan :D
Itsekurini on samurai-luokkaa.

wicke

Quote from: Ilbe- on February 22, 2007, 11:41:50
Höh, minulla ainut violetti vilahtaa sillointällöin metsässä, eikä sinne viitsi mennä ketunkoloja kairaamaan :D

Kettu on varmaan käyny kalassa. Harmi ettei oo Samsungin näyttöö eikä myöskään ajurilevyy, niin ei saa violetteja läiskiä ruudulle.

Yuz

Quote from: SUURkalastaja jyväskyläst on February 21, 2007, 20:58:21
Kun on ne violetit viivat ja jos kaks viivaa on vierekkäin niin siitä välistä saa yleensä hyvinkin kalaa!!! Itselläni tuollaset kokemukset.
Sattumaa - violetit viivat ovat jääspriten saumoja, joita näkee aika monessa pelissä joillain resoluutioilla.
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

TuhlaajaPoika

yhtälailla, olen huomannut niiden rajojen kohdalla hyvää syöntiä. ehkä sattumaa, mutta jos olen menossa sellaisen rajan lähelle pilkille menen yleensä ihan lähelle.

Arzka

Itselläni oli puolet avannosta violetin läiskän peitossa mutta kun muutin näyttiksen asetuksista Texture Preferencen ja Mipmap Detail Levelin high qualityksi, vika korjaantui. Näytönohjain on ATI Radeon 9700pro. Ihan vaan vinkkinä jos jollain muulla on vastaavaa.

SUURkalastaja jyväskyläst

Quote from: reronen on April 06, 2007, 23:51:56
yhtälailla, olen huomannut niiden rajojen kohdalla hyvää syöntiä. ehkä sattumaa, mutta jos olen menossa sellaisen rajan lähelle pilkille menen yleensä ihan lähelle.
Juu niin minäkin yleensä menen lähelle tai kairaan sellaisen päälle!
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Hemulisoturi

Itselläni on tämännäköinen tuo violettien reunojen bugi;

En osaa tehdä mitään, millä saisin violetit värit pois.
Kaikki kuuset näkyvät violetteinä.  :|

¤Kännikala¤

Mul on tollane tekstuuri ongelma..
Missää muualla ei noita ihme palikoita oo ku vaan tekstien päällä..
ei ole sullakaan lääkitys kohdallaan!

Mikko_-Procyon-

Lukaiseppa se FAQ ja toimi niiden ohjeiden mukaan, niin lähtee nuo veks.

Mun uuden koneen näkymät on identtiset tuon Hemulisoturin kuvan kanssa. Pitää vähä fiksailla, niin tuo korjautunee.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Hemulisoturi

Quote from: Mikko_-Procyon- on December 13, 2008, 20:04:08
Mun uuden koneen näkymät on identtiset tuon Hemulisoturin kuvan kanssa. Pitää vähä fiksailla, niin tuo korjautunee.
Mulla tuota ongelmaa ei enää onneksi ole kun Vistaan vaihdettiin.

Mikko_-Procyon-

Ja mulla se tuli, kun vaihdoin vistaan..

¤Kännikala¤

Quote from: ¤Kännikala¤ on December 13, 2008, 19:44:47

Mul on tollane tekstuuri ongelma..
Missää muualla ei noita ihme palikoita oo ku vaan tekstien päällä..

Mulla ei oo nuita väri ongelmia missään muualla kuin TEKSTIEN PÄÄLLÄ!! Mutta onneks nekin vaan emönnön koneella.. Ja sitä ei tarvii käyttää ku sillon tällö...
ei ole sullakaan lääkitys kohdallaan!